ajezier Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam, chciałbym się zapytać co to może być gdy podczas, dokładnie przed zmianą biegów z "2" na "3" (może przy innych również lecz nie zauważyłem/usłyszałem) słychać dziwny dźwięk - jakby ślizgało się koło - a i czasami czuć chwilowy spadek mocy, pojedyncze dławienie się. przypadłość tą zauważyłem gdy wchodzi na wyższe obroty chwilę przed zmianą biegów (ok pow. 2kRPM). obawiam się każdym nietypowym odgłosem gdyż jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą jak i koła 2masowego + sprzęgła. Moje obawy/przypuszczenia to wtrysk, cewka(?) co to może być?
Góral65 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 nie chcę straszyć ja miałem podobnie dziwny dźwięk był słyszalny też przy zmianie biegów ale jak obroty spadały i okazała się turbina
ajezier Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a jak to sprawdzić - zdiagnozować ? czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże... wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina? [br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz; pewnie VAG powiedziałby więcej...
vertus69 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a jak to sprawdzić - zdiagnozować ? czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże... wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina? [br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz; pewnie VAG powiedziałby więcej... Zrobienie logów to podstawa i oczywiście ,że ci logi pokażą jak turbina pracuje.
Góral65 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 a jak to sprawdzić - zdiagnozować ? czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże... wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina? [br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz; pewnie VAG powiedziałby więcej... u mnie vag nic złego nie pokazywał wszystkie wskazania w normie koszt w zależności od firmy i tu bym nie oszczędzał tylko wybrał sprawdzoną którą nie tylko wymienia uszkodzone części ale całość i wyważa w wysokich obrotach u mnie 1650zł
ajezier Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2011 gdzie szukać tego zaworka N75 w B7 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się