aw59 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Mam do Was pytanko kochani, mianowicie czy ktoś z Was wymieniał rozrząd czyli pasek rozrządu rolki i to wszystko co jest związane z tą operacją? Mianowicie chodzi o silnik 1,9 TDI 110 KM kod silnika AFN. Mam ochotę zabrać się za wymianę ale potrzebuję dokładnej instrukcji demontażu. Ewentualnie czy ktoś z Was polecił by mi takiego fachowca, który zrobi to naprawdę dobrze za przyzwoitą cenę. Ponadto chciałem wiedzieć jakiej firmy pasek rozrządu, rolke i napinacz kupić i jakią cenię moge zapłacić za te części? Proszę napiszcie coś na ten temat. Pozdrawiam :> andrzej
rtocki Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Wszyściutko wielokrotnie opisywane na forum, poświęć godzinkę i będziesz miał jasność
.Pablo. Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam kolege. Więc tak wymiana nie jest aż tak skomplikowana chyba, że posiadasz w swoim aucie klime wtedy pojawia się problem długości węzy czy są na tyle długie, że wystarczy ich na odciągniecie żeby dojść do rozrządu. Ja w swoim autku poradziłem sobie bez spuszczania gazu z klimy. Standardowo jak w każdym tdiku musisz wyciągnąć przód auta zderzak itp wszystko jest bardzo ładnie opisane w książce sam naprawiam :> oczywiście trzeba mieć trochę pojęcia o rozrządzie bo coś spieprzyć to nie sztuka Ja osobiście dałem 250zł za wymianę po znajomości a części no niestety już nie pamiętam ale coś kolo 500zł komplet rolek i paska i pompa wody. Chyba, że wolisz odstawić auto do serwisu wtedy z wymianą 1500zł chcą Widzę, że jesteś ze śląska wiec mogę polecić ci FHU AUTO-DANECKI z Piekar Śląskich zajmuje się tylko grupa wolswagena i okres oczekiwania jest kolo tygodnia ale warto tam pojechać, zna się na rzeczy. Niestety dla członków fanklubu audi nie ma jeszcze zniżek Pozdrawiam
STO_PROCENT Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 witam kolego ja juz temat rozrządu mam juz za sobą a właściwie w trakcie gdyz moja audi stoi właśnie w serwisie co do cześci to ja wymieniłem :pasek rozrządu, pasek napędzający alternator , pasek klimy, rolke prowadząca i napinającą , mechanik kazał mi jeszcze kupic śrubę na koło pasowe , śruby do rolek i podkładkę zapłaciłem za nie około 350 zł to tego 170 za serwis = 470 zł i spokój na 60.000 km pozdro
Michallo33 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 pasek najlepiej kup CONTI i rolki, napinacze EVR lub SKF to bedziesz mial jak orginał.
aw59 Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 Dzięki kolego a co do części to odezwę się na gg do zobaczenia [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:14:41 _________________________________________________Dzięki za informacje nad Piekarami się zastanowię ale jak mówisz że jest tam fachman to pewnie warto do zobaczenia cześć [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:16:54 _________________________________________________To naprawdę tanio porównując warsztaty które robią to za różną cenę nie mówiąc o autoryzowanych servisach dzięki za info do zobaczenia [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:18:56 _________________________________________________Szukałem na forum ale na razie nie znalazłem trochę brakło mi cierpliwości i czasu dlatego wstrzeliłem temat do zobaczenia ma forum
gigiindahouse Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Mnie też to czeka... z wymiana oleju filtrów i paska wyjdzie mnie gdzieś miedzy 800-900zł. No ale mus to mus.
Mav3rick_17 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134.msg1385#msg1385 Powinno rozwiac wszelkie watpliwosci.A jezeli nie to masz jeszcze to: Danisz_ napisal: 028 109 119p - pas rorządu, 028 109 243f - rolka, 028 109 244 - rolka 2, 06b 260 849a - pas klimy, 058 260 511 - rolka klimy, 028 903 137ar - pas alternatora, 028 903 315m - napinacz alternatora, w sklepie około 500 - 600 zyla, roboty trochę jest - więc zależy od mechanika, ale trzeba zwalić cały przód. Mojemu fachowcowi zajęło to około 3 godziny - właściwie było ich dwóch. Zapłaciłem 150 zyli. Pompy wody nie musisz wymieniać bo kręci się na pasku alternatora i można w każdej chwili wymienić. Pasek polecam Gates, rolki Lemforder, Ina.
rtocki Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Ja bym jednak polecił paski Conti , z tą pompą w każdej chwili - nie tak bardzo bo trzeba znowu przód drzeć, lepiej zrobić za jednym zamachem i spokój. Pompa co do całości to już mała kasa, robocizna droższa
spanky Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 ile razy mozna pisac o tym samym ... wszsystko bylo [opcja SZUKAJ] zamykam.
aw59 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 Dzięki prawdopodobnie skorzystam z Twojej rady i wybiore sie do Piekar bo to nie tak daleko Jeszcze raz dzięki Andrzej
Rekomendowane odpowiedzi