mateusz16 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Witam, jestem po wymianie maglownicy w swojej a4 i pojawił się właśnie problem z cięższym działaniem wspomagania. Dodam że kierownica po skręcie czy to w lewo czy w prawo nie wraca do punktu 0. Pytałem mechanika i powiedział że prawdopodobnie maglownica jest za mocna skręcona. Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie ją trzeba popuścić?
Wihajster Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 jest tam śruba na maglownicy poluzuj nią toszke
mateusz16 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Czy to jest ta śruba? http://imageshack.us/photo/my-images/18/magiel3.jpg/
iceweed Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Lepiej zamij sie tym szybko bo wieksze obciazenie pompy wspomagania moze ją zniszczyć.
mateusz16 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Popuściłem i wracać do końca nie wraca ale lżej się kręci. Jedyny mankament to jak kręce energicznie na zgaszonym silniku prawo-lewo (można powiedzieć szarpie) to słychać stuki.
Malinaa Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 a może jeden z drążków jest skrzywiony
motor144 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Może po wymianie maglownicy układ wspomagania nie został prawidłowo odpowietrzony albo pechowo "nowa" maglownica jest uszkodzona i można teraz robić wszystko od nowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się