marcin_o23 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr??
Bart-S Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr?? Nie - wiązki do przekaźnika nie kupisz osobno, trzeba ją zrobić.
Marcino87 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr?? Marcin ogarne Ci wiazke jak chcesz Sent from my телефон
puffi Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę. Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem. Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink: ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- Czego szukasz jak masz podłączenie na pierwszej stronie tego watku. Sent from my телефон Marcin,masz kostkę do zaworka z pinami?
Bart-S Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę. Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem. Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg Podtrzymuję - to samo masz w pierwszym poście. Na schemacie widać co jest czym. Różnica w sposobie opisu - ja podałem nr pinów w kostce przekaźnika a tu masz opisane bolce w samym przekaźniku (15, 31, W1 itd.).
puffi Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę. Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem. Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg Podtrzymuję - to samo masz w pierwszym poście. Na schemacie widać co jest czym. Różnica w sposobie opisu - ja podałem nr pinów w kostce przekaźnika a tu masz opisane bolce w samym przekaźniku (15, 31, W1 itd.). Nie pomyślałem:doh:
marcin_o23 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr?? Marcin ogarne Ci wiazke jak chcesz Sent from my телефон ok, to będę temat ogarniał
Marcino87 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę. Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem. Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- Czego szukasz jak masz podłączenie na pierwszej stronie tego watku. Sent from my телефон Marcin,masz kostkę do zaworka z pinami? Chyba mam. Sent from my телефон ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- Przyszedł juz Ci ten magiel ? Jak wyglada ? Sent from my телефон
turzol Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ja już jestem po wymianie magla na servotronic. Każdemu polecam tego moda. Kierą małym palcem można kręcić na postoju i przy wolnej jeździe. Układ mam z literką D Jestem mega zadowolony
kacper___ Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam, posiadam B7 i przekaznik 640 podlaczylem wszystko tak jak w opisie, czyli: 2- W2 - 2 z zaworu 4- 15 - predkosc 5- W1 - 1 z zaworu 6- V - stacyjka 8- 31 - masa nic nie dzialalo i zamienilem 4 z 6 i mysle ze tak wlasnie powinno byc: 2- W2 - 2 z zaworu 4- 15 - stacyjka 5- W1 - 1 z zaworu 6- V - predkosc 8- 31 - masa Wtedy mi zadzialalo wspomaganie na parkingu, bylo 7v na predkosci, ale zachcialo mi sie sprawdzic co bedzie jak odlacze indeks pred. zielony kabelek z V czyli 6 i przestalo mi dzialac, zrobilem to na odpalonym silniku, po podlaczeniu teraz pokazuje caly czas 0v, po przekrecenie stacyjki na chwile tylko wskakuje na 0.3v, czy uwalilem przekaznik czy mozna go jakos zresetowac??? Wyciagnalem i wlozylem kilka razy indeks predkosci i zalapal znowu, takze wszystko dziala ok. Indeks predkosci ma byc wpiety w 6 czyli tam gdzie V na przekazniku. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Źle. Na 6 jest na pewno zasilanie po zapłonie a na 4 podaje się sygnał prędkości. Wyciągnij przekaźnik i zobacz jak się nazywają poszczególne piny (na obudowie jest opis) a następnie przyrównaj to do kostki... Z powyższej akcji wyjdzie Ci opis który tutaj wklej.
kacper___ Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak: 123 654 789 domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak: 123 456 789 takze jakby ktos tak opisal: W2 - 2 z zaworu 15 - stacyjka W1 - 1 z zaworu V - predkosc 31 - masa Byloby jasniej. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak:123 654 789 domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak: 123 456 789 takze jakby ktos tak opisal: W2 - 2 z zaworu 15 - stacyjka W1 - 1 z zaworu V - predkosc 31 - masa Byloby jasniej. Pozdrawiam Kilka postów wcześniej zostało to opisane w taki sam sposób jak to teraz podałeś. Sposób instalacji uwzględnia komplet części potrzebnych do modyfikacji - to już nie moja wina, że poszedłeś na skróty. Gdybyś użył kostki do przekaźnika (jakoś specjalnie droga nie jest) nie miałbyś wcześniejszych problemów.... Tyle z mojej strony.
Marcino87 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak:123 654 789 domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak: 123 456 789 takze jakby ktos tak opisal: W2 - 2 z zaworu 15 - stacyjka W1 - 1 z zaworu V - predkosc 31 - masa Byloby jasniej. Pozdrawiam Kilka postów wcześniej zostało to opisane w taki sam sposób jak to teraz podałeś. Sposób instalacji uwzględnia komplet części potrzebnych do modyfikacji - to już nie moja wina, że poszedłeś na skróty. Gdybyś użył kostki do przekaźnika (jakoś specjalnie droga nie jest) nie miałbyś wcześniejszych problemów.... Tyle z mojej strony. Bartek zerknij na moje PW Sent from my телефон
MARCIN607 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki?
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki? Do magla leci tylko 2zylowy kabel zakończony wtyczka. Resztę instalacji masz w kabinie Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki? Musiałbyś wytargać całą wiązkę łączącą silnik i kabinę... ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ---------- No i nie zapomnij o przekaźniku i jego kostce. Wydrukuj sobie schemat bo wiązki przekaźnika nie wypniesz - trzeba będzie ciąć.
MARCIN607 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 W takim razie dzisiaj to oblukam co i jak a bebeszyc będę po przygotowaniu. Marcin nie strasz :drunk: ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ---------- Ale jak zawine cześć od magla do kabiny plus przekaznik to już będzie lżej wyrezac.
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 I zwróć uwagę żeby magiel był ZF a nie Koyo
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 ZF jest masywniejsza i obudowa kolumnowa jest szara/metaliczna , Koyo ma obudowę czarną .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się