julekF1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 a ja mam takie pytanie: Możliwe, żeby po wymianie zegarów przestał działać servotronic?
Marcino87 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 a ja mam takie pytanie:Możliwe, żeby po wymianie zegarów przestał działać servotronic? nie ma takiej opcji raczej do zegarów nic nie podłączasz jedynie co sie łączy z zegarami i układem od magla to impuls prędkości, no ale jego nie ruszaliście
Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 a ja mam takie pytanie:Możliwe, żeby po wymianie zegarów przestał działać servotronic? nie ma takiej opcji raczej do zegarów nic nie podłączasz jedynie co sie łączy z zegarami i układem od magla to impuls prędkości, no ale jego nie ruszaliście Też o tym myślałem - we wszystkich wersjach naszych zegarów speed signal jest na tym samym pinie więc nie ma czego tu spieprzyć.
MagdaO Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Witam wszystkich, czy ktoś z Was mógłby polecić mi miejsce (najchetniej w Warszawie lub okolicach) gdzie podejmą się wymiany układu kierowniczego na taki z servotronic w moim A4 B8? Mam standardowe, hydrauliczne wspomaganie i kierownica chodzi na tyle ciężko, że odbiera frajdę z jazdy Z góry dziękuję M.
BasJan Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Jak by kogoś interesowało to do Audi B6/B7 pasuje również maglownica z Seata Exeo. U siebie założyłem z numerem 3R1 422 072 A (z zaworem servotronic)
Mrozio Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Witam , potwierdzam z Seata Exeo pasuje idealnie wlasnie taka zalozylem. Mam niestety inny problem. Skad moge wziąść sygnał prędkości ? W zielonej wtyczce pin 17 jest pusty (mam b6 , model 2003 )
Marcino87 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Szukaj niebiesko białego przewodu tam.
Mrozio Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Niestety nie ma Wszystkie inne piny sa obsadzone , niestety nie ma tam przewodu niebiesko-bialego
Marcino87 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Dziwne musi byc. Przy zegarach sprawdz w kostce.
Stichy Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak by ktos potrzebowal to mam 2 przekazniki 640 z kastkami i kabelkami Jeden komplecik od TDI a drugi od 2.0TFSI
Mrozio Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 od ostatniego razu nie mialem czasu przysiasc do podlaczenia servotronika faktycznie bede musial pociagnac od zegarow. Narazie jezdze bez podlaczonego przekaznika.
Marcino87 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 od ostatniego razu nie mialem czasu przysiasc do podlaczenia servotronika faktycznie bede musial pociagnac od zegarow. Narazie jezdze bez podlaczonego przekaznika. Wspólczuje
fafkins Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 witam. czy ktoś posiada na sprzedaż przekaźnik 8E0 907 307?
turzol Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 witam. czy ktoś posiada na sprzedaż przekaźnik 8E0 907 307? Pw mam taki
vwbartus Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Czy możecie mi odpowiedzieć czy mój servotronic dziła poprawnie , mianowicie przy ruszaniu i jechaniu około 10 20 km/h przy skręcaniu nie odbija mi kierownica , tak mam być czy coś się popsuło ?
vwbartus Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 przeczytałem i to nie raz ale tam nic nie ma o odbijaniu kierownicy , tylko jak to działa . Przy większych prędkościach wszytko działa jak należy tylko jak np. ruszam na skręconych kołach i wjeżdżam na ''prostą'' to kierownica mi sama nie powraca na wprost jazdy
witek1234 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 i jeszcze ostatnie pytanko (na razie) jak go można programować, a raczej czym... Trzeba wylutowac pamiec ktora znajduje sie w ukladzie potocznie zwanym przekazniku oto i ona http://img.tapatalk.com/d/13/10/20/ysu3arep.jpg Programuje sie go za pomoca programu i odpowiedniego adaptera Miej wiecej tak wygladaja zapisy z pamieci http://img.tapatalk.com/d/13/10/20/2ujuvehu.jpg Sent from my телефон Cześć możesz mi wysłać wsad ten który jest lepszy ---------- Post dopisany 16-05-2014 at 00:35 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 13:52 ---------- Witam , potwierdzam z Seata Exeo pasuje idealnie wlasnie taka zalozylem.Mam niestety inny problem. Skad moge wziąść sygnał prędkości ? W zielonej wtyczce pin 17 jest pusty (mam b6 , model 2003 ) u mnie również nie były tego pinu musiałem podciągnąć pod licznik kostka zielona pin 21. przekaźnik mam z końcówką D jak by ktoś miał wsad z końcówką E albo taki przekaźnik na handel.
Gość Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 przyłącze się do dyskusji o servotronicu, zakupiłem do siebie servo z B7 3.0 TDI o ozn. 8E1 422 105D wraz z przekaźnikiem 640 z końcówką D. mam zamiar na początku czerwca zrobić wymianę u mechanika, tylko zastanawiam się jakim płynem zalać układ, teraz mam wlany zielony mineralny, z tego co wiem od 2006 roku ASO sprzedaje tylko syntetyka o ozn. takim jak pisał kolega Bart. czy zalać właśnie tym syntetykiem ? nic się nie stanie pompie od wspomagania ? czy jednak poszukać mineralnego Febi o ozn. 6162 ?
turzol Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 przyłącze się do dyskusji o servotronicu, zakupiłem do siebie servo z B7 3.0 TDI o ozn. 8E1 422 105D wraz z przekaźnikiem 640 z końcówką D. mam zamiar na początku czerwca zrobić wymianę u mechanika, tylko zastanawiam się jakim płynem zalać układ, teraz mam wlany zielony mineralny, z tego co wiem od 2006 roku ASO sprzedaje tylko syntetyka o ozn. takim jak pisał kolega Bart. czy zalać właśnie tym syntetykiem ? nic się nie stanie pompie od wspomagania ? czy jednak poszukać mineralnego Febi o ozn. 6162 ? Ja zalalem uklad ori zielonym i krece malym palcem na postoju. O febi sie nie wypowiadam bo nie zalewalem nigdy
Gość Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 przyłącze się do dyskusji o servotronicu, zakupiłem do siebie servo z B7 3.0 TDI o ozn. 8E1 422 105D wraz z przekaźnikiem 640 z końcówką D. mam zamiar na początku czerwca zrobić wymianę u mechanika, tylko zastanawiam się jakim płynem zalać układ, teraz mam wlany zielony mineralny, z tego co wiem od 2006 roku ASO sprzedaje tylko syntetyka o ozn. takim jak pisał kolega Bart. czy zalać właśnie tym syntetykiem ? nic się nie stanie pompie od wspomagania ? czy jednak poszukać mineralnego Febi o ozn. 6162 ? Ja zalalem uklad ori zielonym i krece malym palcem na postoju. O febi sie nie wypowiadam bo nie zalewalem nigdy dzięki za info, a jaki nr ma ori zielony ? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się