huczek Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55332.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55333.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55334.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55335.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55336.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55337.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55338.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55339.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/huczek12_55340.html
grzegorzmen Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 kolego albo silnik nie dogrzany albo termostat do wymiany. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? poza tym dorzuć logi dynamiczne wtedy coś więcej powróżymy
huczek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Czemu nie dogrzany? Na desce bylo 90 stopni, a w vagu ma byc kolo 80 jak dobrze pamietam... I czemu pytasz sie o filtr paliwa?
grzegorzmen Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 kolego w Vagu powinno być 87-95stopni C. a na desce to i tak będzie.
huczek Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Czyli co, prawdopodobnie termostat do wymiany? I jak wygladaja pompowtryski i turbo?
hubresm Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Kolego jak robisz próby dynamiczne to pedał gazu do oporu, a tu ujmujesz jakbyś się bał czegoś.
huczek Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Robilem diagnostyke znajomemu i to jego wina... Niestety nie mam mozliwosci ponownej diagnostyki, dlatego prosze o ocene tych logow, najbardziej mnie interesuja pompowtryski i turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się