Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Maglownica ??


m-d5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po przeczytaniu większosci postow na temat stukania w zawieszeniu wymienilem u siebie przedni przegub,wahacz , łożysko i koncówke drążka i dalej stuka....

tzn. stuka przy mocniejszym skrecaniu w lewo i w prawo powyzej 50 km/h (rytmiczne stuk stuk stuk)

Czy moze to byc wina maglownicy (ubywa deliktanie plynu od wspomagania,minimalnie - stad tez wnioskuje ze to moze byc maglownica)

Licze na jakąś podpowiedz bo wydalem juz 520 pln i dalej stuk stuk stuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo prawdopodobne jezeli ci plyn ucieka pewnie uszczelniacze puszczaja,zeby to spr.odegnij gume(oslone na drazek kierowniczy i zobacz czy niecieknie spod niego a najpierw wez klucz 18 i sprubouj skasowac luz na maglu moze pomoze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkopie kotleta, jak skasowac luz na maglownicy? gdzie ona jest i jak sie do niej dostac by ja dokrecic?? z gory dzieki za wszelka pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do śruby można się dostać tylko od spodu auta i znajduje się ona w okolicy gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez ścianę grodziową[br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 10:00_________________________________________________to ona

705e0927f8839686m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo dziękuję A-rek.

Jeszcze chciałem zapytać, czy luz ewentualnie reguluje się ta śrubą, trzy trzeba ją odkręcić i tam jest śruba regulacyjna? Olej wypłynie po jej odkręceniu?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą śrubą reguluje się luz, nie odkręca się jej :!: uważaj również aby za mocno nie dokręcić bo wykończysz przekładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki. Wiem, wiem, ze za mocno nie mogę dokręcić, tylko z czuciem to momentu zlikwidowania luzu.

Jeszcze raz dziękuję.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeszcze nie miałem okazji i czasu tego zrobić. Jak to zrobię to napiszę o rezultacie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dokręcasz po trochu i sprawdzasz jak jest, czy nie chodzi zbyt ciężko i czy nie ma zbyt dużego luzu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości na kluczu będą różne w zależności od stopnia zużycia maglownicy.

Trzeba próbować, dokręcić trochę i przejechać się.

Cyfry nikt Ci nie poda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...