Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wcisnij gaz do oporu bo nie miales,turbo raczej bedzie wymagalo czyszczenia,zrob wszystkie grupy oddzielnie,i z 3-4proby grupy 11.

Opublikowano

nie kręć silnika powyżej 4200obr

to na pewno jest Audi? bo kąt wtrysku od 3500obr jest nie ori, masz quattro albo wcześniej była automatyczna skrzynia?

turbo do czyszczenia

Opublikowano

normalny afn w manualu, bez przeróbek... w której grupie zauważyłeś, że jest coś nie tak?

Opublikowano

co może być przyczyną, że kąt wtrysku na wyższych obrotach się przestawia?

Opublikowano

on jest zmodyfikowany, ktoś zrobił czipa ale takiego co prawie nic nie poprawia serii, pokaż jeszcze loga 001 dynamicznego

Opublikowano

czy w logu dynamicznym 011 nie powinno sie zmieniac cisnienie jak zawor N75 sie otwiera ?

Opublikowano

powinno no ale masz problem z turbiną i dlatego tak jest, zamiast zadawać pytania zajmij się turbiną :)

Opublikowano

on jest zmodyfikowany, ktoś zrobił czipa ale takiego co prawie nic nie poprawia serii, pokaż jeszcze loga 001 dynamicznego

:good:
Opublikowano

zrobiłem nowe logi, są w pierwszym poście

Opublikowano

logi zrobione wzorowo, no ale trzeba było najpierw ogarnąć turbinę dopiero robić kolejne logi

termostat do wymiany, kup w aso, obyś miał więcej szczęścia niż ja bo ostatnio dwa kupiłem tam i oba o kant d.. można potłuc, jeden trzyma 94C a drugi 86C...

masz nieszczelność w dolocie, sprawdź rury od turbo do kolektora ssącego pod kątem spoceń olejem, to nieszczelności które musisz zlikwidować

korekcje w 013 trochę się zmieniają wiec za rok lub dwa nastawnik będzie trzeba wyczyścić

EGR nie działa, albo jest zatkana dziura w kolektorze ssącym albo problem jest w okolicy N18 lub samego zaworu

dynamiczny nastawiacz kąta wtrysku widać że się męczy, jedyny nie inwazyjny sposób by mu pomóc w warunkach domowych to wymiana filtra paliwa na nowy

pedału gazu nie wciskasz zawsze do końca, podczas logów dynamicznych trzeba zawsze mocno wcisnąć

no i najwalniejsze turbo do czyszczenia :hi: zwróć baczną uwagę by poprawnie go złożyć potem

Opublikowano

ok, podmienię termostat i poszukam nieszczelności, EGR mam już nowy, czeka na montaż

co do nastawnika to miałem czyszczony jakieś 1,5 miesiąca temu, razem z wymiana filtra paliwa, więc...?

muszę dobrze przestudiować i zabrać się za to turbo

wielkie dzięki :notworthy:

Opublikowano

więc została najgorsza opcja - pompa o wątłym zdrowiu, nie ma rady, trzeba eksploatować dotąd aż zacznie całkiem nie domagać, bo na razie to domaga ale widać że się z tym męczy, ze już ma na karku sporo km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...