tomasz-gorz Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 statyczne: Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (2 - 003) Log (4 - 004) Log (3 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 023) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) dynamiczne: Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (3 - 003) Log (2 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (4 - 011)
vauxhall95 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 wcisnij gaz do oporu bo nie miales,turbo raczej bedzie wymagalo czyszczenia,zrob wszystkie grupy oddzielnie,i z 3-4proby grupy 11.
ciahciah Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 nie kręć silnika powyżej 4200obr to na pewno jest Audi? bo kąt wtrysku od 3500obr jest nie ori, masz quattro albo wcześniej była automatyczna skrzynia? turbo do czyszczenia
tomasz-gorz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 normalny afn w manualu, bez przeróbek... w której grupie zauważyłeś, że jest coś nie tak?
tomasz-gorz Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 co może być przyczyną, że kąt wtrysku na wyższych obrotach się przestawia?
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 on jest zmodyfikowany, ktoś zrobił czipa ale takiego co prawie nic nie poprawia serii, pokaż jeszcze loga 001 dynamicznego
trezor4 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 czy w logu dynamicznym 011 nie powinno sie zmieniac cisnienie jak zawor N75 sie otwiera ?
ciahciah Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 powinno no ale masz problem z turbiną i dlatego tak jest, zamiast zadawać pytania zajmij się turbiną
vauxhall95 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 on jest zmodyfikowany, ktoś zrobił czipa ale takiego co prawie nic nie poprawia serii, pokaż jeszcze loga 001 dynamicznego
tomasz-gorz Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 zrobiłem nowe logi, są w pierwszym poście
ciahciah Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 logi zrobione wzorowo, no ale trzeba było najpierw ogarnąć turbinę dopiero robić kolejne logi termostat do wymiany, kup w aso, obyś miał więcej szczęścia niż ja bo ostatnio dwa kupiłem tam i oba o kant d.. można potłuc, jeden trzyma 94C a drugi 86C... masz nieszczelność w dolocie, sprawdź rury od turbo do kolektora ssącego pod kątem spoceń olejem, to nieszczelności które musisz zlikwidować korekcje w 013 trochę się zmieniają wiec za rok lub dwa nastawnik będzie trzeba wyczyścić EGR nie działa, albo jest zatkana dziura w kolektorze ssącym albo problem jest w okolicy N18 lub samego zaworu dynamiczny nastawiacz kąta wtrysku widać że się męczy, jedyny nie inwazyjny sposób by mu pomóc w warunkach domowych to wymiana filtra paliwa na nowy pedału gazu nie wciskasz zawsze do końca, podczas logów dynamicznych trzeba zawsze mocno wcisnąć no i najwalniejsze turbo do czyszczenia zwróć baczną uwagę by poprawnie go złożyć potem
tomasz-gorz Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 ok, podmienię termostat i poszukam nieszczelności, EGR mam już nowy, czeka na montaż co do nastawnika to miałem czyszczony jakieś 1,5 miesiąca temu, razem z wymiana filtra paliwa, więc...? muszę dobrze przestudiować i zabrać się za to turbo wielkie dzięki
ciahciah Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 więc została najgorsza opcja - pompa o wątłym zdrowiu, nie ma rady, trzeba eksploatować dotąd aż zacznie całkiem nie domagać, bo na razie to domaga ale widać że się z tym męczy, ze już ma na karku sporo km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się