Rys125 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam Panowie , Bardzo Proszę o analizę logów dynamicznych : blok 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55477.html blok 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55478.html blok 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55479.html blok 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55480.html blok 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55481.html blok 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55482.html blok 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_55483.html błąd w sterowniku silnika : Friday,26,August,2011,15:02:25:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00000 785 00200 VCID: 6BDEC5F275DFE644 1 Fault Found 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame RPM: 2520 /min Torque: 251.3 Nm Speed: 90.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2254.2 mbar Absolute Pres.: 1601.4 mbar Readiness: 1 1 1 0 0 Z góry dziękuję za pomoc
Rys125 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Szukałem - nie znalazłem . Wszystko wygląda "normalnie" Może macie jakieś inne pomysły ?
Sztomel Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Daj to auto w ręce kogoś ogarniętego w sprawdzaniu dolotu. Jeśli potrafisz wnioskować na podstawie logów to patrząc tylko w grupę 010 już widać, że wielkość masy zasysanego i zmierzonego przez przepływomierz powietrza jest absurdalna w stosunku do niskiego rzeczywistego ciśnienia doładowania a dzieje się tak jak powietrze doładowane w dużej części zamiast do kolektora ssącego trafia do otoczenia przez nieszczelność pomiędzy turbo a tymże kolektorem ssącym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się