pawelwor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ostatnio takiego zastosowałem między filtrem i pompą i widać, że gdzieś mi łapie lewe powietrze, chcę więc wymienić wszystkie gumowe łączniki na przewodach paliwowych. Czy taki wąż bez problemu wytrzyma na dłuższą metę, czy muszę szukać jakiś specjalnych?
wojtekce Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 nie nie wytrzyma , musisz mieć olejoodporne
vertus69 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Na dłuższą metę nie da rady i narobisz sobie tylko szkody.Przewody (węże) paliwowe nie są przecież drogie.
huberts Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Najlepiej kupić te gumowe, przezroczyste po jakimś czasie twardnieją, a gumowe (czarne) są cały czas elastyczne, koszt nie jest dużo, a polata to trochę
pawelwor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 No właśnie taki przezroczysty teraz założyłem, ale skoro nie wytrzyma, to się kupi olejoodporne. I nie o cenę chodzi, takie mi po prostu leżą w piwnicy Dzięki
marko367 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 najtaniej kupisz w sklepie z częściami rolniczymi typu AGROMA
Musashi Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ostatnio takiego zastosowałem między filtrem i pompą i widać, że gdzieś mi łapie lewe powietrze, chcę więc wymienić wszystkie gumowe łączniki na przewodach paliwowych. Czy taki wąż bez problemu wytrzyma na dłuższą metę, czy muszę szukać jakiś specjalnych? zwykle weze rozpuszczaja sie w oleju napedowym, mozesz doprowadzic do uszkodzenia pompy lub wtryskow.
muchabzz Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 zwykle weze rozpuszczaja sie w oleju napedowym, mozesz doprowadzic do uszkodzenia pompy lub wtryskow. to moze ja sie podepne pod watek i zapytam kiedy nalezy weze wymieniac profilaktycznie. chodzi mi o weze paliwowe - w moim przypadku diesel i cisnieniowe. ?? czy paliwowe (przelewy ) to sa te same weze co podcisnienie? (wygladaja tak samo ) pozdr
pisarz1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ciśnieniowe niektóre są te same co przelewowe , potem są też trochę większe . Co do tego węża ( postu wyżej ) wszyscy mają racje . Pozderko.
Gniady Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Przewody paliwowe z OBI normalnie polak potrafi :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zwroce jeszcze uwage na waz laczacy filtr filtr paliwa z pompa, trzeba odpowiednio dobrac. niektore 8 mm sa zbyt luzne i pomimo zacisniecia opaska pompa ciagnie powietrze.
pawelwor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zwroce jeszcze uwage na waz laczacy filtr filtr paliwa z pompa, trzeba odpowiednio dobrac. niektore 8 mm sa zbyt luzne i pomimo zacisniecia opaska pompa ciagnie powietrze. Tutaj trzeba dwa węże zastosować z przejściówką (w ori wężyku jest, wystarczy przeszczepić). Ja na chwile obecną mam 6mm i 8 albo 10mm
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Tutaj trzeba dwa węże zastosować z przejściówką (w ori wężyku jest, wystarczy przeszczepić). Ja na chwile obecną mam 6mm i 8 albo 10mm myslisz o plastikowej rurce?
pawelwor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ori jest plastikowa rurka zakończona z dwóch stron gumowymi łącznikami. Przy filtrze paliwa między plastikową rurką a gumowym łącznikiem jest tak przejściówka (metalowa).
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ori jest plastikowa rurka zakończona z dwóch stron gumowymi łącznikami. Przy filtrze paliwa między plastikową rurką a gumowym łącznikiem jest tak przejściówka (metalowa). no jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się