Reggie Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam Może zadam śmieszne pytanie. Ale chciałbym aby ktoś opisał mi dokładnie jakie elementy wchodzą w skład przedniego i tylnego zawieszenia w Audi A4 B5 avant? Z góry dziękuję
Buba Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 faktycznie śmieszne bo jest kilkadziesiąc elementów gdyby sie przyjrzec dokładnie
Reggie Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ale chodzi mi dokładnie o wszystko (nawet jakieś gumy) bo chce wszystko zrobić i mniej więcej sobie policzyć koszta części
dobis1 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 przód: - komplet wahaczy tj: dwa górne, dwa dolne, łącznik stabilizatora - to wszystko x2 - końcówki drążków (przeważnie są w komplecie z wahaczami) - gumy na stabilizator - na górnym mocowaniu amorka też jest guma (u mnie była popękana i pukało mi) tył: - tuleje gumowe tylnej belki - amorek jest z dołu mocowany na tulejce gumowej i u góry też guma jest mowa oczywiście o ośce, jak o czymś zapomniałem niech ktoś doda
Reggie Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 No i widzisz Zapewne mi pomogłeś Bo też mi puka coś w lewym kole więc może tj guma Dzięki
pepik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 No i widzisz Zapewne mi pomogłeś Bo też mi puka coś w lewym kole więc może tj guma Dzięki Jak widzisz wiele rzeczy może tu pukać, sprawdz wahacze bo to one najczęściej pukają. przód: - komplet wahaczy tj: dwa górne, dwa dolne, łącznik stabilizatora - to wszystko x2 - końcówki drążków (przeważnie są w komplecie z wahaczami) - gumy na stabilizator - na górnym mocowaniu amorka też jest guma (u mnie była popękana i pukało mi) tył: - tuleje gumowe tylnej belki - amorek jest z dołu mocowany na tulejce gumowej i u góry też guma jest mowa oczywiście o ośce, jak o czymś zapomniałem niech ktoś doda Kolego czy bez ściągania amorka mogę ocenić stan tej gumy?
Reggie Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wahacze mam dobre A co może być przyczyną bujania autem po wjechaniu w dziurę?
pepik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wahacze mam dobre A co może być przyczyną bujania autem po wjechaniu w dziurę? Amorki mówią papa
Reggie Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wahacze mam dobre A co może być przyczyną bujania autem po wjechaniu w dziurę? Amorki mówią papa Kurde... Na diagnostyce miały prawie 70% :/
pepik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wahacze mam dobre A co może być przyczyną bujania autem po wjechaniu w dziurę? Amorki mówią papa Kurde... Na diagnostyce miały prawie 70% :/ Hmm nie ufałbym diagnostyce, pojedziesz na inną stację to te które teraz mają 70% na innej stacji będą miały 80%, jeśli Ci buja autem na wybojach to raczej amorki do wymiany. Jaki masz zawias? Seria?
Gość Mobilek12 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 wystarczy ze w google wpiszesz zawieszeni A4 i masz juz co jest potrzebne
Reggie Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wahacze mam dobre A co może być przyczyną bujania autem po wjechaniu w dziurę? Amorki mówią papa Kurde... Na diagnostyce miały prawie 70% :/ Hmm nie ufałbym diagnostyce, pojedziesz na inną stację to te które teraz mają 70% na innej stacji będą miały 80%, jeśli Ci buja autem na wybojach to raczej amorki do wymiany. Jaki masz zawias? Seria? Zawias seryjny a więc albo ją sprzedaję albo wymieniam wszystko
pepik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 A po co masz wszystko wymieniać? Co się dzieje z autem? Jeżeli chodzi o wahacze to też nie musisz wymieniać kompletu tylko te, które mają luzy, stukają. Jak wymienisz wszystko to jej nie sprzedaż bo Ci będzie szkoda
Reggie Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A po co masz wszystko wymieniać? Co się dzieje z autem? Jeżeli chodzi o wahacze to też nie musisz wymieniać kompletu tylko te, które mają luzy, stukają. Jak wymienisz wszystko to jej nie sprzedaż bo Ci będzie szkoda Wahacze są ok Po wjechaniu w dziurę bujnie autem I również po wjechaniu w dziurę słychać pukniecie w lewym przednim kole :/[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 09:48_________________________________________________Auto jest już na allegro Wystawi mi je ktoś na forum, bo niestety ja nie mogę :/
ps2snake Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A po co masz wszystko wymieniać? Co się dzieje z autem? Jeżeli chodzi o wahacze to też nie musisz wymieniać kompletu tylko te, które mają luzy, stukają. Jak wymienisz wszystko to jej nie sprzedaż bo Ci będzie szkoda Wahacze są ok Po wjechaniu w dziurę bujnie autem I również po wjechaniu w dziurę słychać pukniecie w lewym przednim kole :/[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 09:48_________________________________________________Auto jest już na allegro Wystawi mi je ktoś na forum, bo niestety ja nie mogę :/ Dziwne podejscie kupisz inne auto i po miesiacu tez bedziesz misial ladowac kase
zgredek27 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Coraz durniejsze te posty... weź rusz tyłek do mechanika jak nie masz pojęcia co się dzieje i nawet nie wiesz jakie elementy masz w zawieszeniu. Stawiam na amory... skończyły żywot i stukają. edit. pomijam fakt ze na forum jest książka do a4 gdzie są zdjęcia pełnego zawiesznia. I zdecydowanie jest tam dużo więcej elementów niz wymienione w tym wątku :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się