guciu18 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam, proszę o analizę poniższych logów, w aucie nie czuje się mocy: BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55815.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55813.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55819.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55818.html Dynamic: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55821.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55811.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55822.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55810.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55816.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55812.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55809.html Static: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55820.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55817.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55826.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55824.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55825.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55814.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_55823.html
lukaszlsw Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Turbina do czyszczenia albo coś z podciśnieniami, późno wstaje i w logu 11bs widać że kierownice się nie ruszają.Kąt wtrysku do poprawy
danielom Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Turbina do czyszczenia albo coś z podciśnieniami, późno wstaje i w logu 11bs widać że kierownice się nie ruszają.Kąt wtrysku do poprawy Oświeć i powiedz po czym poznac że kierownice nie ruszaja sie?
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Sprawdz uklad podcisnienia.... przewody przedmuchaj sprezonym powietrzem... podejrzane wymien....
grzegorzmen Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 kolego na próbę podepnij podciśnienie pod gruszkę na krótko albo podnieś wodzidło i zrób loga do 2500obr.
ciahciah Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 i jeszcze zrób loga dynamicznego 011 na wsadzonym w miejsce N75 zaworka N18, a w miejsce N18 nic nie wsadzaj tylko pozatykaj wężyki
guciu18 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 Sorry że tak późno, log dynamiczny 011 po zmianie N75 z N18 i zatkaniu wężyków N18: http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_56757.html Z ciekawości czy można jeździć z zamienionym N18 z N75 na stałe?
ciahciah Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 jest poprawa, teraz zrób loga z zatkanymi wężykami tam gdzie siedzi normalnie N18 czyli nadal niech będzie jak podczas ostatniego loga, a w miejsce N75 wsadź z powrotem tego co tam był i zrób 011, to nas upewni czy masz nie szczelność w okolicy N18 czy N75 jest wadliwy Na stałe jeździć nikt ci nie zabroni no ale te zaworki się różnią ceną, można się domyślać że i wytrzymałością
guciu18 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 Log 011 po zatkaniu wężyków N18 i N75 prawidłowo podpiętym oraz wymianie wszystkich wężyków podciśnieniowych: http://vaglog.rtnet.pl/guciu18_56799.html.
goldi Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Jak dla mnie N75 coś wariuje i masz lekkie przeładowanie
guciu18 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 a może wartoby było go wyczyścić? gorzej jak nie wyjdzie niektórzy pisali, że nic nie pomogło.
ciahciah Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 N75 wadliwy, spróbuj wyczyścić i potem zrób ponownie 011 z wyczyszczonym N75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się