Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę po wymianie G70 oraz wywaleniu kata


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbina do czyszczenia albo coś z podciśnieniami, późno wstaje i w logu 11bs widać że kierownice się nie ruszają.Kąt wtrysku do poprawy

Opublikowano

Turbina do czyszczenia albo coś z podciśnieniami, późno wstaje i w logu 11bs widać że kierownice się nie ruszają.Kąt wtrysku do poprawy

Oświeć i powiedz po czym poznac że kierownice nie ruszaja sie?

Opublikowano

Sprawdz uklad podcisnienia.... przewody przedmuchaj sprezonym powietrzem... podejrzane wymien....

Opublikowano

kolego na próbę podepnij podciśnienie pod gruszkę na krótko albo podnieś wodzidło i zrób loga do 2500obr.

Opublikowano

i jeszcze zrób loga dynamicznego 011 na wsadzonym w miejsce N75 zaworka N18, a w miejsce N18 nic nie wsadzaj tylko pozatykaj wężyki

Opublikowano

jest poprawa, teraz zrób loga z zatkanymi wężykami tam gdzie siedzi normalnie N18 czyli nadal niech będzie jak podczas ostatniego loga, a w miejsce N75 wsadź z powrotem tego co tam był i zrób 011, to nas upewni czy masz nie szczelność w okolicy N18 czy N75 jest wadliwy

Na stałe jeździć nikt ci nie zabroni no ale te zaworki się różnią ceną, można się domyślać że i wytrzymałością

Opublikowano

Jak dla mnie N75 coś wariuje i masz lekkie przeładowanie

Opublikowano

N75 wadliwy, spróbuj wyczyścić i potem zrób ponownie 011 z wyczyszczonym N75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...