mapelastik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Witam ,mam zamiar zamontować gaz,i nie wiem na co się zdecydować w dobrej cenie mam sekwencję LOVATO ale widzę że mało tego na forum jeden kolega z forum ją polecał,a jak szersze grono co powiedzie na taki wynalazek jak lovato ewentualnie co innego proponujecie BRC STAG?Jak by ktoś mógł przysłać mi listę dobrych gratów byłbym wdzięczny porównał bym z tym co gazownik proponuje.
grzemo Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sterownik Stag wtryski Hana reduktor AC R01 lub Zavoli S
Arek956 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ja gdy szukałem A4 dla siebie pytałem forumowiczów o instalację Lovato i również mało osób ją polecałą więc ja rozglądałbym się za BRC,Stag albo Landi Renzo
mapelastik Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Mało tych instalacji jest znalazłem jednego użytkownika lovato i w sumie bardzo chwali,staga 4 mam za 2200 zbiornik w kole wlew we wlewie ,lovato za 2000 podobno z gwarancją 70 tys km na wtryski,brc za 2500,i jakąś polską nie pamiętam nazwy za 1900.
Kabar Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 U siebie mam: Diego Hana 2000 KME Gold Faro Mogę polecić zestaw
szymon86_22 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 ja mam lovato smarta w adr. przejechałem 6tyś, moje spostrzeżenia są następujące:sprawuje sie bardzo dobrze,ale auto dużo pali.
mapelastik Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 To że dużo pali to może być wiele przyczyn kwestia regulacji być może,to lovato to niby jedna z lepszych instalek,trochę poczytałem na ten temat i może się mylę ale podobno lepsze od staga i teraz nie wiem staga czy lovato?BRC trochę drogawe niestety.
Kabar Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 może się mylę ale podobno lepsze od staga :mysli Rozumiem że porównujesz samą elektronikę? Jeśli tak to się mylisz - nie jest lepsze
mapelastik Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 no właśnie więc w końcu co staga czy to lovato zakładać?
szymon86_22 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Ja gdybym zakładał raz jeszcze założył bym staga, bo do lovato to nawet mało kto ma interface żeby ci wyregulować,wiec jesteś skazany na jednego albo dwóch w mieście(a co jeśli obaj będą kretynami nierozumnymi)? a staga kazdy ci podepnie i sprawdzi co i jak. Ja np nie mam do kogo jechać w kielcach bo nikt z polecanych gazowników nie ma możliwosci podpięcia,a z moim gazownikiem nie mogę się porozumieć. Wydaje mi się ze wsadził to lovato bo po prostu było łatwo bo to taka instalka plug and play. A poza tym ludzie mówią ze stag ma bardzo szeroki wachlarz róznych regulacji, a lovoto nie. pozdrawiam
mapelastik Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 No to rozumie konkretna odpowiedź dzięki kolego w sumie racja mało tych lovato jest,niech mi ktoś łaskawie jeszcze powie jakie wtryski reduktor,wsadzić przy opcji stag,czy to jakoś standardowo ładują te graty czy można sobie wybrać,bo nie chce żeby mi jakieś siano wcisneli.[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 18:50_________________________________________________Podtlenek Lpg zamontowany stag 4,pierwsze spostrzeżenia:lepiej nie oglądać jak to montują i odebrać już gotowe auto,i chyba na bęnzynce lepiej śmiga jednak,minimalnie jakby słabsze a może przewrażliwienie,dzięki wszystkim za porady
szymon86_22 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 No ja sobie wyobrażam jak montują, dlatego nie lubię wszelakich majstrów, bo gdy coś im nie wychodzi to biorą większy młotek. Napisz jak spalanie,bo jestem bardzo ciekaw. Pozdrawiam.
mapelastik Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 pojeździmy zobaczymy na razie jeszcze nie wiem kolego dam znać [br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 20:40_________________________________________________ No ja sobie wyobrażam jak montują, dlatego nie lubię wszelakich majstrów, bo gdy coś im nie wychodzi to biorą większy młotek. Napisz jak spalanie,bo jestem bardzo ciekaw. Pozdrawiam. spalanie 10,5l w cyklu mieszanym pół na pół trochę trasa trochę miasto,trochę wiejskie dróżki,prędkości do 130km,myślę że dość zadowalające.
szymon86_22 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 zdenerwowałeś mnie mi pali 13l w mieszanym, w niedziele jadę na giełdę. nara
mapelastik Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 kwestia regulacji myślę i będzie mniej,ja tak do 3 tys kręce jak biegi zmieniam ale mało miasta trasa i wiejskie dróżki klima nie zawsze włączona to też trzeba dodać.
grzemo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Lepiej zerknij przy pomocy vaga czy nie masz błędów ubogiej mieszanki
szymon86_22 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 pojawiały się takie błędy, ale skasowałem je, i od jakiegoś półtora miesiąca cisza z błędami. Już ręce opadają tyle żeby palił. Pozdrawiam.
mapelastik Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 wymień sonde może to jej wina ?
szymon86_22 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 może właśnie sonda mam na podmianę ale z inną wtyczką od passata, muszę przelutować wtyk, bo nowej to nie będę kupował jak nie jestem pewien ze to jej wina. Mam też taki problem syczy mi z baku dosyć intensywnie, może to jest przyczyna jakaś, gdzieś tak czytałem ze to może mieć wpływ. Pozdrawiam
mapelastik Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 syczenie w baku to może głośna praca pompki zacznij od tej sondy ,niedogrzany silnik tez ma wplyw na spalanie bo auto jak gdyby cały czas na ssaniu będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się