sancho80 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 mam maly problem, podczas jazdy przy skrecaniu kierownica slysze dziwne buczenie. rowniez w momencie kiedy maxymalnie skrece kola to slysze taki dziwny dzwiek w momencie kiedy jest opor na kieronicy juz. myslicie ze to moze byc pompa wspomagania? jesli tak to jaka pompa bedzie pasowala do mojego quattro? vin: wauzzz8e75a047266
Artak Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Takie same objawy na kierownicy szczególnie na wolnych obrotach daje walnięte sprzęgiełko alternatora i jest to dużo częściej występująca awaria. Ja właśnie dziś odebrałem autko po wymianie tego badziewia i wszystko wróciło do normy. Kupiłem rolkę/sprzęgiełko INA w Intertaemie po max zniżkach warsztatowych za niecałe 100 Pln. Dodam, że są dwa typy rolek i trzeba sprawdzic po Vinie. Dziwnym trafem rolka kupiona zgodnie z VIN nie pasowała do mojej sztuki i musiałem ją wymienić na tą drugą - prawdopodobnie miałem wcześniej wymieniony alternator. Sprawdź napierw czy to nie ta rolka bo wymiana pompy wspomagania to 10 x droższa historia. Pozdrawiam.
GRazny Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 w momencie kiedy maxymalnie skrece kola to slysze taki dziwny dzwiek w momencie kiedy jest opor na kieronicy juz. to jest właśnie objaw sprzęgiełka na alternatorze... tak jak Artur napisał PS: długo z tym nie jeździj
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 mam podobne objawy jak koledzy powyżej, nie znam się niezbyt na tym, ale czy chodzi o coś takiego: http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-audi-a4-a6-vw-passat-nowe-ina-i1765539158.html
GRazny Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 mam podobne objawy jak koledzy powyżej, nie znam się niezbyt na tym, ale czy chodzi o coś takiego: http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-audi-a4-a6-vw-passat-nowe-ina-i1765539158.html - tylko zwróćcie uwagę na ilość rowków przy zakupie... bo o ile się nie mylę to były 2 rodzaje (węższe i szersze) wytrzymuje to zwykle 60-80tyś km więc wcześniej czy później i tak się trafi... jak się zatrze i są objawy jw to pasek wytrzyma może z 1000km... później problem jak piszczy na maksymalnym skręcie to na 99% to... dla pewności można sprawdzić... jedna osoba wyłącza silnik a druga patrzy na wirniki (w szczelinach alternatora) jeśli zatrzymają się od razu to wymiana sprzęgiełka... jeśli po ok. 1 sekundzie sprzęgiełko działa... gdzieś to było opisane dokładniej także można poszukać [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________ w 25 sekundzie się kolega bawi sprzęgiełkiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się