pieron82 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ano widzisz sprawdzę w takim razie ale to nic groźnego? dzięki Olek
olinek2 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 No jak na poprzednim nie gwizdało to pewnie coś z przypływem nie tak. Generalnie wbrew pozorom wydech to wrażliwa sprawa i nie taka prosta jak by się wydawało Swoją drogą, mierzył ktoś średnicę rury głównej (zbiorczej) dla wydechu 2.0TFSI z dwoma tłumikami końcowymi ? bo kusi mnie zrobienie swapa, może z nowym DP.
pieron82 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Czy to jest dobra redukcja? Może powodować świszczenie? Dodam, że jak wolno przyspieszam i zwiększam obroty to się nic nie dzieje ale jak dodam gwałtownie gazu i powyżej 2k obrotów (np. wyprzedzanie) to świst jest głośny Nie ma znaczenia jaki bieg tzn 2,3,4,5,6. Redukcja np. od Dobry1 jest inna czyli redukcja jest wsadzana do wnętrza rury 3.0, a nie na zewnętrzną stronę 3.0 nie wiem czy to ma jakies znaczenie i jak mają inni dlatego podpytuje ---------- Post dopisany 13-04-2014 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2014 at 17:04 ---------- Nikt nie pomoze?
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A masz DPF ? połaczenia szczelne ?
pieron82 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 dzieki Grzes za podjecie tematu dpf jest, polaczenie wedlug tlumikarza szczelne, na postoju nic nie slychac bo kreci tylko do 2500 obrotow, a to sie dzieje ewidetnie pod obciazeniem i checi szybkiego przyspieszenia.
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 U mnie swiszczy turbinka ale nie mam DPF .
pieron82 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 U mnie swiszczy turbinka ale nie mam DPF . Gwizdze tylko podczas przyspieszania czy na postoju rowniez? Ty masz chyba przejscie/redukcje takie jak na pierwszym zdjeciu? Czyli zachodzi na rure 3.0, ja tez tak mam i chyba przetestuje te druga opcje...
olinek2 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A jak masz łączenie dwóch tych samych średnic to jest tam przerwa, czy jest w miarę "do czoła" złożone ?
pieron82 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 no i kupa, wszystko połączone na nowo u profi tłumikarza i dalej to samo. Jak sprawdzić co to może być np kompem? Może da się jakos turbo przetestować?
olinek2 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 A gdzie masz cięcie ? Bo może za blisko turba?
pieron82 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 W połowie auta dobry metr za dpf`em, raczej tak jak wszyscy co robili swapa. Nie wiem jak to przetestować na stojącym aucie (jest ograniczenie obrotomierza do 2500 obrotów. Bo tak się dzieje tylko pod obciążeniem i gwałtownym gazie. ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ---------- jeszcze jedno...czy program na 180KM z wydechem 2.0, może mieć jakies znaczenie przy zmianie samego wydechu na 3.0? ---------- Post dopisany 16-04-2014 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 18:54 ---------- sprawdzone dziś na podnośniku - wydech gwizdze w miejscu łączenia już na rurze 3.0 - czy to ze jeździł na aucie bez dpf może mieć wpływ? np. zapchany albo cuś? już mi ręce opadają...dpf od zmiany wypalał się raz, ale może zpodac serwisowe wypalanie filtra to cos wysra z tego wydechu?
czwura Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Witam czy ten uklad rur podejdzie do quattro? Zobacz ofertę: wydech srodkowy audi a4 a5 3.0 tdi wydech srodkowy audi a4 a5 3.0 tdi (4189015798) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ---------- Post dopisany 05-05-2014 at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2014 at 19:25 ---------- Czy wie ktoś jaki jest nr dokładni do tylnego zderzaka zwykłego z otworami na rury pojedyncze z lewej i prawej oraz z otworem na hak ???
dobry1 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Mam taką dokładkę w idealnym stanie tylko bez otworu na hak
pieron82 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 o to może się dogadmy w trójkę ja mam obecnie na aucie taką na hak i chętnie wziąłbym bez ile chcesz? ---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- odpadam...myslalem ze piszecie o dokładce s-line
Tomasz.84 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Mam pytanie odnośnie zmiany wydechów. Przez kilka lat posiadałem Audi a4 b6 1.9 TDI po zmianie na układ z dwoma wydechami od Audi a4 b7 2.0 tfsi spalanie zwiększyło się conajmniej o 0,5 litra. Czy zaobserwowaliście różnicę w spalaniu po montażu układu 3.0TDI do wersji dwulitrowej?
kjuba7 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 mam pytanie bo mam zalozony podwojny wydech ale teraz kusi mnie zeby zalozyc 4 wydechowy z s4 tylko mam pytanie jak polaczyc ten wydech z s4 silnik mam 2.0 tdi bo te wydechy z s4 maja po 2 rury polaczone a nie tak jak w innych wydechac ze zlaczaja sie w jedna pozniej i bez problemu redukcja mozna zlaczyc
proximpuh Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 mam pytanie bo mam zalozony podwojny wydech ale teraz kusi mnie zeby zalozyc 4 wydechowy z s4 tylko mam pytanie jak polaczyc ten wydech z s4 silnik mam 2.0 tdi bo te wydechy z s4 maja po 2 rury polaczone a nie tak jak w innych wydechac ze zlaczaja sie w jedna pozniej i bez problemu redukcja mozna zlaczyc Zrób tak jak ja całkiem fajnie to wyszło, odwrócone "portki" z wydechu 3.0 TDI
kjuba7 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 a gdzie ten trojnik z downpipe moge dostac ?
rafaello9876 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 koledzy to ktora ta przejsciowke zamowic skrecana czy spawana??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się