kicker Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Dziś wymieniałem przegub zew. prawy i coś mnie podkusiło żeby czepić się jeszcze czujnika ABS, wyczytałem na forum że jest wciskany więc zacząłem go wyciągać, oczywiście nic nie szło. Po kilku próbach kręciła się obudowa/wtyczka z kablem a rurka pod gumką wcale się nie ruszała, czyli co ukręciłem czujnik?? czy element zaznaczony na czerwono wyjmuje się razem z resztą obudowy czujnika (która nie chciała wyjść)? Da się to wymontować bez zdejmowania przegubu bo tego bym nie chciał. Po odpaleniu silnika odrazu świeciła się kontrolka od ABS, nawet nie ruszyłem z miejsca, czyli zapewne przerwa w obwodzie.
rafal1985 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Czujnik już jest niestety do wywalenia i wyjmuje się w całości razem z tym co zaznaczyłeś na zdjęciu
pieciajek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Nie wkładaj przegubu tylko pakuj wybijak i usuń resztę starego czujnika.Oprócz czujnika będziesz widział taką mosiężną nacinaną łupkę, to ona trzyma czujnik w otworze. Wyczyść wszystko papierem ściernym i smar. Nowy czujnik powinien Ci się włożyć ręką pod lekkim oporem. ps. mam czujnik ABS z czujnikiem zużycia klocków i tego chwytaka też 90zł z wysyłką jak chcesz oczywiście.
kicker Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 f*ck! przegub mam już złożony. Będę próbował go wyciągnąć do góry a jak nie pójdzie to hmmmmm. Dzięki koledzy za odp. Ta mosiężna łupa to element który zaznaczyłem?? to jest w komplecie z czujnikiem czy stary można wykorzystać z nowym czujnikiem ??
rafal1985 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Ja swój czujnik też na chama wyciągałem. Najpierw wyrwałem okablowanie a potem za pomocą wiertarki usunąłem wnętrzności. Na koniec cienkimi obcęgami złapałem za obudowę i puściło
kicker Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Ja swój czujnik też na chama wyciągałem. Najpierw wyrwałem okablowanie a potem za pomocą wiertarki usunąłem wnętrzności. Na koniec cienkimi obcęgami złapałem za obudowę i puściło Bez wyjmowania przegubu ??
pieciajek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Słuchaj jak nie chcesz szukać jeszcze pierścionka na przegub do dołóż roboty i wyjmij przegub (raptem koło zdjąć i tylny wachacz wyjąć ze swożnia a później pełny skręt) Jak na szarkanie nie wyjdzie bedź wiertaką to wjediesz wiertłem w przegub i pierscionek uszkodzony a jak zaczniesz pukać młotkiem to też się może wsunąć łupka i efekt ten sam. Jak wyjmiesz to masz miejsce i nawet wyczyścić otwór to kilka sekund a tak to śmieci Ci najdzie w otworki i tak będziesz musiał czyścić.
kicker Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Operacja przeprowadzona, czujnik zdemontowany, bez odkręcania przegubu się nie obyło... jeszcze jedno pytanie jak głęboko mam wcisnąć nowy czujnik? na 'oko" tak jak był stary? czyli ma nic nie wystawać w środku zwrotnicy (czy jak to się tam nazywa)
pieciajek Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Jak już masz przegub na miejscu to czujnik po prostu wsuń ręką do końca a się oprze na pierścionku od przeguba, przekręć kołom i zobacz czy trze jak nie to już a jak za bardzo to delikutaśnie go cofnij.
kicker Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Jestem po wymianie, nowy czujnik z lekkim oporem wskoczył na miejsce. Dzięki za porady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się