Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Rozrząd, łańcuch czy pasek ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam moze ktos napisac czy w a4 b6 2,0 ALT w sklad rozrzadu wchodzi lancuch czy pasek ?

i ile moze kosztowac wymiana rozrzadu wraz z czesciami ?

z gory dziekuje

Opublikowano

100 % Pasek nie żaden łańcuch.

Opublikowano

rozrząd (pasek już ze wszystkim i pompa) w granicach 300 złotych. Robocizna zależy od mechanika

Opublikowano

300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

Opublikowano

1300 zł to bardzo duzo i ktoś z Ciebie rżnie dobrze. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 14:27_________________________________________________Jeśli jesteś zainteresowany zakupem to zapraszam cię na provi do mnie i wszystko Ci powiem co i ile.

Opublikowano

300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

nie pamiętam już firmy, mechanik skądś zamawiał, akurat to było do Passata ale to ten sam silnik. W każdym razie firma to na pewno nie MAXGEAR :> zestaw obejmował:

- pasek

- rolke

- właśnie ten napinacz hydrauliczny

- pompe wody i coś jeszcze

wyszło coś koło 300 zł + robocizna

Opublikowano

jestem pod wrażeniem tej ceny, bo pracuje w firmie z częsciami i jedyne co w takiej cenie możnakupić to dziadostwo jakies,

a tak po za to pominięty jest jeden element

Pasek to -raz

Rolka prowadzącą - to dwa

Rolka napinająca -to trzy

NApinacz hydrauliczny -to cztery ( nie zawsze wymienia się ale warto sprawdzić czy sie nie poci jeśli koszt nie wielki zalecam wymianę bo później znów trzeba rwać rozrzą a nikt tego za darmo nie zrobi)

Pompa Wody -to pięć

Opublikowano

Nie wiem kolego naprawdę, ja się nie zajmuje tym - po prosto odstawiliśmy auto i na tyle był rachunek za części :) Mechanik wspomniał tylko o tym że nie będzie to szit pokroju maxgear itd

a tak po za to pominięty jest jeden element

właśnie napisałem że coś tam jeszcze było na fakturze, tylko nie pamiętałem co.

A jaki jest koszt u Ciebie i na jakich częściach?

Tak czy siak 1300 zł to dużo za dużo.

Opublikowano

u mnie na podzespołach m.in Ruville, bądz INA - luk pompa powiedzmy DOLZ bądz Ruville Metelli pasek Contitech Deyco ale koszt 1300 zł to za***iście duzo. ktoś się ceni.

Opublikowano

no cenia sie i to w norauto 1300 zl z robocizna xd , dzwonilem do serwisu audi bielsko biala i wolaja tam 1370 zl z robocizna ale trzeba czekac 10 dni bo niemaja rozrzadu i musza sciagac z niemiec ale jaja

Opublikowano

Witam

Po przeczytaniu tego postu zainteresowałam się tematem napinacza hydraulicznego ma ktoś jakiś rysuneczek lub nr częsci, bo u mnie podczas wymiany rozrządu pewnie nie był wymieniany ten napinacz chyba że jest w zestawie naprawczym.

Opublikowano

Kolego wlasnie jestem po wymianie rozrzadu w swoim 2.0 ALT.

Czesci firmy INA,pasek chyba Dayco.

-Pompa wody

-pasek

-rolka napinajaca

-napinacz hydrauliczny

Komplet rozrzadu jak sie nalezy.

Same czesci cos ok 700zl + do tego zobocizna.

Mnie moj mechanik za robocizne (wymiana rozrzadu,komplet kolckow hamulcowych,wymiana uszczelki pod klawiatura,wymiana jakiegos tam oringu,wymiana pompy paliwa) koszt robocizny 300zł.

Opublikowano

W silniku ALT jest i pasek i łańcuch :naughty: Po 120 tys. (zalecane często co 90tys) należy wymienić pasek, rolkę, napinacz i pompę wodną. Cena za części u mnie w mieście(GATES, INA, SKF) ok. 400zł. Napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) należy sprawdzić i niekoniecznie od razu wymieniać. Z tym że jak napisałem jest i łańcuch. A znajduje się on pod pokrywą głowicy. Rozrząd paskiem jest przekazywany na wałek zaworów wydechowych a z niego poprzez łańcuch i wariator znajdujący się pod pokrywą głowicy przekazywany jest na drugi wałek zaworów ssących. Łańcuch wraz z napinaczem należy wymienić gdy hałasuje.

Jeśli chodzi o wymianę paska jest prosta, problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

Opublikowano

problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

Ale mi problem . 30 min max . A później silnik jak na stole , dostęp idealny , a nie przeciskać się miedzy buda a silnikiem . Ja tam wole rozebrać przód niż kaleczyć ręce i ściągać poduszki silnika .

Opublikowano

nic nie trzeba wyrzucac, popuszczasz na srubach i odchylasz wystarczajado duzo aby caly rozrzad bez problemu wymienic :D i nic tez nie trzeba sobie kaleczyc:D

Opublikowano

Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...