[B5 ADR] Auto nie odpala

    22 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pany - kumpel ma takie auto jak my - ADR `95. Kilka dni temu telefon - auto nie odpala - kręci ale nie odpala, albo odpali i zaraz gasnie. Podlaczylem do VAGa i pokazal nastepujace blędy:

    4 Faults Found:

    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

    P0134 - 35-10 - - - Intermittent

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    P1570 - 35-10 - - - Intermittent

    00561 - Mixture Adaptation

    14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

    17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

    P1328 - 35-10 - - - Intermittent

    a to błedy z tego samego silnika sprzed pol roku (silnik na tych bledach pracowal bez zarzutu):

    3 Faults Found:

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    P1570 - 35-10 - - - Intermittent

    17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

    P1328 - 35-10 - - - Intermittent

    00561 - Mixture Adaptation

    14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

    Czy sonda lambda moze dawac efekt nieodpalania?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie

    brak iskry albo paliwa, tu musisz szukać

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No więc tez tak mysle, ze to nie sonda. Sonda nie bierze udziału w pracy silnika gdy jest zimna. Musi osiągnąć temperaturę około 800 stopni, a to trochę trwa. Rozruchem silnika rządzą inne prawa

    A immo? zaznaczam ze kontrolka zapala sie po przekreceniu kluczyka i zaraz gasnie.

    Co sprawdzć pany? Gdzie najlepiej sprawdzic czy paliwo podaje? na ktorym kroćcu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz pompe paliwa mialem cos podobnego tylko ze krecił i wogole nie odpalal pozdrawiam :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chodzi o ten błąd:

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    no to to jest immo. Miałem tak u siebie, po przeczyszczeniu problem znikł.

    Ale skoro mówisz, żę kontrolka gaśnie, to nie mam pojęcia.

    I o ile się nie mylę, to tylko ten błąd unieruchomi silnik.

    A może ktoś ściągał immo i coś nawaliło. Lampka gaśnie, ale coś blikuje?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    żeby spr. czy dostaje paliwo najlepiej odpiąć listwe albo poszczególne wtryski i zakręcić rozrusznikiem

    można też się pokusić i sprawdzić czy świeczki są mokre po próbie rozruchu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok dzisiaj sprawdzimy. jak przeczyscic immo?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pany - zaciagnelismy z kumplem auto do mechaniora. Ten nie moze znaleźć przyczyny - a wczesniej juz kumpel u niego robil sporo i w ciemię bity nie jest - podlaczal do kompa ale tam takie bledy jak i po moim podlaczeniu. Mowi o diagnostyce za 350 zl - wtedy ma sie wszystko wyjasnic co nawalilo. powiedzcie co to za diagnostyka?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na moje wyczucie związane mechanikami to przypuszczam, że nie chodzi o żadną diagnostykę.

    Sprawa jest prosta : trzeba szukać na piechotę bez żadnej tam super diagnostyki żeby auto normalnie odpaliło.

    Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nom tylko typ mowil o podlaczeniu do specjalistycznego urzadzenia. co to za urzadzenie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    może KTS :polew:

    a na poważnie nie wiem o co mu chodzi

    jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym szukał przyczyny w pompce paliwa . Miałem podobne problemy i jestem na etapie szukania pompki paliwa ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A ja bym się z ciekawości umówił na tą super diagnostykę, żeby widzieć co za gusła będzie robił mechanik ale jak

    się w tych rzeczach niezbyt orientujesz to i tak za nic zapłacicie kasę .

    Najlepiej poszukać innego mechanika albo kogoś kumatego z Naszego forum z Waszej okolicy, co by spróbował pomóc.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    może KTS :polew:

    a na poważnie nie wiem o co mu chodzi

    jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają??

    wracają

    Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie:

    haha - kumpel poszedl do niego i powiedzial co mysli o tej diagnostyce. tamten sie uspokoil i powiedzial, ze moze da rade cos z tym zrobic. i to chyba jednak immo bedzie. dziwnym trafen kontrolka zaczela migac u mechaniora - wczesniej sie to nie dzialo albo kumpel nie zauwazyl.

    zdam relacje jutro co to bylo na 100%.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 20:15_________________________________________________ok pany. czy jest mozliwosc aby padl sterownik w kompie i nalezy od nowa zakodowac kompa aby wspolgral z modulem immo przy kierownicy? teraz vag pokazuje blędy 17978 i 1177

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tez mialem podobny problem z odpaleniem po rozładowanym akumulatorze i dluzszym postoju i co sie okazalo ze wszystko ww. zostalo sprawdzone a na koniec odkrecilem przedow paliwa zasilajacy listwe i do butelki potem pokrecenie dwie sekundy rozrusznikiem. Po tej operacji wezyk powrocil na miejsce i ponownie rozruch i odpalil za pierwszym :shocked: Moze sie przyda powodzenia :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja tez miałem podobny problem z odpaleniem .. kręcił ale za nic nie chciał odpalić..co jeszcze bardziej śmiesznego to jeździłem Pol dnia podjechałem na 10 min do domu i juz nie odpalił.. okazało sie ze pompa paliwa padła.. wez właz do bagażnika i słuchaj czy po przekręcaniu kluczyka słychać pompę...i posprawdzaj czy wszędzie dochodzi prąd do przekaźnika itd. pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok. to byla pompa. juz wymieniona. ale dziwnym trafem teraz dwa bledy sie pokazuja - 17978 i 1177. Odpala na chwile i gasnie takze immo trzeba zakodowac. oczywiscie kumpel nie zna PINu. prubujemy przez VAG K+CAC Commandera ale nie chche czytac blokow immo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W moim starym ADR też miałem problem z immo i bez fachowca się nie obeszło.Czyściłem przedtem styki w kostce przy stacyjce,ale u mnie ten sposób nie wypalił.Chyba trzeba będzie odżałować pare groszy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok - sprawa wyjasniona. Padl moduł immo przy stacyjce. Kumpel zdecydowal sie zlikwidowac immo zupelnie takze nie dowiemy sie co padlo na plytce - moze procek a moze pamiec.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy