PIXI 15 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Komornik , do diesla pasi 320/300 ? Tak wiem ... "W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany" Tył 300 wentyl ..... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Komornik , do diesla pasi 320/300 ? Tak wiem ... "W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany" Tył 300 wentyl ..... ? pasi. 300 nie jest wentylowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Kuba , dzięki To jakie mam seryjnie ? Auto w profilu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 300 niewentylowane W sumie tył to pewnie bardziej by się komuś przydał na jakiegoś swapa w innym aucie. Do czego to pasuje p&p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Kuba , dzięki To jakie mam seryjnie ? Auto w profilu .... "na przedzie" masz tarcze 314mmx25mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 To w takim razie 320 się nie opłaca, trzeba szukać coś innego. Dzięki za radę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 zalezy za jaka kase. u Ciebie jest 314x25. 320 jest na 30mm i te 5mm na grubosci juz jest odczuwalne przy mocniejszym hamowaniu (szczegolnie kilku pod rzad) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Pixi wrzucaj minimum 345.. no z q5... lub 356 z a6c7 jak ci się zmiesci w fele... Sent from my SM-G920F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) z tym minimum to przesadzasz. 345mm jest na przyklad w S4. samochodzie ktory ma 333KM. jasne, mozna sobie do 2.0 tdi wrzucic nawet 365mm z rs'a - tylko po co? Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Yoghurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 zeby to w koncu hamowalo,Wg mnie optymalny zestaw do hamowania to caly(przod i tyl) set z S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zalezy jak jezdzisz.. seria w s4 jest duzo za slaba do tego auta.. chyba ze smigasz do kosciola tylko Sent from my SM-G920F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) W B6 miałem 320 i mam wrażenie że moje seryjne są o wiele lepsze . Niebawem coś tam z mocą się zmieni to nauczony doswiadczeniem zaczynam sie powoli rozgladac w temacie hamulców . Oczywiscie wszyscy macie rację piszac swoje odczucia , zależy co kto lubi i ile chce kasy wydać . Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez PIXI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Ja zmienilem najpierw heble zanim cokolwiek z moca.. co prawda nie dzilaly idealnie, w zwiazku z opisanym tu problemem, ale czułem duza różnice szczegolnie przy predkosciach 200+ i czestym hamowaniu.. przeszedlem z serii 3.0tdi czyli 320/1 tlok i 300/niewemtylowane na 345 na 4 tloku i 330.. na codzien wypas, czy wytrzyma trackday na nurburgringu sie okaze Sent from my SM-G920F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phantom 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam,czy ktoś mógł by powiedzieć który z forumowiczów rozkodowuje nr vin i sprawdza historię serwisową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Pixi jak chcesz mam heble konkretnej cenie na sprzedaz. Ja mam takie samo zdanie jak Gabriel u siebie tez mialem set p i t z s4 i niebo a ziemia. Prawda jest taka ze seryjny hebel to dno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miecio7934 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Panowie Z jakich modeli pasują kierownice pod A4 b8 przed liftingiem aby poduszka i multifunkcja działały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 A4/A5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miecio7934 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 A muszą być taki sam układ przycisków ? Po lifcie w a4 są dodane nowe przyciski, czy jestem w stanie to zakodować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Temat był juz poruszany wielkrotnie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/230779-montaz-kierownicy-multifunkcyjnej/?p=3293282#entry3293282KIEROWNICE z poduszkami od A1 A3 8V A6 C7 A7 nie pasuja !MULTIFUNKCJA nie działa !***** Jeśli kupimy kierownce z takimi strzałkami ( patrz foto) to znaczy ze jest z modeli AUDI : - A1 A3 8V A6 C7 A7- MULTIFUNKCJA nie bedzie działac !!!- AIR BAG nie pasuje !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Z q5 podejście tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się