Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wartość popiołu została niedawno wyzerowana. Dpf był czyszczony? Jaki przebieg aktualnie?

  • Odpowiedzi 34.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1845

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przebieg 260.000, DPF nigdy nie ruszany. 

Opublikowano

Jeżdżę wkoło komina niestety, raz w tygodniu trasa 20km. DPF wypala się średnio co 400km. Około. 

Opublikowano

Więc kto wyzerował wartość popiołu?

Opublikowano

Raczej nikt. Nikt oprócz mnie tego nie dotyka. 

Opublikowano

Odkąd masz to auto?

Wartość popiołu nie mogła się sama wyzerować.

Grzebał ktoś w sterowniku silnika?

Opublikowano

Auto mam od jakichś dwunastu lat. Parę lat temu miałem zmienianą mapę silnika, to wszystko. 

Opublikowano

Parę lat? Ile km przejechałeś od tamtego czasu?

Opublikowano

41.500km

Opublikowano

Właśnie mi się dopalił do końca. Teraz wygląda tak:

IMG_8809.thumb.jpeg.ad0c502e6258351e83a2ce1f028a2dbf.jpeg

 

Opublikowano

0,01 l przybywa co ok. 12-15 kkm więc przypuszczam, że ktoś wyzerował wartość popiołu jakieś 80-90 kkm temu, lub tuner wyzerował i coś nagrzebał w mapie. Jedno jest pewne, samo się nie wyzerowało, nie ma takiej możliwości, nawet przypadkowo, bo w tym celu należy naprawdę kilka koroków wykonać.

Opublikowano

Znajomy wgrywał mi takiego, można powiedzieć, gotowca. Coś na zasadzie, zgrywasz mapę, wysyłasz do "specjalistów", oni za jakiś czas wysyłają z powrotem przerobioną, koleś ja wgrywa i tyle. Nie wiem, może coś zyebali. A reszta parametrów? Wygląda ok?

Opublikowano

10 hPa po regeneracji jest co prawda nie za dużo ale już więcej niż w częściowo zapełnionym dpf. Wartości sadzy wyglądają na jeszcze w miarę normalnie. Jeżeli auto ma rzeczywiście 260 kkm z pierwszym dpfem i profil jazdy to krótkie odcinku, to warto pomyśleć niebawem o czyszczeniu dpf.

Opublikowano

Super! Dzięki ponownie!

Opublikowano

Kurde, większość kolegów z czasów kiedy zaczynałem na B8 Troooop już dawno pokupowała nowe auta i udziela się na innych grupach. Tylko ja, niezmiennie, walczę z moim skarbem. 🙂 Ale co zrobić jak mi inny nie potrzebny? Tyle w niego wrezałem, że pewnie zostaniemy razem do końca - mojego lub jego. 😀

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Witam 

Wie ktoś może po jakich kodach rozpoznam polifty S-Line ,starsze wersje miały oznaczenie E4J (B6/7/8) ,obserwuje kilka b8,5 i wszystkie maje E0A a pakiety wew i zew,tylko na końcu jest oznaczenie WQS- S-Line czyżby to było to😗 

Sorry,pisze z tel nie da się tego pyska usunąć.

Edytowane przez rrrudy25
Opublikowano
W dniu 13.11.2024 o 21:42, Hohe napisał(a):

Tylko ja, niezmiennie, walczę z moim skarbem.

 

A my cały czas czytamy i się wzorujemy na Twojej walce :)

  • Haha 1
Opublikowano

Panowie, rozbierał któryś tylne lampy z błotników, te tzw "neony" z polifta? Pytam bo coś mi z jednej strony zaczyna pulsować, może dałoby się wymienić diode albo chociaż sprawdzić.

Opublikowano (edytowane)

Mam podobny problem.:cygaro:

Z jednej strony przestała świecić  dioda LED

Rozumiem, że nie warto bawić się w jakieś naprawy tylko lepiej kupić nową lampę? Mam rację?🤠

Na załączonym zdjęciu zaznaczona ta dioda która przestała świecić.

LED 3.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Ja mam takie lampy. Zdjęcie, co prawda, nie moje, ale wiadomo o co chodzi. 

IMG_0218.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...