Gibons Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ? 2x Obudowa 8K0 973 705 B 2x Obudowa 8R0 973 605 1x 0,5 mm 000 979 025 E 1x 0,75mm 000 979 164 E 4x 0,5 mm 000 979 009 E
cool506 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?2x Obudowa 8K0 973 705 B 2x Obudowa 8R0 973 605 1x 0,5 mm 000 979 025 E 1x 0,75mm 000 979 164 E 4x 0,5 mm 000 979 009 E Rezasz sam
Gibons Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?2x Obudowa 8K0 973 705 B 2x Obudowa 8R0 973 605 1x 0,5 mm 000 979 025 E 1x 0,75mm 000 979 164 E 4x 0,5 mm 000 979 009 E Rezasz sam Nie, wybieram się do kolegi Darecy o ile odpisze mi wreszcie na PW
Ksiadz Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Wieczorak! Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli. Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi. Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić. Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF? Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło? Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc Pozdrawiam! P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF
darecy Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Wieczorak!Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli. Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi. Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić. Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF? Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło? Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc Pozdrawiam! P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF Tu masz wiecej info http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/problem-dpf-wypalanie-serwisowe-filtra-czasteczek-stalych-265272/
_Gabriel_ Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Wieczorak!Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli. Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi. Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić. Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF? Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło? Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc Pozdrawiam! P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF a wiec Ojcze sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf. mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac pochwalony
Ksiadz Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Super! Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź Jutro sprawdzę jak to u niego wygląda po podłączeniu VAG'a.
wrclaguna Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?2x Obudowa 8K0 973 705 B 2x Obudowa 8R0 973 605 1x 0,5 mm 000 979 025 E 1x 0,75mm 000 979 164 E 4x 0,5 mm 000 979 009 E Rezasz sam Nie, wybieram się do kolegi Darecy o ile odpisze mi wreszcie na PW Jarek reza i ma duzo roboty
Gibons Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Spoko już się porozumieliśmy a powiedzcie mi gdzie można zamówić to wszystko w ASO online ? tak żeby przysłali to pocztą czy kurierem. Jest taka możliwość w ogóle ?
sowiq Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 gdzie można zamówić to wszystko w ASO online ? tak żeby przysłali to pocztą czy kurierem. Jest taka możliwość w ogóle ? Nie wiem jak w innych ASO, ale ja zamawiałem mailowo w Warszawie (Porsche Interauto - dawniej Viva) żeby później odebrać osobiście. Później zapytałem czy mogą wysłać kurierem bo mam kawałek drogi do tego ASO i bez problemu się zgodzili. Doliczyli 20 zł i płatność przelewem. Za 2 dni miałem części.
Ksiadz Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Wieczorak!Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli. Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi. Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić. Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF? Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło? Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc Pozdrawiam! P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF a wiec Ojcze sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf. mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac pochwalony Panowie, pokazuje mi cały czas ABORTED - SAFETY REASON. Jedyny błąd w silniku to: Zapchanie filtra pokazuje na 33 g. Co może go jeszcze blokować?
_Gabriel_ Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Wieczorak!Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli. Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi. Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić. Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF? Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło? Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc Pozdrawiam! P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF a wiec Ojcze sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf. mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac pochwalony Panowie, pokazuje mi cały czas ABORTED - SAFETY REASON. Jedyny błąd w silniku to: http://img.tapatalk.com/d/13/10/10/e3yje9u4.jpg Zapchanie filtra pokazuje na 33 g. Co może go jeszcze blokować? auto jest rozgrzane? trzymasz pedal hamulca caly czas?
Ksiadz Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Auto rozgrzane - 80 stopni. Hamulec ręczny zaciągniety (elektryczny), roboczego nie naciskam, trzeba? :-P
_Gabriel_ Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Auto rozgrzane - 80 stopni.Hamulec ręczny zaciągniety (elektryczny), roboczego nie naciskam, trzeba? :-P a jak masz w opiaie ktory Ci podal jarek? " naciskasz hamulec(nozny i trzymasz), potem gaz - silnik wchodzi na obroty - ok. 1500 rpm i po jakis 10 min zaczyna wypalac filtr."
Ksiadz Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Z hamulcem tak samo niestety. Mi się nawet nie załącza, bo od początku pokazuję ABORTED?
_Gabriel_ Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Z hamulcem tak samo niestety. Mi się nawet nie załącza, bo od początku pokazuję ABORTED? a sprobuj bez zaciagnetego recznego, wpisz kod w security access i potem basic settings i po kolei - wciskasz hamulec(lewa noga do konca i trzymasz) potem gaz
Ksiadz Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Okiej. Dlatego się zdziwiłem, jak napisałeś o hamulcu. Bo ręczny to widziałem, napisał by był zaciągnięty. Reszta wskazówek, procedura to jak się domyślam powinna dopiero się pokazywać na ekranie po rozpoczęciu procedury? Za niedługo sprawdzę jeszcze raz i dam znać. Dziękuję.
_Gabriel_ Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Okiej.Dlatego się zdziwiłem, jak napisałeś o hamulcu. Bo ręczny to widziałem, napisał by był zaciągnięty. Reszta wskazówek, procedura to jak się domyślam powinna dopiero się pokazywać na ekranie po rozpoczęciu procedury? Za niedługo sprawdzę jeszcze raz i dam znać. Dziękuję. Tak, po wybraniu opcji wypalania filtra w Basic settings zobaczysz komendy:wink:
wrclaguna Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Tu jest procedura jakby co Diesel Particle Filter Emergency Regeneration - Ross-Tech Wiki
Ksiadz Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Tu jest procedura jakby coDiesel Particle Filter Emergency Regeneration - Ross-Tech Wiki Widziałem i właśnie tym się też sugerowałem ;-) Dalej d*pa. Dodatkowo teraz wyskoczyły dwa inne błędy: Po wykasowaniu nie wracają od razu, ale po sporym czasie :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się