Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?

2x Obudowa 8K0 973 705 B

2x Obudowa 8R0 973 605

1x 0,5 mm 000 979 025 E

1x 0,75mm 000 979 164 E

4x 0,5 mm 000 979 009 E

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?

2x Obudowa 8K0 973 705 B

2x Obudowa 8R0 973 605

1x 0,5 mm 000 979 025 E

1x 0,75mm 000 979 164 E

4x 0,5 mm 000 979 009 E

Rezasz sam :naughty:

Opublikowano
Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?

2x Obudowa 8K0 973 705 B

2x Obudowa 8R0 973 605

1x 0,5 mm 000 979 025 E

1x 0,75mm 000 979 164 E

4x 0,5 mm 000 979 009 E

Rezasz sam :naughty:

Nie, wybieram się do kolegi Darecy o ile odpisze mi wreszcie na PW :naughty:

Opublikowano

Wieczorak!

Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli.

Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi.

Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić.

Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF?

Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło?

Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc :hi:

Pozdrawiam!

P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF :polew:

Opublikowano
Wieczorak!

Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli.

Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi.

Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić.

Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF?

Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło?

Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc :hi:

Pozdrawiam!

P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF :polew:

Tu masz wiecej info

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/problem-dpf-wypalanie-serwisowe-filtra-czasteczek-stalych-265272/

Opublikowano
Wieczorak!

Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli.

Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi.

Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić.

Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF?

Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło?

Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc :hi:

Pozdrawiam!

P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF :polew:

a wiec Ojcze :decayed:

sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf.

mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac :wink:

pochwalony :grin:

Opublikowano

Super!

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :wink:

Jutro sprawdzę jak to u niego wygląda po podłączeniu VAG'a.

Opublikowano
Panowie czy potrzebuję jeszcze coś oprócz tego do wymiany na neon ?

2x Obudowa 8K0 973 705 B

2x Obudowa 8R0 973 605

1x 0,5 mm 000 979 025 E

1x 0,75mm 000 979 164 E

4x 0,5 mm 000 979 009 E

Rezasz sam :naughty:

Nie, wybieram się do kolegi Darecy o ile odpisze mi wreszcie na PW :naughty:

Jarek reza i ma duzo roboty :decayed:

Opublikowano

Spoko już się porozumieliśmy :) a powiedzcie mi gdzie można zamówić to wszystko w ASO online ? tak żeby przysłali to pocztą czy kurierem. Jest taka możliwość w ogóle ?

Opublikowano
gdzie można zamówić to wszystko w ASO online ? tak żeby przysłali to pocztą czy kurierem. Jest taka możliwość w ogóle ?

Nie wiem jak w innych ASO, ale ja zamawiałem mailowo w Warszawie (Porsche Interauto - dawniej Viva) żeby później odebrać osobiście. Później zapytałem czy mogą wysłać kurierem bo mam kawałek drogi do tego ASO i bez problemu się zgodzili. Doliczyli 20 zł i płatność przelewem. Za 2 dni miałem części.

Opublikowano
Wieczorak!

Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli.

Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi.

Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić.

Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF?

Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło?

Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc :hi:

Pozdrawiam!

P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF :polew:

a wiec Ojcze :decayed:

sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf.

mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac :wink:

pochwalony :grin:

Panowie, pokazuje mi cały czas ABORTED - SAFETY REASON.

Jedyny błąd w silniku to:

e3yje9u4.jpg

Zapchanie filtra pokazuje na 33 g.

Co może go jeszcze blokować?

Opublikowano
Wieczorak!

Pany, podepnę się na szybko tutaj, bo sami jesteście właścicielami tych nowszych modeli.

Przyjechał znajomy, który od jakiegoś (3 miechy) czasu jest właścicielem A4 2008 rok, 2.0 TDi.

Zaświecił mu się DPF i za dziada się nie chce wypalić, wyczyścić.

Mówi że od kiedy go ma, jeździ sporo po autostradach i to tak 130 km/h czasami więcej, wiadomo. Czemu autko mu nie uruchomiło samoczyszczenia DPF?

Jak mogę mu pomóc mając VAG? Wiem że jest tam opcja do wymuszenia czyszczenia DPF podczas jazdy. Jakie wartości trzeba wpisać by to się wszystko ładnie i dobrze zrobiło?

Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc :hi:

Pozdrawiam!

P.S. Dobrze że 4.2 nie ma takiego ustrojstwa jak DPF :polew:

a wiec Ojcze :decayed:

sprawdz najpierw zapylenie filtra. w adv.meas.blocks poszukaj pozycji soot mass - wartosc w gramach pokazuje poziom zapelnienia dpf.

mozesz przeprowadzic regeneracje serwisowa. w basic settings masz taka opcje, nie trzeba nic wpisywac :wink:

pochwalony :grin:

Panowie, pokazuje mi cały czas ABORTED - SAFETY REASON.

Jedyny błąd w silniku to:

http://img.tapatalk.com/d/13/10/10/e3yje9u4.jpg

Zapchanie filtra pokazuje na 33 g.

Co może go jeszcze blokować?

auto jest rozgrzane?

trzymasz pedal hamulca caly czas?

Opublikowano

Auto rozgrzane - 80 stopni.

Hamulec ręczny zaciągniety (elektryczny), roboczego nie naciskam, trzeba? :-P

Opublikowano
Auto rozgrzane - 80 stopni.

Hamulec ręczny zaciągniety (elektryczny), roboczego nie naciskam, trzeba? :-P

a jak masz w opiaie ktory Ci podal jarek?:wink:

" naciskasz hamulec(nozny i trzymasz), potem gaz - silnik wchodzi na obroty - ok. 1500 rpm i po jakis 10 min zaczyna wypalac filtr."

Opublikowano

Z hamulcem tak samo niestety. Mi się nawet nie załącza, bo od początku pokazuję ABORTED?

Opublikowano
Z hamulcem tak samo niestety. Mi się nawet nie załącza, bo od początku pokazuję ABORTED?

a sprobuj bez zaciagnetego recznego, wpisz kod w security access i potem basic settings i po kolei - wciskasz hamulec(lewa noga do konca i trzymasz) potem gaz

Opublikowano

Okiej.

Dlatego się zdziwiłem, jak napisałeś o hamulcu. Bo ręczny to widziałem, napisał by był zaciągnięty.

Reszta wskazówek, procedura to jak się domyślam powinna dopiero się pokazywać na ekranie po rozpoczęciu procedury?

Za niedługo sprawdzę jeszcze raz i dam znać. Dziękuję.

Opublikowano
Okiej.

Dlatego się zdziwiłem, jak napisałeś o hamulcu. Bo ręczny to widziałem, napisał by był zaciągnięty.

Reszta wskazówek, procedura to jak się domyślam powinna dopiero się pokazywać na ekranie po rozpoczęciu procedury?

Za niedługo sprawdzę jeszcze raz i dam znać. Dziękuję.

Tak, po wybraniu opcji wypalania filtra w Basic settings zobaczysz komendy:wink:

Opublikowano

Widziałem i właśnie tym się też sugerowałem ;-)

Dalej d*pa. Dodatkowo teraz wyskoczyły dwa inne błędy:

ahumene9.jpg

yjamuse8.jpg

Po wykasowaniu nie wracają od razu, ale po sporym czasie :-/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...