Q-mania2.8 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 moim zdaniem wygląda super,własnie o takie coś mi chodzi żeby auto nie było "zapadnięte" tylko tak właśnie jak u Ciebie,żeby zniwelowac ten mega odstęp między kołem a rantem błotnika jak w 1ba
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 moim zdaniem wygląda super,własnie o takie coś mi chodzi żeby auto nie było "zapadnięte" tylko tak właśnie jak u Ciebie,żeby zniwelowac ten mega odstęp między kołem a rantem błotnika jak w 1ba No to kupuj spręzyny -30-35 napisz do typa czy ma jeszcze sprezyny do B5 Quattro, cena 399zł http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-audi-a6-4b-betatec-quattro-i1818026187.html Problem jest tylko z amortyzatorami bo dedykowane 1BE nowe to koszt ponad tysiac złoty za komplet, a zamienników typu MTS jak w ośce nie ma dla Q
Q-mania2.8 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 no tak własnie nie ma i tu jest problem czyli lepszym pomysłem byłby ten gwint nawet za 1400 jak już.Moje są jeszcze dobre,widze po zachowaniu auta ale fakt jak długo pojeżdżą nie wiadomo,piszą na tych aukcjach że niby do -40 można zakładac seryjne amory.Ja dużych przelotów z reguły nie robie,ciekawe jakby to długo wytrzymało na seryjnych,mówisz że u Ciebie półtora roku które już wcześniej jeździły tak?
Q-mania2.8 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Dzięki Kowi za porady ,przemysle i dam znać co wykombinowałem;)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 20:27_________________________________________________ciekawy jestem jeszcze o ile w przebiegu km skraca się żywotność seryjnych amorów jesli współpracują ze skróconymi sprężynami i to że niektórzy mówią że auto na takim zestawie dziwnie się zachowuje,skacze na nierównościach itd.Wiadomo chodzi wszystko o kase,kompletny zestaw sprężyn i amorów do quattro to minimum 1300 zł. Czemu niektórzy sprzedawcy twierdzą że do -40 można latać na zwykłych amorach.
Kowi87 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Jeśli beda zdrowe to polatasz, ja swoich nie wymieniałem odkad mam samochód ponad 4 lata, połamalem seryjną spręzyne jezdziłem tak, załozyłem obniżone, na poczatku bylo dobrze po 1,5roku tył zaczął skakać, z tym że nie wiem czy to nie wina zbierznosci tylnych kół bo ostatnio zaczeło mi ciąć opone
Q-mania2.8 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 to mówisz że teraz tylko gwint? decydujesz się na ten z Ebay? czy coś innego zakładasz?
Kowi87 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 to mówisz że teraz tylko gwint? decydujesz się na ten z Ebay? czy coś innego zakładasz? ja juz jestem zdecydowany na gwint, tylko aukcji brak
Q-mania2.8 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Oto wiadomość do tego sklepu z aukcji allegro,odpisali dzisiaj. Rozumiem że charakterystyka takich sprężyn jest progresywna,czyli jak obładuje auto np 4 osobami to nie będę tarł o ziemie.Czy się jednak mylę? mamy na stanie komplet do Panskiego auta jesli chodzi o sprezyny, sa to -30mm Betatec/Eibach, naleza do sprezyn miekkich, maja na celu obnizenie auta przy zachowaniu maksymalnego komfortu, sprezyny sa renomowanej niemieckiej firmy, jesli chodzi o amortyzatory to jesli zalezy Panu na komforcie to zostawilbym serie, nie ma koniecznosci wymiany ich przy tych sprezynach, koszt do quattro skroconych to okolo 900zł, cena sprezyn 399zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się