turdzi Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Panowie , brat moje mamy ma taki problem , w jego 2.5 TDI 180KM zaczal ciezko palic jak jest cieply , ale cieply jak auto stoi ok godziny.Haj odpalony zaraz po jezdzie pali od kopa jak zimny tak samo , tylko ja chwilke odczeka to zapala ciezko i z czarnym bakiem. Macie jakies pomysly ? wiem ze logi , ale moze to jakas typowa usterka dla tego motoru. Dzieki za pomoc.
Dev Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 a Vag-iny nie masz? :mysli: przyczyn takiego działania silnika moze byc kilkadziesiąt czujniki, pompa, wtryski, przepływka i cholera wie co jeszcze
dworzak Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Kolego nie chcę Cię zamartwiać ale na kilka znanych mi przypadków (oczywiście w starszych modelach 2,5TDI) takie zachowanie silnika oznaczało początek końca pompy wtryskowej.
VicVega Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Mam takie same objawy, tylko bez czarnego bąka. Latem jest spokój co prawda, bo auto bardzo wolno stygnie. U mnie kończy się wtrysk sterujący. Kupiłem już nowy, mam uszczelkę, podkładki, oringi, wiem co i jak robić, ale nie mam czasu... Od przyszłego tygodnia powinienem mieć wreszcie trochę więcej luzu i pewnie zabiorę się za to i parę innych rzeczy, póki jeszcze jest ciepło. Jak zrobię to sam znać znać czy jest poprawa. Przede wszystkim podepnij Vaga, sprawdź błędy i zrób logi, może coś się wyjaśni. Pozdro!
turdzi Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 dzieki za rady , chetnie sie dowiem jak ci poszlo.<niestety nie mam jak zrobic logow bo to auto do ktorego nie mam za czesto dostepu i pytam grzecznosciowo. Zna ktos jakiegos bardzo kumatego mechanika lub zaklada specjalizujacy sie w VAG w Krakowie ?
Gość Damian A4 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Mam znajomego w KR który by to ogarnął.
Rogass Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Nie jestem pewien ale sprawdził bym kąt wtrysku paliwa. Czasem w tych silnikach z większym przebiegiem wystarczyło go lekko przestawić i problem znikał.
turdzi Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 Mam znajomego w KR który by to ogarnął. masz jakis namiar ? Nie jestem pewien ale sprawdził bym kąt wtrysku paliwa. Czasem w tych silnikach z większym przebiegiem wystarczyło go lekko przestawić i problem znikał. czy ja wiem auto ma orginalne 138 tys.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 13:11_________________________________________________Wymieniony czujnik temperatury ustawiony kat wtrysku problem zniknal a auto dostalo drugie zycie.Silniczek znow chodzi jak zloto.To tak dla potomnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się