Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BAU] 2.5 TDI 180KM - ciezko pali na cieplym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie , brat moje mamy ma taki problem , w jego 2.5 TDI 180KM zaczal ciezko palic jak jest cieply , ale cieply jak auto stoi ok godziny.Haj odpalony zaraz po jezdzie pali od kopa jak zimny tak samo , tylko ja chwilke odczeka to zapala ciezko i z czarnym bakiem.

Macie jakies pomysly ? wiem ze logi , ale moze to jakas typowa usterka dla tego motoru.

Dzieki za pomoc.

Opublikowano

a Vag-iny nie masz? :mysli: :mysli: :mysli:

przyczyn takiego działania silnika moze byc kilkadziesiąt

czujniki, pompa, wtryski, przepływka i cholera wie co jeszcze

Opublikowano

Kolego nie chcę Cię zamartwiać ale na kilka znanych mi przypadków (oczywiście w starszych modelach 2,5TDI) takie zachowanie silnika oznaczało początek końca pompy wtryskowej.

Opublikowano

Mam takie same objawy, tylko bez czarnego bąka. Latem jest spokój co prawda, bo auto bardzo wolno stygnie. U mnie kończy się wtrysk sterujący. Kupiłem już nowy, mam uszczelkę, podkładki, oringi, wiem co i jak robić, ale nie mam czasu... Od przyszłego tygodnia powinienem mieć wreszcie trochę więcej luzu i pewnie zabiorę się za to i parę innych rzeczy, póki jeszcze jest ciepło. Jak zrobię to sam znać znać czy jest poprawa.

Przede wszystkim podepnij Vaga, sprawdź błędy i zrób logi, może coś się wyjaśni.

Pozdro!

Opublikowano

dzieki za rady , chetnie sie dowiem jak ci poszlo.<niestety nie mam jak zrobic logow bo to auto do ktorego nie mam za czesto dostepu i pytam grzecznosciowo.

Zna ktos jakiegos bardzo kumatego mechanika lub zaklada specjalizujacy sie w VAG w Krakowie ?

Opublikowano

Nie jestem pewien ale sprawdził bym kąt wtrysku paliwa. Czasem w tych silnikach z większym przebiegiem wystarczyło go lekko przestawić i problem znikał.

Opublikowano

Mam znajomego w KR który by to ogarnął.

masz jakis namiar ?

Nie jestem pewien ale sprawdził bym kąt wtrysku paliwa. Czasem w tych silnikach z większym przebiegiem wystarczyło go lekko przestawić i problem znikał.

czy ja wiem auto ma orginalne 138 tys.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 13:11_________________________________________________Wymieniony czujnik temperatury ustawiony kat wtrysku problem zniknal a auto dostalo drugie zycie.Silniczek znow chodzi jak zloto.To tak dla potomnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...