Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 No jak jest ciepło to od razu czuć ,że "auto puchnie "
kaju Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 spoko dawaj foty,. ewentualnie też rozmiary dł, szer, wys---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- kaju co z tym egr??? Zamknięty
kudalty66 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Kaju programowo wyłaczyłeś??? jakie odczucia po i którym aucie to robiłeś,. tak z innej beczki, juz Arturowi pisałem,. w sobotę po południu jadąc z rodziną do znajomych, ok 100 km w jedna stronę drogami jednojezdniowymi uprawiałem PSJ, ale nie znaczy że 70 na godzinę,. czasem jakieś wyprzedzenie, czasem 130, na kompie spalanie 5.3 litra, powrót ta sama drogą, potem chwile na mieście spalanie podskoczyło o setkę,. dzis byłem na mieście sam, czasem but ze świateł, czasem spokojnie, także ok 40 km mieszanym zrobiłem , jest 5.9 klima cały czas właczona,. kurde cos mało mi to auto pali,. chyba się cos zepsuło, hehe, no ale jak but w podłogę to i bąka pusci,.
Arturoo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jak czujesz niedosyt spalonego paliwa..........to sie możemy wymienić furkami na kilka tygodni.......przejdzie Ci zaraz
kudalty66 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 nie chodzi niedosyt, poprostu ,mnie zaskoczyło, jak jezdzę sam i butuje cały czas to jest 8 nie wiedziałem że PSJ takie oszczędne może być,. Artur co z V8??? przyjeżdzasz do Radomia,.???
kaju Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 W B6, programowo nie ruszałem, na żywca w wężyk wpakowałem bita od wkrętarki, a EGRa zamknąłem blachą, ale tylko raz się przejechałem, to przy pełnej piździe rozerwało mi opaskę od rury między SMICkami, bo miałem to zbyt słabo ze sobą skręcone, założyłem, ale już nie jeździłem, bo musiałem ogarniać dalej remonty i sprawy zlotu. Dzisiaj już było OK
kudalty66 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 z tego co wiem, teraz parametry pracy nie do konca bedą takie jak trzeba, logi trzebaby zrobić, wczesniej ci pisałem że 2.5 nie lubi takiego zabiegu,. p.s to nie sprzedajesz??? czy o innej sztuce mówimy???
kaju Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Przejechałem się dzisiaj - wcześniej go zamulało, bo się ten EGR zajebał, po zatkaniu wróciło do normy bez grzebania programem. Mówimy o tej, co sprzedaję
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 witajcie,. kto za ile może mi klocki ferodo FDS na tył załatwić, i jakie to będą??? 2000 czy 2500, ewentualnie ile jarzma nowe trw na tył,. ArtuR mnie namawia na 321 na przód, ale wole wzmocnic tył i tyle,. jak wszyscy wiemy do FWD niema jak narazie żadnej alternatywy na tył,.
Armi Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Tył? Przecież to jakieś 30% hamowania:whistling:
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 no tak, ale zwiekszyć tarczy nie mogę, a wymiana sie szykuje,. zrobie tył, z przodu już jest 312 przy wymianie, też założe gładkie tarcze i klocki fds lub premiery i otto zimermann wiercone i jakoś bedzie,. nic innego nie wykombinuje, tarcze z tyłu cały czas mam przegrzane, kolor czarno-fioletowy, chyba że na tył tez pójda wiercone, ale wtedy szkoda klocka FDS mikody wierconej tez juz nie chce bo z masła jest, szybciej sie tarcza zuzyła nic klocek hehe
Arturoo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 witajcie,.kto za ile może mi klocki ferodo FDS na tył załatwić, i jakie to będą??? 2000 czy 2500, ewentualnie ile jarzma nowe trw na tył,. ArtuR mnie namawia na 321 na przód, ale wole wzmocnic tył i tyle,. jak wszyscy wiemy do FWD niema jak narazie żadnej alternatywy na tył,. yyyyy... jak coś byś miał zmieniać i miało by to być pod większy przód to daj zestaw z klekota 3.0 b7 320 ...321 z S4B5 odpuść Klocki bierz np. z IC ---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- Tył? Przecież to jakieś 30% hamowania:whistling: 30%..... nawet jeśli jest to tyle procent to jest w ..uj .... tył mocniej przysiądzie ,a wtedy ...przód lepiej będzie sobie radził skoro będzie samochód "przesiadał " zamiast "nurkować" przy hamowaniu ;-)
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Artur, ja wiem że ty o hamulcach w b5 wiesz wszystko,. ale zakładanie 320 z przodu nie mając tyłu dla mnie jest bez sensu, bo tył się spali moment,. dlaczego 321 jest gorsze od 320, przeciez 321 jest dwutłoczkowe, a 320 jedno
Arturoo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 To system z tamtej epoki.....przestarzały i tak samo źle hamujący w s4 ,s6 i a8 . W 320 jest jeden ale duży tloczek........ btw o heblach to wszystko wie dev ---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- Jak chcesz coś zmienić to zmień płyn na lepszy...przewody w oplocie....nie woź zbędnych gratów(przyganiał kocioł.......) w bagażniku
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 no i mnie zbanował, bagażnik pusty, zbiornik zazwyczaj pełny, tylko jakieś bydle z przodu tyle waży,. Płyn mam nowy Ate , ten do ESP 285 stopni,. tylko tarcze z tyłu jakieś fioletowe ciągle,.
Arturoo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Szukaj jakichś perforowanych ,wierconych...do tego dobry, miękki klocek + to co wyżej i wio ---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ---------- btw....może odchudzić bydle........joke
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 ważyłeś na wadze węglowej kiedys swoją??
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 musisz schudnąć, i koni dołozyć przy takim obciążeniu,. u mnie beze mnie i mało paliwa ponad 1630, na kołach 17,. co jakby gdzieś ze 300 kg zgubić,. napewno lepiej by się odpychało,. hehe i hamowało,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się