Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No byłoby trzeba....;).......dołożyć kuni :decayed:.....;) ...

W biorniku była 1/3 zupy ......szukam wtrysków od ake .....albo fajnych z akn'a .....do tego korekta i nic więcej nie dłubie....już ;)

Opublikowano

jak to fajnych z AKNa???

Opublikowano

skoro masz ciągle tarcze fioletowe z tyłu to na dzień dobry sprawdź stan zacisków i jarzem

Opublikowano
jak to fajnych z AKNa???

moje już są do wywalenia.....wydaje mi się ....klekot trochę kopci przy przyśpieszaniu.....słabo zaczął palić.....:facepalm:

Opublikowano
skoro masz ciągle tarcze fioletowe z tyłu to na dzień dobry sprawdź stan zacisków i jarzem

zaciski nowe, rocznik 2011, jarzma sprawdzone nic nie blokuje, tarcze się grzeją, bo lubie zapier..lać:wink:

Artur, pamietaj AKE niema róznicy pomiedzy manualem i autoamtem, AKN tak

---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ----------

Krycha masz jakieś ładne intercoolery do mojego AKNA???

Opublikowano
skoro masz ciągle tarcze fioletowe z tyłu to na dzień dobry sprawdź stan zacisków i jarzem

zaciski nowe, rocznik 2011, jarzma sprawdzone nic nie blokuje, tarcze się grzeją, bo lubie zapier..lać:wink:

Artur, pamietaj AKE niema róznicy pomiedzy manualem i autoamtem, AKN tak

---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ----------

Krycha masz jakieś ładne intercoolery do mojego AKNA???

Jednego mrogal powinien mieć, prawego. AKE fakt, nie ma różnicy między wtryskami, jak w AKNie, ale w obydwóch przypadkach za "pierdolnięciem" odpowiada mapa ECU, którą możesz zmienić przekodowując sterownik... Zmieniając kodowanie ECU w manualu na mapę pod automata, auto robi się bardziej przymulone, natomiast, jeśli zmienisz w ECU auta z tipem/multi kodowanie na manuala... To wiedz, że coś się będzie działo :naughty: nie jest to niewiadomo jak wielki przeskok, jednak odczuwalny...

Opublikowano
.............Artur, pamietaj AKE niema róznicy pomiedzy manualem i autoamtem, AKN tak

..........

wiem Pane wiem :wink:

tłukłeś mi to już kiedyś do głowy :decayed::wink:

Opublikowano
musisz schudnąć, i koni dołozyć przy takim obciążeniu,.:decayed:

u mnie beze mnie i mało paliwa ponad 1630, na kołach 17,. co jakby gdzieś ze 300 kg zgubić,. napewno lepiej by się odpychało,. hehe i hamowało,.

A co Wasze niunie tyle ważą ? U mnie zatankowany do połowy, wynik na wadze wyszedł 1470kg

Opublikowano

wszystko zależy ile masz paliwa, jakie koła, jaki zapas i co w środku, każdy jakies graty wozi,.

a no i najważniejsze od kalibracjii wagi, :wink:

Artur jeszcze nic nie znalazłem,.

a z innej beczki pod wady 2.5 v6 tdi możemy dopisać padający przegub po 6 latach użytkowania,:facepalm:

podejrzewam że jeszcze ori jest,.pękła mażeta , jeździłem tak ze 2 tygodnie, wymieniłem na nową ale już go szlak trafił:kwasny: Lobro 170 PLN,

przy okazji olej, tym razem Edge 5/40, bo na motulu róznicy nie widzę, i wahacz dolny prosty, Lem, 6 lat śmigał,.

Opublikowano

Sysiek twierdzi, że na Motulu troszkę ciszej pracuje, ale ja różnicy nie widziałem - może dlatego, że lałem z normami pod ten silnik, a on leje do PDków :wink:

Opublikowano

507.00 chyba jest jak sie nie mylę...chyba....

Opublikowano

7 jest do pd, do vp jest 5.

Opublikowano

ja leje 505.01 czy to castrola czy motula do pdków, żadnego z nich nie ubywa,.

---------- Post dopisany 25-09-2013 at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2013 at 21:33 ----------

witajcie

nadeszła chwila gdy akumulator powiedział Bye Bye, tak z ciekawostek miał on 9 lat, a była to ori varta 82AH/720

wybór padł na cos taniego co sie zmieści, i z dwuletnia gwarancją,. 80Ah/740 dawno ten silnik tak łatwo nie odpalał, hehe

Opublikowano

:decayed:

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano

az się przyzywczaić nie mogę,

Opublikowano
:decayed:
Opublikowano

panowie lookinijcie na moje logi, cos jest nie tak, ale nie do końca znajduję przyczyne, a narazie nie mam czasu wszystkiego rozbierac i szukać, czyli, przepływka, egr, ewentualnie mam tez druga turbinę, podcisnienia szczelne, przestaje ciągnąć na 2100 na chwile szczególnie na 4ce i wyżej,.

na pomiarach tego nie widać

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Softa masz ładnie napisanego :naughty: ale widać ewidentnie, że turbo wstaje Ci dopiero w pełną moc na 3krpm, ale potem przeładowanie masz w normie. Odpinałeś jej przepływke? To samo się dzieje? Jak tak, to masz odpowiedź wyżej, czyli suszarka na stół :hi:

Opublikowano

011 dla mnie jest jasna, co z tą 3cia, egr na 95 proc, no i wartości nie takie, jakby przepływka padała lub egr się zj..ebał???

co z softem, zły??? witek robił dawno temu, nie był to gotowiec tylko pół zbiornika po hamowni wyjezdżone,.

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ----------

może ma ktoś dynamiczne logi 003 i 011 innego auta 2.5 do porównania???

Opublikowano

mi raczej wartości nie wyglądają na to, żeby była przepływka za***ana, stawiałbym bardziej na turbo. Nie masz dużego odbiegu od zadanych w przepływce, a EGR hmm... odepnij przepływ i się przejedź, będziesz miał jakieś tam porównanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...