slaweq Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam... Wczora jak jechalem to cos mnie zaniepokoilo w pracy silnika... przy wyzszych obrotach slychac dziwny dzwiek/świst spod maski. Wiem ze taki dzwiek daje turbina w silnikach 1.9 ale czy to normalne w 2.5? A moze to cos innego???
slaweq Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 Poziu nawet nie pomyslalem o tym bo dopiero zmienialem olej... od zmiany przejechane 4 tys...
lukaszr Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Sławuś, a czyściłeś turbinę już czy dalej te kierownice prawie stoją w miejscu i wywala 00575 ??? Zrób Ty w końcu porządek z tą turbiną, bo ona już naprawdę ledwo co zipie, ma ciągłe przeładowania, a Ty tak ciągle jeździsz od kilku tygodni, jak nie miesięcy Dobijasz ją i pewnie stąd te dziwne dźwięki - ja nie wiem na co Ty czekasz A jak naprawdę strzeli i olej poleci w pewne miejsca to dopiero będziesz miał dylemat. Dla innych: to są jedne z logów (sorry, ale nie chce mi się wklejać jako obrazy): DYN Group A: '011 Marker STAMP /min mbar mbar % 0,33 1531 1917,6 1234,2 84,8 0,72 1624 1927,8 1346,4 85,2 1,11 1717 1927,8 1468,8 81,7 1,5 1856 1958,4 1642,2 64,3 1,88 1972 1978,8 1825,8 53,3 2,24 2088 1989 2019,6 45,4 2,6 2204 1999,2 2193 39,1 2,95 2320 2009,4 2376,6 27,2 3,34 2413 2019,6 2509,2 16,2 3,72 2529 2029,8 2550 9,9 4,11 2645 2029,8 2560,2 10,3 4,5 2761 2040 2560,2 10,3 4,89 2877 2050,2 2560,2 10,3 5,29 2993 2050,2 2560,2 10,7 5,66 3086 2070,6 2560,2 9,9 6,01 3178 2080,8 2560,2 9,9 6,38 3271 2080,8 2560,2 10,7 6,76 3155 1693,2 2560,2 49,3 7,16 3202 1693,2 2407,2 49,3 7,55 3016 1693,2 2193 50,1 7,94 2830 1621,8 2009,4 50,1 8,33 2645 1540,2 1876,8 50,1 Przy 3 tyś obr mówiłem, żeby Sławek przerwał jazdę - tak na wszelki wypadek. BS Group A: '011 Marker STAMP /min mbar % 0 835 OFF 999,6 0 0,39 858 OFF 999,6 0 0,78 882 OFF 999,6 0 1,17 905 OFF 999,6 0 1,55 928 OFF 999,6 0 1,9 951 OFF 999,6 0 2,26 974 OFF 999,6 0 2,62 974 OFF 999,6 0 2,98 998 OFF 999,6 0 3,35 998 OFF 999,6 0 3,75 998 OFF 999,6 0 4,14 998 OFF 999,6 0 4,53 998 OFF 999,6 0 4,92 998 OFF 999,6 0 5,31 998 OFF 999,6 0 5,7 998 OFF 999,6 0 6,09 998 OFF 999,6 0 6,45 998 OFF 999,6 0 6,84 998 OFF 999,6 0 7,23 998 OFF 1009,8 0 7,63 998 OFF 999,6 0 8,02 998 OFF 999,6 0 8,41 998 OFF 999,6 0 8,8 998 ON 999,6 0 9,18 998 ON 999,6 100,6 9,56 998 ON 1009,8 100,6 9,95 998 ON 1009,8 100,6 10,34 998 ON 1009,8 100,6 10,73 998 ON 1009,8 100,6 11,12 998 ON 1009,8 100,6 11,51 998 ON 1009,8 100,6 11,88 998 ON 1009,8 100,6 12,23 998 ON 1009,8 100,6 12,59 998 ON 1009,8 100,6 12,97 998 ON 1009,8 100,6 13,36 998 ON 1020 100,6 13,75 998 ON 1020 100,6 14,14 998 ON 1020 100,6 14,53 998 ON 1020 100,6 14,92 998 ON 1020 100,6 15,31 998 ON 1020 100,6 15,7 998 ON 1020 100,6 16,09 998 ON 1020 100,6 16,48 998 ON 1020 100,6 16,87 998 ON 1020 100,6 17,25 998 ON 1020 100,6 17,62 998 ON 1020 100,6 17,96 998 ON 1020 100,6 18,32 998 ON 1020 100,6 18,68 998 ON 1020 100,6 19,04 998 OFF 1020 100,6 19,43 998 OFF 1020 0 19,81 998 OFF 1009,8 0 20,2 998 OFF 1009,8 0 20,59 998 OFF 1009,8 0 20,98 998 OFF 1009,8 0 21,37 998 OFF 1009,8 0 21,73 998 OFF 1009,8 0 22,09 998 OFF 999,6 0 22,46 998 OFF 999,6 0
slaweq Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 Lukaszu no nie zrobiłem tego bo ciągle brak czasu... Podjade gdzies dzisiaj zeby mi ją wyciągneli i trzeba bedzie ruszyc do tego Mielca na regeneracje bo jak by sie stalo tak jak napisales to wtedy bede sobie plul w brode
kudalty66 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 moja padnieta tez strasznie swiszcze az w srodku slychac, a olej juz wywalilo i czekam na nowa jednakze regeneracje robie w http://turbo-tec.pl/pl/kontakt cana dobra i naprawiaja mi moja (a nie na wymiane) w ciagu kilku dni no i gwarancja na 24 miesiace
sliszew Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 No własnie jak jest dokładnie z tym olejem w turbo bo ostatnio czyscilem doloty i przy okazji zdje lem przewód powietrza i ze strony dolotu w turbo przed wirnikiem widzialem jak stoi mala ilosc oleju,wczesniej auto odpalilem na krótką chwilą na wolnych obrotach.Myslalem ze moze z odmy zassalo ale przewod byl suchy,najwyrazniej przepuszczaja uszczelnienia czy to jest grozne dla turbo?Narazie pracuje poprawnie ,nie gwizdze, nie kopci,nie ma luzów wirnik,wchodzi w obroty i ladnie ciagnie silnik do ponad 4tys,obr.Czy to sa jakies pierwsze objawy złego?a i troszke sie poci przewod łączący do interc.. Sorki za OT..
slaweq Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 Sławuś, a czyściłeś turbinę już czy dalej te kierownice prawie stoją w miejscu i wywala 00575 ??? Własnie dzisiaj zrobilem porzadek z moją turbiną i jest nowa/regenerowana. Problemów które byly juz nie ma a auta normalnie nie poznałem tak śmiga :th:... na tamtej on wcale nie jechał
Szuder Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 najważniejsze, że problem rozwiązany... :th:
lukaszr Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Własnie dzisiaj zrobilem porzadek z moją turbiną i jest nowa/regenerowana. Problemów które byly juz nie ma a auta normalnie nie poznałem tak śmiga :th:... na tamtej on wcale nie jechał Nareszcie poszedłeś po rozum do głowy. Jak będę miał interfejs (obecny niestety uległ wczoraj awarii) to wtedy zrobimy pełne logi ... nareszcie :th:
slaweq Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Nareszcie poszedłeś po rozum do głowy. Jak będę miał interfejs (obecny niestety uległ wczoraj awarii) to wtedy zrobimy pełne logi ... nareszcie :th: Może wkoncu uda nam sie zrobić pełne logi jak piszesz bo narazie 2 razy wyszlo Do trzech razy sztuka Wczoraj mialem okazje przetestowac auto na nowej turbinie w trasie do Lublina i wszystko dziala normalnie, trybu awaryjnego nie łapie takze jest Jak będę miał interfejs (obecny niestety uległ wczoraj awarii) :th: Co Ty z nim robiles?
lukaszr Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Co Ty z nim robiles? Przez przypadek się zaktualizował i szlak go trafił - pilnowałem przez pół roku i niestety raz mi się nie udało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się