tovisto Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 witam Wczoraj zauważyłem, że pasek od alternatora się zsunął na rolkach gdzies o 4mm... od strony silnika pasek jest postrzępiony... Co jest powodem? miał ktoś kiedyś taki przypadek?;/
fend18 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 witam Wczoraj zauważyłem, że pasek od alternatora się zsunął na rolkach gdzies o 4mm... od strony silnika pasek jest postrzępiony... Co jest powodem? miał ktoś kiedyś taki przypadek?;/ napinacz do wymiany
kalik Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Tak jak kolega wyżej pisze, napinacz szlag trafił. Przekosił się i dlatego pasek się zsuwa. Tylko czekać aż pasek strzeli
tovisto Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 mam chorą sytuacje bo dzis zamowilem pasek bedzie dopiero na jutro...prawdopodobnie jak mowicie tez napinacz jest do wymiany... a jutro musze jechac na egzamin na uczelnie ( zrobie ok 200km jutro) czy moge jechac jutro na tym pasku? jak sie urwie to nie bedzie dzialac wspomaganie, nie będzie ładowania... a czy jakieś powazniejsze straty mogą sie stać?
wojtekce Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 mam chorą sytuacje bo dzis zamowilem pasek bedzie dopiero na jutro...prawdopodobnie jak mowicie tez napinacz jest do wymiany... a jutro musze jechac na egzamin na uczelnie ( zrobie ok 200km jutro) czy moge jechac jutro na tym pasku? jak sie urwie to nie bedzie dzialac wspomaganie, nie będzie ładowania... a czy jakieś powazniejsze straty mogą sie stać? na tym już nie jedź
kalik Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 mam chorą sytuacje bo dzis zamowilem pasek bedzie dopiero na jutro...prawdopodobnie jak mowicie tez napinacz jest do wymiany... a jutro musze jechac na egzamin na uczelnie ( zrobie ok 200km jutro) czy moge jechac jutro na tym pasku? jak sie urwie to nie bedzie dzialac wspomaganie, nie będzie ładowania... a czy jakieś powazniejsze straty mogą sie stać? Jak w ADP jest pompa wodna napędzana?
bartek1605 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 pasek klinowy, który dostaje napęd z wielorowkowego
tovisto Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 pompa wody nie jest na rozrządzie tylko właśnie jest ten pasek i jakis inny na tej pompie[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 16:20_________________________________________________czyli jakie skutki są po urwaniu się tego paska?
kalik Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Jeśli dobrze rozumiem pasek od altka napędza też pompę wodną? Stracisz ładowanie, auto na akumulatorze kawałek przejedzie potem stanie, bo skończy się prąd, zagotujesz wodę w silniku, stracisz wspomaganie kierownicy.
martinno Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Witam,mi jak padł napinacz tego paska na autostradzie przy 140 to moment płyn zagotował do 120 stopni. A po trzech latach jakimś trafem pękła mi głowica,w taki sposób że woda z chłodnicy dostaje się gniazda świecy zalewając je. Przypuszczam że to właśnie przez ten napinacz.
dwps Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Witam. Po chwili od uruchomienia auta(nawet nie zdążyłem nim ruszyć) pękł pasek. Moje pytanie...do mechanika mam 1 km. czy mogę go odpalić i dojechać na warsztat czy brać go na hol?jest szansa, że nic się nie stanie? moje auto to a4, silnik 1.8 benzyna + gaz, rocznik 97. z góry dziękują za odp.
tovisto Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 śmiało, odpalaj i jedz tylko nie bedziesz miał wspomagania i aku Ci sie wyczerpie ale dojedziesz na lajcie
Adolfo Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 1 km w zakorkowanej Warszawie = 10 km w Lubaniu... Miałem to samo,ujechał mi może z 50 metrów i zdechł,bierz hol
tovisto Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 przyszedl czas na wymiane, do wymiany rowniez cały napinacz bo lata na wszystkie strony Czy trzeba sciągać cały przód? zderzak lampy itp ?
Bartoszzz Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 nie trzeba, odkręcasz tylko 3 śruby trzymające napinacz, wymieniasz go i nakładasz nowy pasek.
tovisto Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 no tak tyle że tam nie ma prawie wogóle miejsca[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 11:47_________________________________________________chyba sam tego nie zrobie... ile kosztuje wymiana paska i napinacza u mechanika ?
martinno Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 no tak tyle że tam nie ma prawie wogóle miejsca[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 11:47_________________________________________________chyba sam tego nie zrobie... ile kosztuje wymiana paska i napinacza u mechanika ? Mnie skasował ok 300zł,nie ściągał przodu ale się pie.....ł z tym ze 3 godz.
Bartoszzz Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Mnie skasował ok 300zł,nie ściągał przodu ale się pie.....ł z tym ze 3 godz. ło matko jednym słowem to Cię ładnie "wyruchał" na kasę. no tak tyle że tam nie ma prawie wogóle miejsca[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 11:47_________________________________________________chyba sam tego nie zrobie... ile kosztuje wymiana paska i napinacza u mechanika ? uwierz mi jest tam dość miejsca, żeby wymienić bez ruszania przodu i na pewno poradzisz sobie sam. jeszcze mi się przypomniało, że jak masz klimę to musisz najpierw pasek od sprężarki zdjąć potem wsadzisz dopiero od altka (kwestia odkręcenia jednej śrubki od napinacza) jeżeli chcesz koniecznie do mechanika to myślę, że więcej jak 50zł nie powinien Cię skasować.
tovisto Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 rozebrałem cały przód i... wymieniam wszystko, wszystkie paski rozrząd itp. To Najlepsze wyjscie gdyz jest troche tego rozbierania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się