maxus24 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 witam chcial bym zapytac exparta od LPG czy wszystko jest ok z mapa i parametrami ? z gory dziekuje stag 300 + hana zavoli zeta n instalacja lpg zalozona 2 miesiace temu 3 dni temu bylem na regulacji po przejechaniu 1500 km
grzemo Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Za wiele to nie widać, za mało informacji. Jeśli mapa zbierana w tych samych warunkach to do 9ms jest za ubogo, należało by podnieść mnożnik o jedno kliknięcie.
maxus24 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 czy jak jest przelaczone na gaz to niepowinny sie wylaczyc wtryski od benzyny ? bo jesli jest na benzynie przelaczone to wtyski od gazu sa wylaczone i pisze obok 0,0 ms ?
wojtek26 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU.
maxus24 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 jak to sady nix Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU. Tak ma byc cały czas pokazuje Ci jaki masz czas wtrysku PB aby sprawdzac czy ECU nie wprowadza korekt czasu wtrysku PB podczas jazdy na LPG. Widac że sondy nie są podłaczone do LPG bo nic nie wskazują. Przydałoby sie sprawdzić jak wyglądaja korekty po obrotach oraz od temp itp oraz jak wyglądają korekty krótko/długo terminowe w ECU. hmm jak sady nic niewskazuja przeciez jest tam 0,61 a tu u kolegi z forum ma tak samo tylko inne wartosci http://imageshack.us/photo/my-images/268/mapyi.png/
wojtek26 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 sondy wskazuja wartość stałą 0,61 bez oscylacji czyli: albo uwalone sondy albo nie podłaczone do sterownika LPG
maxus24 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 sondy wskazuja wartość stałą 0,61 bez oscylacji czyli: albo uwalone sondy albo nie podłaczone do sterownika LPG to lipa , a czy podlaczenie tej sondy to problem dla gazownika dzuo roboty ?i co jesli jej niema podlaczonej co siedzieje zlego ? mam taki problem ze jesli przyjade samochodem na gazie i go wylacze to po ponownym rozruchu na benzynie juz to musze dlugo krecic rozrusznikiem zanim auto zapali ale dzieje sie tak tylko wtedy jak auto przechodzi z gazu na benzyne bo jesli odpale juz na benzynie i go zgasze i znowu odpale to juz pali normalnie czyli na rys co to moze byc ?
grzemo Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Najlepiej jak byś pojechał do gazownika bo jeśli nie umie wyregulować to niech oddaje ci kasę i demontuje instalacje. Nie możesz odpalić po jeździe na gazie gdyż masz rozjechane korekty przez źle wyregulowaną lpg. Możesz zapisać ustawienia (pytałeś na pw), wchodzisz w parametry i klikasz zapisz, później tylko dwa kliknięcia i masz stare ustawienia. Według mnie powinieneś podnieść ciśnienie na reduktorze żeby obniżyć mnożnik początkowy i nowa kalibracja gdyż tu leży problem w odpalaniu. Jeśli się nie uda zwiększyć ciśnienia bo może w n się nie dać to opuść w programie pierwszą i drugą kropkę na 1,1 Jaki kolor masz hany, może źle dobrana
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Podłaczenie sondy to nie jest duzo roboty i ułatwia regulacje bo widac jak pracuje sonda w programie LPG. To że masz problem z odpaleniem to zobacz czy czasem nie spada Ci cisnienie gazu po zgaszeniu, możesz miec gdzies nie szczelnośc i gaz dostaje sie do kol. ssacego i przy odpalaniu na PB go zalewa.
tuszek77 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Na bank masz wzięte 12V po stacyjce z cewki. Podjedz do gazownika niech ci przepnie te 12V i będzie odpalać bez problemu. Maiłam tak samo.
maxus24 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Na bank masz wzięte 12V po stacyjce z cewki. Podjedz do gazownika niech ci przepnie te 12V i będzie odpalać bez problemu. Maiłam tak samo. ok dzieki ale nierozumie tego gdzie gazownik ma przepiac te 12 v ?
juby_p Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Ja to bym nie kombinował z napięciami bo w instalacji LPG podłącza się 12v i bez stacyjki i po niej:) A źle odpala bo mapa jest rozjechana
maxus24 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Ja to bym nie kombinował z napięciami bo w instalacji LPG podłącza się 12v i bez stacyjki i po niej:) A źle odpala bo mapa jest rozjechana hmm a czy moge samemu ustawic ta mape zeby sie pokrywala z benzynowa i sprobowac czy dalej bedzie odpalac tak dlugo ?
tuszek77 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus - po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce ) - długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień - jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała - jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali. Tu masz o tym wątek na lpg forum http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748
maxus24 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus - po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce ) - długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień - jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała - jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali. Tu masz o tym wątek na lpg forum http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748 ok wielkie dzieki
juby_p Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 A ja obstawiam zle podłączony +12V po stacyjce tj. z cewki. Jeśli masz takie objawy jak poniżej to do gazownika i niech Tobie przepina ten plus - po zgaszeniu auta centralka od gazu się świeci jeszcze przez jakiś czas ( do czasu aż zniknie napięcie na cewce ) - długo kręci ale jak odpali to już jest ok żadnych falowań obrotów i przydławień - jak zgasisz go na benzynie odpala od strzała - jak zgasisz na gazie długo trzeba kręcić zanim odpali. Tu masz o tym wątek na lpg forum http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11748 ok wielkie dzieki Sprawdź to ale ty tez masz rozjechana mapę na jałowym wiec to tez jest przyczyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się