Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Drgawki i spadek mocy przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z autem. Wygląda to tak, że jak jadę trzymając pedał gazu w miejscu to jest ok, ale jak tylko wcisnę go mocno albo zacznę przyspieszać to nagle auto dostaje drgawek - tak jakby silnik wpadał w jakieś wibracje. Nie ma dławienia i nagłego braku chęci do jazdy, ale mimo wszystko auto jest lekko zamulone. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy. Co ciekawe gdy auto jest zimne to przez pierwsze 20 min wszystko jest OK, ale później to się dzieje ( jakby coś się rozgrzewało) i przy przyśpieszaniu auto wpada w drgania od 1500 ob/min. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy.

Logi:

Logi:

Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57239.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57240.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57241.html

Grupy: 075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57242.html

Dwumas i sprzęgło wymienione. Odnośnie EGR to mechanik zaślepił i nadal bez zmian. Filtr paliwa wymieniony.

Opublikowano

logi do zrobienia i analizy.dobrzeby bylo uchwycic moment spadku mocy. i zaznaczyc go w trakcie logowania.

Opublikowano

We wtorek będę u mechanika więc dokładnie będę wiedział co jest nie tak. Prawdopodobnie to dwumas :wallbash:[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 22:05_________________________________________________Niestety mechanik wymienił dwumas i nic nie pomogło :(

Opublikowano

Logi wykonane i wszystko z silnikiem OK, spadku mocy w logach nie stwierdzono..co ciekawe gdy auto jest zimne to przez pierwsze 20 min wszystko jest OK, ale później to się dzieje ( jakby coś się rozgrzewało) i przy przyśpieszaniu auto wpada w drgania od 1500 ob/min. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy.

We wtorek będę u mechanika więc dokładnie będę wiedział co jest nie tak. Prawdopodobnie to dwumas :wallbash:[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 22:05_________________________________________________Niestety mechanik wymienił dwumas i nic nie pomogło :(

:decayed: normalne ze to nie pomoglo, nie mialo prawa pomoc. :cool1:

a gdzie te logi? :mysli:

wyglada na uszkodzony EGR>

Opublikowano

Logi:

Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57239.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57240.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57241.html

Grupy: 075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57242.html

Odnośnie EGR to mechanik zaślepił i nadal bez zmian.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 19:25_________________________________________________Może jeszcze raz opisze objawy:

Gdy dodaje gazu ( przy 1500 obr/min) silnik najpierw zaczyna się dławić i zaczyn drgać co czuć w kabinie na drążku zmiany biegów, kierownicy, pedałach. Wyczuwalny jest spadek moc...Gdy prędkość się ustabilizuje nic już nie drga. Przy hamowaniu wszystko jest OK. Czyli drgania występują wyłącznie przy dodawaniu gazu niezależnie od ilość obrotów.

Wymieniłem:

- dwumas + sprzęgło

- filtr paliwa

- EGR został zaślepiony i jest bez zmian - DRGA ;/

Opublikowano

wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie.

przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane.

Opublikowano

wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie.

przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane.

Marcin, to jest ten przypadek, o którym rozmawialiśmy dzisiaj przez telefon.

Opublikowano

wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie.

przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane.

Marcin, to jest ten przypadek, o którym rozmawialiśmy dzisiaj przez telefon.

:mysli:

jezeli to bylaby przyczyna mechaniczna, to moglybybyc przyczyna wewnetrzne waly napedowe ( przeguby).

drgania pojawiaja sie wtedy w momencie, przenoszenia duzego momentu obrotowego.

Opublikowano

Generalnie jest tak, że jak mocno wciśnie się pedał gazu to mocno drga, ale jak się przyspiesza w miarę normalnie to drgawki są, ale mniejsze.

Opublikowano

to moze jednak przeniesienie napedu.

zastanawiajace sa prawidlowe 023 i 013. przy jakichkolwiek nieprawildlowosciach w cisnieniu paliwa powinny byc widoczne w logach.

Opublikowano

Miałem pisać już wcześniej. Jak musashi proponował instalacje turbiny i turbinę, Ale wstrzymałem się. teraz więc zaproponuje. Może to półosie? Spróbuj przełożyć od innego B7 i zobacz czy jest różnica. Przekładka to nie aż taki duży problem.

Pozdro

Opublikowano

konsultowalem sie jeszcze, warto przejrzec polosie z przegubami napedowymi.

Miałem pisać już wcześniej. Jak musashi proponował instalacje turbiny i turbinę, Ale wstrzymałem się. teraz więc zaproponuje. Może to półosie?

tez juz o tym pisalem

moze przed sprzedaza auto mialo dzwona, polos jest minimalnie krzywa, i po jakims czasie wybila przegub.

Opublikowano

ale jak się ma do tego spadek mocy ?? :mysli:

przyczyny bym szukal w obnizonym cisnieniu doladowania.

Opublikowano

A może zapchany jest DPF ?

Opublikowano

A może zapchany jest DPF ?

i VAG tego nie widzi? :cool1:

Opublikowano

Wykonałem logi statyczne:

Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57387.html

Grupy: 067,068,075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57388.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57389.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57390.html

I widać (DPF), w grupie 075 na 3 miejscu 14,6%.

Opublikowano

Czyli nadal nic nie wiadomo :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...