LUKASZdiy Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Witajcie ostatnio jezdzilem autkiem zony i zauwazylem ze samochod jest odczuwalnie slabszy po przejechaniu kilkudziesieciu km i pozadnym rozgrzaniu rano na zimnym silniku wyrywa do przodu pozniej wyraznie slabnie silnik po kapitalce pracuje idealnie spalanie wzorowe zona schodzi ponizej 9 lpg na trasie sytuacja powtarza sie zarowno na lpg jak i pb
Grzybek_CK Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Witaj, Kolego podłączałeś pod VAG`a? U mnie, w moim AHL jest podobnie. Wczoraj dałem logi z VAG`a do przeanalizowania na forum. Jak coś będę wiedział dam znać. Swoją drogą ile masz nalatane, że masz silnik po kapitalce? Czy może ktoś bez wody i oleju jeździł? Pozdrawiam Grzybek_CK
LUKASZdiy Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Silnik byl po przegzaniu wiec zrobilem kapitalke i wymienilem wszystko co bylo mozna na ori nielubie zamiennikow w aucie [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 17:10_________________________________________________analizujac caly problem na mysl przychodza mi: Przepływomierz? czyszczenie? wymiana? Czujnik temperatury? czyszczenie wymiana? Sonda lambda? czyszczenie? wymiana? Ewentualnie jakie jeszcze podzespoly odpowiadaja za kwestie pracy na zimno i goraco
83piotrek Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Dla mnie wyglada to na sonde lambda, wszystko wyjasni vag :gwizdanie:
83piotrek Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 A jak auto odpala np po dniu postoju ? od razu i po uruchomieniu silnik pracuje rowno czy nim rzuca ?
LUKASZdiy Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 silnik pracuje idealnie, obroty jak skala na 900, sprezania nie sprawdzalem czekam na dotarcie
virus191 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 To samo zauważyłem w moim 1.6 ADP, lambda: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Grzybek_CK Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Kolego sparki, widzę że też jesteś posiadaczem AHL-ki, możesz rozwinąć? Masz może jakieś doświadczenia z katalizatorem?
sparki Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 ja mam podobne odczucie i jest to efekt starzejącego się katalizatora i nic więcej, oczywiście może to być problem z sondą lambda bądź przepływomierzem, ale jesli wykluczycie te 2 ostatnie to prawie na pewno problemem jest katalizator katalizator panowie co katalizator ? to urządzenie ma to do siebie ze przy małej temperaturze spalin nie działa efektywnie i nie stawia zbyt dużych oporów spalinom ale gdy temp staje sie optymalna i zaczynaja w nim zachodzić reakcje chemiczne (katalityczne) zaczyna ubywać Nm i to jest wlasnie to co odczuwa się po rozgrzaniu silnika
LUKASZdiy Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Powiem wam szczerze ze u mnie jest to bardzo prawdopodobne, silnik przed remontem palił tyle oleju co paliwa, i samochod tak trochę czasu jeździł, wiec prawdopodobnie katalizator to jedna wielka czarna maź, zatem idzie do wycinki, narazie zaklepie tam kawałek rury i zamówię w aso nowego kata w środę napisze co i jak .....
Dev Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 po co Ci nowy kat ? u Ciebie nie ma EOBD, wiec nie jest potrzebny
Grzybek_CK Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Kolego LUKASZdiy jak już zamówisz w ASO to daj znać ile kosztuję, czy to aby nie będzie połowa wartości auta? No i najważniejsze daj znać czy pomogło...
Rafal-L Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 pewnie okolo 2500zl bo w takiej cenie one oscyluja w Aso moze wiecej:D
LUKASZdiy Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 to nie ma znaczenia ile kosztuje jest on integralna częścią samochodu i by auto bylo sprawne być musi, decydując sie na jazde audi liczyłem sie z kosztami serwisu, ps. gadalem z kumplem z Aso i mowil ze akurat do pasata 1,6 kosztuje ok 1600zł wiec do A4 moze oscylować w granicach 2000
83piotrek Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Moze sie myle, ale mnie teoria o kacie nie przekonuje. Wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza sie toksycznosc spalin (dawka jest wtryskiwana precyzyjnie po pelnym zalaczeniu lambdy) tak wiec mnie procesow katalitycznych zachodzi, dwa temperatura wplywa zazwyczaj korzystnie na procesy chemiczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się