denveco Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Witam serdecznie. Przyszla pora na wymiane klockow hamulcowych ale mysle terz o wymianie tarcz. Ide raczej za wymiana standardowych tarcz i klockow niz jakich przerobek na wieksze itd. Bardziej interesuja mnie klocki, mianowicie jakie sa najlepsze, tzn takie ktore naj mniej pyla. Znajomy zalozyl sobie TRW i ma strasznie zapylone felgi. Ja mam klocki ktore prawie wogole nie pyla ale nie wiem jakiej sa firmy. Jakie firmy polecacie klocki ktore dlugo wytrzymaja i ktore nie beda pylic??
Dev Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 http://www.vincast.ru/files/news2010/ate-ceramic-2.jpg
denveco Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Wszystko ladnie pieknie, ale czemu te klocki a inaczej mowiac okladziny cierne sa pozaokraglane, przez co maja mala powierzchnie cierna. Mala powierzchnia cierna w klockach nc centymetr kwadratowy wydluza droge hamowania. A co za tym idzie tarcze hamulcowe beda sie grzaly razem z klockami. Im wieksza powierszchnia cierna stykajaca sie z tarczami hamulcowymi tym lpsza skutecznosc hamowania, krotsza droga hamowania i co najwazniejsze mniejsze wytwarzanie sie temperatury. Mozna by bylo zalozyc tarcze i klocki np od S4, ale ja nie rozwijam takich predkosci i nie jezdze tak duzo by podejm owac sie takich przerobek.
Dev Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 nacięcia nie maja wpływu na skutecznosc hamowania, szybko sie docierają ori klocki tez mają takowe tarcze i klocki od S4 powiadasz..... a jak ????
Arturoo Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 to nie takie hopa siup , na początek byłoby dorezać Q sorki za OT
Dev Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 eeeeee, nie trzeba Q żeby wrzucić eS-owe zaciski przynajmniej na przód :decayed: :decayed:
Arturoo Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 myślałem o P+T , denveco nawet jak myślisz o samym przodzie z S4 to wbrew pozorom trochę grzebania będzie i wcale nie w małych pieniążkach ,kolego pisz na pw do kolegi devastation on Ci pomoże dobrać coś co zacznie hamować Twój samochód
Norbi Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Jeżeli chodzi o kompromis cena, jakość to klocki Textar dobrze wypadały. stosowałem je w włąśnie w A4 2.6, a potem 2.8.[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 16:58_________________________________________________aaaaa i nie stresuj się pyleniem, dobrze pylą, szybko się zużywają, tzn. dobrze hamują. Klocek twardy chu...jowo hamuje i na długo starcza... nie tędy droga. Piszę o zwykłym dupowozie.
uciniak Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Wszystko ladnie pieknie, ale czemu te klocki a inaczej mowiac okladziny cierne sa pozaokraglane, przez co maja mala powierzchnie cierna. Mala powierzchnia cierna w klockach nc centymetr kwadratowy wydluza droge hamowania. A co za tym idzie tarcze hamulcowe beda sie grzaly razem z klockami. Im wieksza powierszchnia cierna stykajaca sie z tarczami hamulcowymi tym lpsza skutecznosc hamowania, krotsza droga hamowania i co najwazniejsze mniejsze wytwarzanie sie temperatury. Mozna by bylo zalozyc tarcze i klocki np od S4, ale ja nie rozwijam takich predkosci i nie jezdze tak duzo by podejm owac sie takich przerobek. Większość klocków jest lekko ścięta ,,zaokraglona'',a wszzystko po to żeby klocki nie piszczały i się ładnie dotarły z tarczą.Ja nawet kiedyś jak miałem hondę i były w sprzedazy tylko kwadratowe klocki to zawsze szlifowałem w nich boki przed zalożeniem żeby potem nie piszczały.
denveco Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 No wlasnie szczerze powiem ze mam klocki od poczatku istnienia auta w moich rekach czyli od prawie 3 lat i klocki na przodze prawie wogole nie zmiejszyly grubosci okladzin a przejechalem fakt nie duzo bo raptem prawie 30 tys km. Zatem pozostane przy serji bez rezania od czegokolwiek. A wiec kolego devastation jak dobre sa te klocuszki ktore zapodales w tym temacie w linku i ile chcesz ze mnie zedrzec kasiory (i czemu tak drogo ) za wszystkie 4 kola no i jeszcze tarcze hamulcowe tez na 4 kola??
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 jedz do Dzika, nie masz do niego daleko, on ma wszystko co potrzebujesz i powiedz że to ja Cię przysłałem :polew:
Arturoo Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 :polew: [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 18:17_________________________________________________Po drodze niech wejdzie do TOM'a77 .
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 eeeeeejjjjjj, powaznie pisze :angry: Dzik ma swóje lokum w Szczecinie na ul. Ojca Beyzyma 6/U-1
Arturoo Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 No dobra mój błąd ,nie spojrzałem w profil kolegi
denveco Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Aha, dzieki za "pomoc". Obejdzie sie
J3rzyK Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Jezeli szukasz klockow ktore naprawde nie pylą, to polecam ATE ceramiki. z tego co sie orientuje to chyba jedyne klocki na rynku ktore sa godne polecenia.
denveco Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 A czy ktos przerabial klocki i tarcze firmy Master Sport?? Ogolnie to chce takie ze sredniej polki. Nie naj gorsze badziewie ani nie takie ktore bada 1/4 wartosci samochodu. Dobry zestawik tarcz i klockow hamulcowych takie ktore nie beda twarde ze co chwila beda piszczec jak mocniej przyhamuje ani nie taki ktore beda mi mocno pylic.
SebolA4 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Textary bierz,dobre klocki, lekko pylą,bardzo dobrze hamują i cena jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się