denveco Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 A Co powiecie o klockach i tarczach firmy RoadHouse?? I jeszcze jedna kwestia, Jesli juz bede zabieral sie za wymiane klockow to oczyscic szczotka druciana te jakby szyny w jazmach po ktorych poruszaja sie klocki. A czym te szyny wysmarowac, jaki smar do tego jest najlepszy?? czy wogole nie smarowac tego?? I jeszcze jedna kwestia, w moim aucie nie ma opcji typu kontrolki informacyjnej o zuzyciu klockow. Na jakiej zasadzie to dokladnie dziala, czy mozna to samemu zrobic taki czujnik?? Bo z klocka wystaje kabelek z wtyczka dwu pinowa.
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 nie te klocki Ci sprzedali jarzma oczyszcz szczota na szlifierce nie smaruje sie jarzm
denveco Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Cenowo niczym sie nie roznily te klocki z czujnikiem a bez czujnika zuzycia. a jesli juz to zawsze mozna uciac przy samym klocku zbedny kabelek. Bo klocek sam w sobie sie niczym nie rozni jesli on jest z czujnikiem albo bez czujnika. Zastanawiam sie tylko jak sie sprawuja te klocki (??) Co do jarzm to wszystko robie pod blokiem tak wiec szlifierka bedzie raczej reczna (szczotka druciana).
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 klocek z czujnikiem a bez maja rozne wymiary
denveco Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 No nie mow, zadzwonilem do tego magika od ktorego wzialem klocki i tarcze i twierdzi ze nia ma roznicy w budowiemiedzy klockiem ktory ma czujnik zuzycia a klockiem ktory tego czujnika nie ma.
Dev Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 No nie mow, zadzwonilem do tego magika od ktorego wzialem klocki i tarcze i twierdzi ze nia ma roznicy w budowie miedzy klockiem ktory ma czujnik zuzycia a klockiem ktory tego czujnika nie ma. róznica w długosci pomiedzy klockiem z czujnikiem a bez to 1 mm i wystarczy aby cos było nie tak jak trzeba a tak na marginesie to nie masz lepszego magika od tych spraw na forum ????? :polew: :polew:
daniel-84 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Jeśli chodzi o układ hamulcowy to ja zdecydowanie polecam firmę ATE. Nie jest to tania firma, ale robi bardzo dobre produkty i chyba montowane nawet na pierwszy montaż. Osobiście mam u siebie założone tarcze i klocki tej firmy i mogę szczerze polecić. Textar, Trw są wg. mnie gorsze.
denveco Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 No i nie bylo by u mnie normalne gdyby wszystko bylo bez zadnych porblemow. Przednie tarcze i klocki wymienione. Ale, problem pojawiel sie z tylu. Wymontowalem stara tarcze i nowa tarcza rozni sie nieco, Roznica polega na tym ze stara tarcza od zewnatrz w srodku ma bierznie stozkowa na lozysko a nowa tarcza tej bierzni nie ma. Druga roznica to taka ze stara tarcza od strony wewnetrznej ma druga mala tarcze z poprzecznymi nacieciami (od ABS-u) a na nowej tarczy tej tarczy od absu nie ma. Nawet ta tarcza od absu nie jest jakos widocznie przykrecana czy cos by ja mozna bylo przelozyc. Czyzby sprzedali mi nie ta tarcze cos trzeba czy moze te bierznie i tarcze absu sie jakos przeklada do nowych tarcz np wyciaskajac i wciskajac np na prasie?? Bo juz szczerze mowiac zglupialem. Dzieki za pomoc
Dev Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Tarcza od Q nie miejsca na pierscien ABS ilozyska
denveco Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 Eeee a mogłbys jasniej bo jakos rozszyfrowac tej wiadomosci nie moge
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się