Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Gdzie i za ile kupie rure zamiast katalizatora (foto) ?


marewel

Rekomendowane odpowiedzi

Mi sie nie podoba troche ten kąt i ten spaw, sam spawam i tak "ożyganego" spawu to dawno nie widziałem, szczerze to ja bym ich pogonił z taka robote i kazał wygiac to z jednego kawałka rury, cena raczej srednia sait płacił o ile dobrze pamietam 200 zł za podobna rurke. Chodz ktos powie ze nie ma wygladac to ma jechac itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi ta robota sie wogóle nie podoba jestem zawiedziony na maksa.. ale zbytnio nie mam co z tym już zrobić reklamować już nie bede bo nie mam na to czasu, nie stać mnie na to żeby znów oddać auto do tych specjalistów na cały dzień bo jet mi ono potrzebne w pracy... więc chyba dam już sobie spokój a z czasem zakupie rure supersprinta i będzie wtedy porządnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem, mam bardzo małe doświadczenie w spawaniu, ale trudno zrobić to gorzej. :thumbdown:

Należało dospawać tuż za gniazdem sondy rurę i podcinając ją, stopniowo doginać na gorąco, a dalej dospawać do drugiej flanszy redukcję z 2,5">>>2" i na koniec połączyć to kawałkiem rurki. Wtedy masz łagodny kąt i przyjemny gwizd turbiny, a nie jakieś pierdzenie.

Mogę wysłoć Ci foto MMS-em, pokażesz flejtuchom :bicz: jak powinno to wyglądać, podkreślając, że robił to amator.

Chyba wyrezam jeszcze jedną, materiał mi został. Jak widzę, za co dałeś tyle kasy, to chyba nie będzie problemu ze zbytem. :kox:

Aaa, uszczelki na bank są stare, dlatego użyli pasty. Uszczelka turbiny do nabycia tylko w ASO (ok. 25zł),raczej nie leży na półce - na zamówienie, uszczelka za katem ok. 7-8zł ogólnie dostępna. Mam nadzieję, że nie zostawiłeś im kata...

Koniecznie sprawdź szczelność spawu, zatkaj wydech szmatą.

Szkoda, że nie przeszukałeś forum co i jak ma być, ale to kolejny dowód na to, że należy patrzeć na brudne łapska podejrzanym "fachowcom"... i dokładnie określać, czego oczekujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie czytać czytałem, nawet wydrukowałem majstrowi obrazek który zzamieścił ktoś na forum jak ma to wyglądać itp.. tłumaczyłem gościowy kilka razy i d*pa.. nie było mnie przy robocie bo musiałem być w pracy niestety:/ a teraz niezbyt mam czas na jakies reklamacje bo wiecej czasu strace.. jak wyspawasz taka rurkę to odezwij się jestem gotów kupić:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisze coś o bandażu termoizolacyjnym. W poprzednim "samochodzie" Fiat Seicento miałem turbinę, ponieważ miałem wysoką temperaturę w komorze silnikowej to kupiłem taki bandaż i zabandażowałem cały kolektor i dp. Będąc na przejażdżce w mieście 2 kierowców wyskoczyło do mnie ze swoich aut z gaśnicami bo w korku z poda maski zaczęło się strasznie kopcić, ja wiedziałem czemu to nic nie robiłem bo taki bandaż musi się wypalić wydając z siebie właśnie taki dym. Tak że jak już zawiniesz tą rure to nie przestrasz się później :):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie śmierdzi w samym aucie jak się jedzie na nowym bandażu, wspomnienia bezcenne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam te wszystkie posty o rurach zamiast kata to normalnie plakac sie chce... ja kupilem SuperSprinta jako jeden z pierwszych za 189 PLN z wysylka, potem koledzy sie odezwali masowo i cene zwiekszyli do 480 :wallbash: Dzwonilem i powiedzieli ze producent zwiekszyl tak cene :polew:

Moze jakis zbiorowy zakup od producenta zorganizujemy? :D

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kupuje się kawałek kwaśnej rurki + dwa kolanka np. tu:

http://www.allegro.pl/item503966931_kolanko_kolano_hamburskie_nierdzewne_rentrans.html . Firma ta ma pełne magazyny tego.

I spawa się Rure jak ta lala!

I nie marudzcie już z tą rurką.. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Z tym, że ja kupiłem jedno kolano, a i tak połowa mi została... :cool1:

Jak ma się pod ręką dobrego spawacza, to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Z tym, że ja kupiłem jedno kolano

Ja kupiłem dwa, ale jedno leży na półce w garażu :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co Ci te szmaty????

i tak sie spalą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co Ci te szmaty????

i tak sie spalą

Kolego Devastation ja już tak jeżdże 15k km i się nie spaliły. Są osoby które jeżdżą o wiele dłużej i też im się nie spaliły. Są one prawdopodobnie z jakiegoś azbestu. Nie wypisuj więc bredni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci sie klamot zapali to zmądrzejesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci sie klamot zapali to zmądrzejesz

Tobie się klamocik zapalił? Jego też zepsułeś :tongue4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie zapalił mi sie ale widziałem kilka opli i VW które tak skonczyły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie zapalił mi sie ale widziałem kilka opli i VW które tak skonczyły

ponieważ taśmy były nieprawidłowo zamontowane - najprawdopodobniej taśma nie była naciągnięta i nie przylegała do rury :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie były żle naciągniete tylko była zbyt wysoka temperatura na wylocie

ktoś tego nie przewidział i sfajczyły sie budy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...