Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Którą DV wbrać ? Forge 007p ? ProPerferkt ? The SUN Motorsports ?


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę kupić nową DV.

Stoję przed wyborem między 3 modelami.

1. Wszystkim dobrze znana Forge 007p

2. ProPerfekt - http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1818700847.html

3. TheSub- http://allegro.pl/the-sun-motorsports-dump-valve-dv-by-prt-off-i1823195951.html

Forge to wydatek 400 zł.. pozostałe dwa ~ 250 zł.

Wysłałem zapytania do sprzedających odnośnie wymiany sprężyn w tych zaworkach i kompatybilności ze sprężynami od innych modeli.

ProPerfekt Twierdzi iż : " Tak zawór jest rozbieralny, można wymieniać spreżyny są podobne do tych od FORG ".

TheSun - " zawór jest rozbieralny, w każdej chwili można go rozłożyć czy to w celu przemycia i nasmarowania tłoczka lub wymiany sprężyny. [...]

DV The SUN, to nie jest żadna kopia, ze znanych na rynku zaworów, jego budowa jest oparta o autorskie rozwiązania.

Z tego co się orientuję, to Forge ma w zwyczaju używać sprężyn o większej średnicy, a co za tym idzie, nie są one między sobą zamienne.

Zawór jest tak opracowany, aby jego działanie było optymalne w zakresie doładowania 0,2 do 3 Bar. Zachowuje szczelność do ponad 3 Bar.

DV'ały oryginalnie montowane posiadają, bardzo miękka, stożkową sprężynę. Natomiast w każdym innym DV'ale, sprężyny są proste (cylindryczne), dzięki czemu mają znacznie większą odporność na wyższe doładowanie. Fabryczny DV'ał Bosch'a, staje się nieszczelny już przy 1.2 Bar. A takie ciśnienie dla DV'ała The SUN, to dopiero początek zabawy ".

I sam nie wiem co kupić..dobrze by było mieć coś do czego można dokupić sprężynę w rawie "W". Ktoś jest użytkownikiem tych tańszych DV i może coś powiedzieć na ich temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Properfekta ja bym sobie darował, kupiłem ich MBC i jakość pozostawia wiele do życzenia (wygląda jak robione na tokarce w garażu). Aluminium za miękkie, może fajne w obróbce ale w użytkowaniu już nie. Łatwo porysować, połamać, gwint zerwać. Badziew jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ragga :facepalm:

za 130zł mam ori która bedzie najlepsza :good:

Nie ! :facepalm::P

Skoro seryjne wytrzymują 500KM to Twoje zdechłe 137 też ogarną :naughty::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do autora posta :

Po co chcesz zmieniać ori na inne ???

i wydawać bezsensownie kasę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Was boli Raggi kasa ????? :polew: :polew: :polew: :polew:

ori jest ok ale nie masz gwarancji że nie rozleci sie szybko

bierz Forge-a :good: :good: :good:

mam takiego trzy lata i chula bez problemu

raz na 6 miesięcy wyciągam go, myje, smaruję syntetycznym smarem i składam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem Forge bo wczesniej ori rozj....ebały mi sie 3 w 2 miesiące

od tamtej pory mam spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo kupuje się raz i z ASO, ponad rok i przy 198PS nic się nie dzieje, ale jeżeli ktoś chce przepłacać... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, kupiłem trzy razy w ASO

turbo ładuje 1.1 bar-a, wszystkie puszczały od góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do autora posta :

Po co chcesz zmieniać ori na inne ???

i wydawać bezsensownie kasę!!!

Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać :wink4:

bierz Forge-a :good: :good: :good:

mam takiego trzy lata i chula bez problemu

raz na 6 miesięcy wyciągam go, myje, smaruję syntetycznym smarem i składam

Tylko czy jest sens ładowac 4 paki na 007p jak za 250 zł można miec to samo tylko krajowej produkcji ? :embarrassed:

Przecież to wszystko działa na tej samej zasadzie.

Panowie od TheSun dają gwarę i pełny serwis urządzenia jak coś się zwali :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać :wink4:

Mentor jest za***istym fachowcem :good: To zapytam z drugiej strony , ile zamierzasz mieć kuniuf ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam pozostałych DV-ek w eksploatacji

przejezdziłem na 007 3 lata bez żadnej skuchy, więc uważam że jest warte swojej ceny

nic nie ujmując pozostałym zaworom

zawsze możesz przełozyc do nastepnego auta :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać :wink4:

Mentor jest za***istym fachowcem :good: To zapytam z drugiej strony , ile zamierzasz mieć kuniuf ????

Na razie o tym nie myślę. Mam ważniejsze kwestie do wydawania kasy.

W chwili obecnej jedyne co planuje z modów silnikowych to TIP, DP, DV, wtryski i soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forge i the sun to wyrobione i pewne marki, więc nawet na przyszłość jeżeli będziesz miał plany na duże moce to napewno nie zawiodą. Co do properfect to loteria, w starych seriach tłoczki szybko się sypały :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...