mlodyqsza 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam Mam problem z drganiami i biciem na kierownicy przy predkosciach 120-135 przed i po jest chyba normalnie. Bylem wywazyc kola przednie i okazalo sie ze z jednego spadl odwaznik i to naprawili. Niestety bicie nie ustalo. Dodam ze nie mam problemow z hamowaniem i przy delikatnym przytrzymaniu hamulca przy powiedzmy 80 nie czuje zadnych drgan. Co to moze byc i gdzie szukac dalej?? z gory dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Może jakieś luzy na zawieszeniu? Miałem podobny problem, a okazał się jeden dolny wahacz do wymiany(banan). Wymieniłem go dopiero jak się zimą kompletnie urwał(wtedy znalazłem w sumie przyczynę), ale szczęśliwie do domu na drugim pozostałym dolnym dojechałem, ale nadkole trochę potargało oponą :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 jaki rozmiar kół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix203 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 U mnie okazalo sie ze lożysko w kole bylo do wyniany - po wymianie piasty z lozyskiem problem zniknal . Dodatkowy obiaw byl taki ze przy skrecaniu w lewo slyszlny byl szum. Sprawdz też cisnienie w oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nizin5 0 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 moze byc sporo przyczyn tego ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker110 0 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 u mnie przyczyna byly opony na oko niby dobre,jesli masz mozliwosc podmien kola z przodu na inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Tak jak wyzej pisali :gwizdanie: wachacze, przeguby, maglownica, lozyska.. a najpierw to przeluz kola z tylu do przodu, moz z oponami cos nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Autonet Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 krzywa tarcza ewentualnie klocki do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 krzywa tarcza ewentualnie klocki do wymiany kolega pisal ze przy hamowaniu jest ok,czyli tarcze dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jeżeli wywazenie kół nie pomogło to szukał bym przyczyny w pierścieniaich centrujących!! miałem podobnie od 110 do 130 i od 170 do 190 powyzej 200 było ok;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jeżeli wywazenie kół nie pomogło to szukał bym przyczyny w pierścieniaich centrujących!! miałem podobnie od 110 do 130 i od 170 do 190 powyzej 200 było ok;P Jaką masz pewność, że kolega używa perścieni centrujących? Przecież nic takiego nie pisał. Może jakieś luzy na zawieszeniu? Miałem podobny problem, a okazał się jeden dolny wahacz do wymiany(banan). Wymieniłem go dopiero jak się zimą kompletnie urwał(wtedy znalazłem w sumie przyczynę), ale szczęśliwie do domu na drugim pozostałym dolnym dojechałem, ale nadkole trochę potargało oponą :kox: Jesteś hardcorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 pepik25 więc jest taka opcja skoro nie pisał moze nie wie ze sie stosuje???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 pepik25 więc jest taka opcja skoro nie pisał moze nie wie ze sie stosuje???? Hmm wątpię żeby ktoś jezdził na felgach do których trzeba stosować pierścienie centrujących nie stosujących ich, no ale nie jestem autorem wątku i nie wiem jak jest w jego wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 pepik25 wiec czekamy na wiadomośc od autora moze zapomniał o tym szczególe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jeżeli wywazenie kół nie pomogło to szukał bym przyczyny w pierścieniaich centrujących!!miałem podobnie od 110 do 130 i od 170 do 190 powyzej 200 było ok;P 110 km w quattro "powyzej 200" tzn 205?? [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 23:06_________________________________________________Powiedz jeszcze ze kapcie 235 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Lukaszxxxgdzie ja napisałem ze takie objawy miałem w Audi? w tym aucie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=224949.0 i to 205 na 4 biegu!!!a 5ka do konca licznika :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Lukaszxxxgdzie ja napisałem ze takie objawy miałem w Audi? w tym aucie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=224949.0 i to 205 na 4 biegu!!!a 5ka do konca licznika a to wybacz juz myslalem z jakies bajeczki :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Wyważenie może być ok ale mogą być górki na oponach. Jeśli koła i opony są proste to przyczyn należy szukać w samochodzie. Przyczyn może być kilka, przede wszystkim krzywe albo nieoryginalne tarcze hamulcowe, skrzywiona półoś albo przegub zewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 [Wyważenie może być ok ale mogą być górki na oponach. Jeśli koła i opony są proste to przyczyn należy szukać w samochodzie. Przyczyn może być kilka, przede wszystkim krzywe albo nieoryginalne tarcze hamulcowe, skrzywiona półoś albo przegub zewnętrzny./quote]Ta Ta krzywa półos.. oj nie gadaj juz glupot.. krzywa półos = wywalone przeguby= no chyba wyczuwalne Tarcze do bicia podczas normalnej jazdy??? tarcze to jak bije przy hamowaniu...nie siej zametu Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się