marcin1852 Opublikowano 28 Marca 2006 Opublikowano 28 Marca 2006 Niedługo będę wymieniał rozrząd i moje pytanie jest następujące czy trzeba demontować jakieś elementy, które mogą przeszkadzać w dostaniu się do rozrządu, pytam się tak z ciekawości, bo interesuje mnie to czy jest przy tym dużo roboty? Aha i jeśli ktoś wie, jakie są koszta takiej wymiany to proszę o poradę.
Hugo Opublikowano 28 Marca 2006 Opublikowano 28 Marca 2006 Musisz rozbierać cały przód :mrgreen: Polecam lekture :arrow: http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=198
marcin1852 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Opublikowano 29 Marca 2006 Konieczna jest wymiana hydronapinacza????
minek Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 Witam! Ja ostatnio wymienialem rozrzad w swojej B5 1.8 i kolesie z warsztatuzrobili to bez rozbierania przodu. Normalnie zajeloby im to jeden dzien ale nie bylo czesci w sklepie wiec czekalem dwa dni
Lukas Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 Witam! Ja ostatnio wymienialem rozrzad w swojej B5 1.8 i kolesie z warsztatuzrobili to bez rozbierania przodu. Normalnie zajeloby im to jeden dzien ale nie bylo czesci w sklepie wiec czekalem dwa dni No tak bo zakladaja specjalne sruby na ktorych odsuwaja caly przod i maja miejsce zeby sie dobrac do rozrzadu.
Bladyrs Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 dla wprawnego mechanika ktory wie co robi i zna sie na rzeczy , wymiana trwa ok 5 godzin z rozebraniem przodu, wiec nie jest to robota na caly dzien
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 Konieczna jest wymiana hydronapinacza???? No raczej tak... . Na takich rzeczach lepiej nie oszczędzać boto może pociągnąć za sobą brzemienne w skutkach efekty. Ja ostatnio wymieniałem rozrząd, hydronapinacz wyniósł mnie 280 zł, pasek chyba 70 zł, za rolkę nie pamiętam ile dałem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi