lukaszr Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 pytanko kontrolen przy EGR zmieniać uszczelki po demontarzu ? Nie jest to drogie, a dobrze jak wymienisz.
SZYCHA Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Opublikowano 18 Marca 2008 Witam....jeszcze żyję Panowie...dobrałem się do skóry EGR`owi ....Musashi...możeż za janowidza robić....to była masakra w złączniu fotki.....powiem tyle....Rurka od EGR a zatkana nagarem tak ze zalepiło ją całkowicie...szok...totalnie zatkanie. Wyczyściłem...siebie i EGRa ... nowe podkladki ORI ....i sztanga dała oznaki życia...nieduże ale coś... Ciekawostek nie koniec...Panowie polecam screena jakiego zrobiłem....z mapą cos nie tak....mam dziwny kod ...jak go zmieniam w grubie 01 i 03 (adaptacja)...to zmieniaja mi się tylko obroty na max. 840 R/min li raz zmieniła mi się dawka na 18 mg/R (bieg jałowy, nie mylic z rozruchem)....jaki powinien być kod ? Dodam że biedactow pali mi 10l/100 km :shocked: :shocked: :shocked: - super ekonomia ! Zdjecia....masakra EGR`a (uwaga na oczy) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d3e9f2b3dcd974.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fa9dd67656b2821.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b3e373f003f7f75.html Dziwna mapa.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8de6e0841b63427.html Co to za kod 32768 ? Ddodam że mowa jest o 1,9 TDi AFN +automat DMX 1999 r. SZYCHA[br]Dopisany: 26 Luty 2008, 12:35 _________________________________________________Panowie, Ponawiam pytanie dlaczego mam 850mg wymaganego tlenu? Egr - czyściutki....turbo czyściutkie...grucha ma strasznie mocną sprezynę...i sztanga chodzi na basicu ok 3-5 mm, niektóre przewody od N75 powymiwniane... Byłem wczoraj u dieselkowca i też się dziwował.... Wiec zagładnołem do komputera silnika...mam parę fotek ...ot ciekawostka wszytsko ori nie ma śladów ingerencji tiuningowca...(ocena okiem nieuzbroionym). Nr sterownika : 038 906 012 AH dodam że mam automata DMX Pozdrawia SZYCHA
baskecior Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Niestety wygląda mi to na uszkodzenie ECU lub (jak ktoś wpomniał) kosmiczny c*p tunink ... Panowie - co ma wspolnego źle napisana mapa / uwalone ECU do EGR`a ? Koledze sugeruję podmianę ECU , wzglednie wizyte u chiptunera i wgranie oryginalnej mapy.
spanky Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Panowie - co ma wspolnego źle napisana mapa / uwalone ECU do EGR`a ? sterowanie egr-em polega na tym, że w mapie zapisane są wartości przepływki ... ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym co jest u kolegi [gdybam] [p.s witam nowego Pana moderatora ... ]
tomaszv8 Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Krążysz chyba koło uszkodzonego ECU. Ale przypomniał mi się przypadek (dotyczył co prawda kąta wtrysku) gdzie po tygodniu walki okazało się że jakiś magik źle połączył dwa przetarte przewody. Zmierzam do tego że może warto sprawdzić okablowanie do ECU.
SZYCHA Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 Dobra, Panowie... Kto odwazny z Wrocławia do podmianki ECU....dodam, ze mam automata 1,9 AFN także wiem że za wielu po Worcku nie będzie. Pytanie 2. Kto we Wrocku lub okolicach tiuninguje kompy...(opcja z wgrniem ori mapy). Pozdrwa Załamany SZYCHA. PS. Walła chłodnica i mam chłodnicę i skrzynię (automata) do ręmontu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spanky Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Dobra, Panowie... Kto odwazny z Wrocławia do podmianki ECU....dodam, ze mam automata 1,9 AFN także wiem że za wielu po Worcku nie będzie. Pytanie 2. Kto we Wrocku lub okolicach tiuninguje kompy...(opcja z wgrniem ori mapy). Pozdrwa Załamany SZYCHA. PS. Walła chłodnica i mam chłodnicę i skrzynię (automata) do ręmontu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wracajac do tematu ... -czy lmm jest oryginalny [moze zostal zmieniony na jakis z innego modelu] -moze zastosowano [rezystor tuning] -podobno moze to byc spowodowane gdy olej dostanie sie [przez wezyk] do czujnika cisnienia w ECU zrob logi dynamiczne z 008/003
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się