lesjagl 0 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Wiem, że to przerabiane dość mocno tematy tutaj, ale jako że, właśnie stałem się posiadaczem takowego autka i mam zamiar je zagazować - może i lekka profanacja, ale kokosów nie zarabiam a troszkę kilometrów robię więc... Proszę o podpowiedzi. Proponują mi BRC za około 4200pln... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 BRC SQ56 :good: ale możesz jeszcze zapodac STAG-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesjagl 0 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Dzięki staga za 3 z hakiem dostałem ofetę... dziwi mnie ta rozbieżność cen, mogę dać te 4 za BRC ale chciałbym wiedzieć czy warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 BRC to dobra instalacja podobnie jak STAG wszystko zalezy od Ciebie, najważniejsze żeby monter miał łeb na karku przy gazowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 troche duzo te 4200zl za brc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesjagl 0 Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Dużo i niedużo spotkałem się i z wyższymi ofertami, ostatnia jaką dostałem na STAG-A to STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000, reduktor KME Gold i wielozawór Tomasetto Extra, zbiornik 59l lub więcej, rury Faro PCV 13 mm, węże Parker z tym że, aż do Gdańska na montaż musiałbym lecieć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 zajrzyj tu http://lpg-forum.pl/ może znajdziesz dobrego instalatora w swojej okolicy a i co nieco ci podpowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesjagl 0 Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ryje te fora od tygodnia, im więcej wiem tym gorzej hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Tak naprawdę rodzaj/firma instalacji niema znaczenia, widziałem ostatnio instalkę LandiRenzo w W210 która do byle jakich nie należy ale przy jej montażu popełniono chyba wszystkie możliwe błędy... Szukaj sprawdzonych warsztatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Nie mogę się zgodzić do końca, firma ma znaczenie. Pełna zgoda, że najważniejszy jest gazownik, ale gówniane komponenty=nieustanne problemy z LPG, tak samo super komponenty i gówniany montaż. BRCSQ56-spoko może być, ja mam BRCSQ24 od 3 lat i jestem mega zadowolony :>, do V6, to będzie koło 4000-4500 koła. Warto pomyśleć o: sterownik STAG 300 plus+dobry reduktor (przy 150KM to chyba "Zavoli Zeta S" by to ogarnął)+wtryski (teraz na topie na lpg-forum są HANA)+butla do jazdy do przodu+miedź 8mm (lub odpowiednie FARO) i jest też super Co jest najważniejsze, to moim zdaniem: reduktor+wtryski muszą mieć zapas mocy do auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Dużo i niedużo spotkałem się i z wyższymi ofertami, ostatnia jaką dostałem na STAG-A to STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000, reduktor KME Gold i wielozawór Tomasetto Extra, zbiornik 59l lub więcej, rury Faro PCV 13 mm, węże Parker z tym że, aż do Gdańska na montaż musiałbym lecieć.. zamiast golada dwa reduktory AC R01 i to będzie cacuszko jakich mało:) BRC nie podskoczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 No tak, ale na forum lpg AC R01 po początkowym zachwycie, teraz ma coraz więcej minusów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 no to 2x zavoli S i można by po 2 sprężyny wyjąć ja osobiście nie szedł bym w jeden reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesjagl 0 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Dzięki za podpowiedzi biorę Wasze sugestie pod uwagę i każda podpowiedź jest dla mnie cenna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 No tak, ale na forum lpg AC R01 po początkowym zachwycie, teraz ma coraz więcej minusów... A mógłbyś napisać co sie dzieje, bo ja mam go w sumie od 5000km i nic zlego sie na razie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ja też go nie mam, ale czytam forum lpg-forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgt 0 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Używam BRC w sumie już piątym aucie i do tej pory było w porządku poza jednym razem kiedy wtryski zapiekły się i trzeba było wymieniać, zreszta w aucie z Twojego opisu znaczy A6 2.6 ABC. Czakram (importer) załatwił sprawę bez problemów. Pomogli też jak w wyniku wypadku zniszczył się komp gazu, także może nie są najtańsi ale coś za to oferują. Przy czym montowałem zawsze w ich własnym serwisie w Wawie, a szczerze mówiąc zgadzam sie z opinią, że umiejetności montera są bardzo istotne przy montażu LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Koledzy powiem wam tyle że przede wszystkim musi być szybka elektronika np BRC lub Stag (nowej generacji) oraz wtryskiwacze a nie elektrozaworki- wtedy będzie chodziło reszta zależy od dokladności montującego (wiem coś o tym bo parę lat "gazowałem" auta) :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seban111 1 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 ja dalem 4200zł za BRC SQ 56 do 2.8 ACK i zrobilem 80tysi i zero problemu a nawet raz zaomnialem o wymianie filterków ( aż wstyd sie przyznać ) ale działa jak natura chciała POLECAM pod warunkiem ze gazownik to fachman bo jak paprok to i z Lamborghini zrobi fiata hehe POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Odgrzeję kotleta. W temacie LPG do 3.0, czy ktoś ma jakieś sugestie na co zwracać uwagę przy montażu lub czego się wystrzegać jak ognia? Instalację chce mieć zrobioną na stagu 300, reduktor AC R01 (bądź dwa) i wtryski hana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się