salaj11 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 witam, byłem zmuszony wymienić moje vp44 bo zepsuł się przestawiasz kąta wtrysku a wcześniej elektronika, zakupiłem na wymianę całą pompę po regeneracji w firmie dieseltechnika sam ją założyłem na blokady i teraz chce sprawdzic kąt wtrysku bo mam wątpliwości odnośnie 004 bs a 004 st 3 kolumny, na starej pompie były identyczne a teraz trochę się różnią Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 004) pojawia się czasem taki błąd 0141 27-10 czyli to jest G210 Impasible signal - intermitet jakoś tak - wjmowałem wcześniej kosz w baku i po tym się zaczął pojawić ten błąd i świećić spiralka na desce
krecik_20 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Czy silnik był rozgrzany do 90 st.?? Chyba nie... . Kąt wtrysku ustawiony dobrze, co widac na logu 3 bs004. Co do logu 2 wartosci są na BTDC a powinny byc na ATDC , ale to dlatego ze fura nie była rozgrzana do odpowiedniej temperatury.
salaj11 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 ok dzieki postaram się to powtórzyć na rozgrzanym silniku ale i tak był rozgrzany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się