Szakal Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Jeżeli nie cieknie z w/w elementów to sprawdź jeszcze dolne mocowanie rurki odprowadzającej gazy z komory korbowo-tłokowej. Po wielu latach eksploatacji lubi się tam kruszyć, a ta nieszczelność potrafi wprowadzić wiele zamieszania. Pozdrawiam a mozesz powiedziec gdzie go namierzyc? lepiej z góry czy z dołu? bo u mnie tez cos olej kapie (zostawia plamke jak postoi) i szukam przyczyny ,u mnie z kolei gdzies wyciek brudzi olejem bardziej elementy które sa z "przodu" (nie wiem co z pompa jest z przodu najnizej i bodajze najblizej miski olejowej ,w kazdym badz razie ona jest tez troche tym olejem własnie zabrudzona) ,póki co zyje nadzieja ze nie skonczy sie to demontazem miski olejowej celem zmiany uszczelki bo zrzucic ja w domowych warunkach to masakra
Zeppelin Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 jeżeli nie masz podnośnika lub ewentualnie kanału to jest to raczej nie możliwe a przynajmniej bardzo karkołomne...przeszkadza jeszcze łapa z przodu silnika która też trzeba zdemontować...chłopaki w warsztacie ( a będzie to robiło dwóch mechanikow ) oszacowali czas na 4-5h więc samemu bez podnośnika/kanału nie wyobrażam sobie u mnie chyba sprawa z miską jest dość oczywista bo "obrzygane" olejem jest własnie na łączeniu miski i bloku a powyżej jest sucho kolego jeśli Ci kapie to najpierw eliminuj drobne rzeczy jak korek spustowy oleju, może ten czujnik poziomu oleju jeśli go masz, możesz tez zajrzeć pod pokrywę rozrządu bo niby tam tez się zdarza że cieknie z jakiegoś uszczelnienia...
kalik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Jeżeli nie cieknie z w/w elementów to sprawdź jeszcze dolne mocowanie rurki odprowadzającej gazy z komory korbowo-tłokowej. Po wielu latach eksploatacji lubi się tam kruszyć, a ta nieszczelność potrafi wprowadzić wiele zamieszania. Pozdrawiam a mozesz powiedziec gdzie go namierzyc? lepiej z góry czy z dołu? bo u mnie tez cos olej kapie (zostawia plamke jak postoi) i szukam przyczyny ,u mnie z kolei gdzies wyciek brudzi olejem bardziej elementy które sa z "przodu" (nie wiem co z pompa jest z przodu najnizej i bodajze najblizej miski olejowej ,w kazdym badz razie ona jest tez troche tym olejem własnie zabrudzona) ,póki co zyje nadzieja ze nie skonczy sie to demontazem miski olejowej celem zmiany uszczelki bo zrzucic ja w domowych warunkach to masakra Odma wchodzi w blok silnika z prawej strony jak stoisz przed autem i zaglądasz do komory silnika. Z dekla zaworów idzie rurka plastikowa - to właśnie odma. prosił bym tez o podpowiedz jakiej uszczelki najlepiej szukac...silikonowej czy metalowe czy jeszcze jakiejś innej Jeżeli miskę masz aluminiową to składana jest tylko na silikon, bez uszczelki. Jeżeli miska jest metalowa to jest uszczelka matalowo - gumowa. Uszczelkę też proponuje wkładać na silikon. Trzeba rozmontować i poczekać aż cały olej dobrze zleci z silnika, boki od środka w bloku wytrzeć ręcznikiem papierowym. Troszkę oleju jak się dostanie pod silikon i d*pa z roboty. Mi wymiana uszczelka na kanale zajęła prawie cały dzień. Roboty w pytę jest przy tym.
Zeppelin Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Jeżeli miskę masz aluminiową to składana jest tylko na silikon, bez uszczelki. Jeżeli miska jest metalowa to jest uszczelka matalowo - gumowa. Uszczelkę też proponuje wkładać na silikon. Trzeba rozmontować i poczekać aż cały olej dobrze zleci z silnika, boki od środka w bloku wytrzeć ręcznikiem papierowym. Troszkę oleju jak się dostanie pod silikon i pupa z roboty. Mi wymiana uszczelka na kanale zajęła prawie cały dzień. Roboty w pytę jest przy tym. no właśnie miałem pytac, odebrałem auto uszczelka wymieniona a jak zapytałem gdzie jest stara bo chce ja zobaczyc powiedzieli mi, że uszczelki nie było był tylko silikon i zrobiłem takie oczy ale widze, że faktycznie jak miska aluminiowa to uszczelki jako takiej niema, ale teraz jest zalożona silikonowa i nie wiem czy nie będzie to miało jakoś wpływu na silnik czy coś ?? w końcu jest dobre 3-4mm uszczelki między miską a blokiem
kalik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Jeżeli miska jest aluminiowa nie wkłada się żadnej uszczelki. Smarujesz miskę silikonem i skręcasz?
Zeppelin Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 kurde no ale w katalogu części była uszczelka do tego silnika z tego roku z miską aluminiową
kalik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Uszczelnia się takim czymś....http://allegro.pl/silikon-do-uszczelniania-misek-audi-vw-skoda-seat-i1837553688.html
Zeppelin Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 ok, ale jeśli jest już uszczelka to chciał bym wiedziec czy ma to jakiś negatywny wpływ na silnik
Szakal Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 na to odme spojrze dalej bo ja juz widziałem czesciowo jak zdjałem plastik od góry silnika. btw tam jest taka puszczeczka na tej odmie ,koloru bodajze podchodzacy pod żółty albo zielony ,coś z tą pucha sie robi wogóle? wymienia ,moze czysci?
Zeppelin Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 to jest zbiorniczek który zbiera pozostałe opary z komory spalania ( chyba ) i ten nadmiar ze zbirniczka wraca to turbo...nic się z nim nie robi bo jak mial by się popsuć jesli nie leci Ci z niego to nic bym nie robił ok dzięki...czy uszczelnie uszczelką czy silikonem mi nie robi, wazne żeby nic z silnikiem sie nie działo
wiesiek3d Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 To jest odstojnik na olej który wylatuje z oparami, po zgaszeniu silnika zpowrotem spływa do niego a nie do turbo
Zeppelin Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 aaaaaaaaaa ok dlatego napisałem chyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się