powaguspisz Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Witam Panowie/Panie szukam pomocy z moim Audi dzieją się dziwne rzeczy. A więc od początku : Mam kłopoty z wypadaniem zapłonu na cewkach, z tym że wszystkie 6 sztuk są nowiutkie a gdy pojawiał sie problem z jaką kolwiek podmieniałem je więc wykluczał bym niesprawność każdej cewki na której wyskoczy błąd. Dzisiaj kolejny test rozpędzam auto i nagle w okolicach 5 tyś zaczyna szarpać czuje ze nie jedzie, okazuje się że znów cewka, ale dziwne jest to że pochwili zaczyna dobrze pracować na wszystkich garach, bez podłańczania kompa. (oczywiscie błąd się pali) Inna sprawa to taka że wiem iż mam walnięty lewy katalizator górny ten pierwszy, przygotowuje się do wymiany ale czy to może mieć wpływ, bo komp wywala katalizator, sonda wtedy widzi ze coś dzieje się z katem, podaje sygnał do kompa i czy to wpłynie na zapłon ze będa cewki wypadać ?? Kolejna rzecz to ewentualność ustawienia rorządu bo wiem i słyszałem ze to podobno ból trzeba dokładnie go złorzyć. Po zakupie autka odrazu zmieniłem rozrząd mechanik ustawił mi tak jak było poprzednio ale juz wtedy jak kupiłem auto na trasie wywaliło cewkę 3/4 bład wypadanie zapłonu pojawia się z regóły jak przyśpieszam w górnych partiach obrotów możliwe jest ze jak ktoś już kiedyś robił rozrząd źle ustawił. (Dodam że zamówiłem blokadę na wałki i będę to robił ale pytam bo może ktoś miał podobny kłopot ) Czy może ktoś coś takiego przerabiał może macie jakąś wiedzę proszę o pomoc.
kolunio Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 podjedz do aso i niech tam diagnozują nie wiele kosztuję około 200 zł podłączenie kompa ale tam są mechanicy i pogadasz sobie z nimi
chevidan Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 moduł zapłonowy do wymiany.jak dobrze pamiętam masz dwa moduły.najczęściej pada jeden i wywala błąd 3 cewek(lub 4 w V8) nie zawsze wszystkie na raz..niestety moduły nie są podzielone stronami(lewa-prawa strona silnika) tylko sterowanie jest pomieszane i ciężko ustalić który moduł steruje którymi cewkami.na pocieszenie moduły są takie same więc można podmieniać na próbę.nie kupuj chinoli bo nie wytrzymają tygodnia.
powaguspisz Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Hmmm, zastanawiam się gdzie to może siedzieć ale wydaje mi się że u mnie nie ma czegoś takiego jak moduł zapłonowy, tym bardziej że w żadnym katalogu tego nie mogę znaleść . Po wejsciu w katalog i wybór modół wyświetla się cewka a silnikowi się przyglądałem i nie zwruciłem uwagi na to ze by jeszcze jakiś modół gdzieś był, a jeśli jest to zapewne cena powali mnie na łeb może masz jakiś pomysł na numer jakis tego modułu ?? [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2011, 20:26_________________________________________________Moduł z tego co mi się wydaje i jeśli dobrze mówie to jest w autach jak są przewody zapłonowe a nie cewki wtedy występuje takie cos, i wiem jak to wygląda ale to np. miałem wczesniej w Polo 1,4 16V tutaj są cewki. I w necie szukałem to po słowie modół wyskakują cewki coś się chyba pomyliło !!!
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Ja bym sprawdzil pierwsze bledy jaki sa w ENGINE wklei je tutaj bo tak bedziemy gdybac tylko
powaguspisz Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Mechanicy z serwisów kolego to poodchodzi już dawno pozakładali swoje niezalerzne serwisy, i z takimi się dobrze znam, tylko może sprzętu brak tutaj serwis ma przewagę [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2011, 20:31_________________________________________________Dokładych kodów nie podam teraz, najwyżej jutro, ale tylko wyskakuję błąd cewki i błąd ktytuczny katalizatora. Nie ma zadnych innych, Jutro postaram sie podać coś wiecej.
chevidan Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 popatrz tutaj http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.965.076 co do cen to około 100zł chinole,przez lepsze podróby po 200zł i oryginały 400-600zł w a 4-ce nie wymieniałem jeszcze modułów i nie wiem gdzie są.musisz "iść" po przewodach od cewek bo zasilanie mają właśnie z modułów.w A8 moduły są na prawym nadkolu. co do rozrządu,gdyby był źle ustawiony na 99% miał byś błąd czujnika położenia wału lub wałka rozrządu.
powaguspisz Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Witam, To są wszystkie błędy jakie się pojawiają ale jeśli ktoś pytał będzie o błąd sondy to pojawia się tylko dlatego że ganiam na odpiętej teraz dlatego jest. p00431,p0196,p0300,p0302,p0306,p0305 Sprawdzałem wszelkie fora, i chyba bez wymiany kata nie obędzie się, tylko on holernie dużo kosztuje bo brak zamienników, teoretycznie bo można to zrobić jest firma która się tym zajmuje tylko pytanie czy jak to zrobią będzie odpowiadał parametrom względem tego drugiego czy nie będzie pomiędzy stronami różnicy ze jeden kat jest inny ma inne parametry a drugi inny., Podpowiedzcie coś panowie, ewentualnie skierujcie kto te katy wytnie wywali całkiem i oszuka sterownik by się nie palił czek no i aby było ok z całym systemem.
TFSI_fan Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Podpowiedzcie coś panowie, ewentualnie skierujcie kto te katy wytnie wywali całkiem i oszuka sterownik by się nie palił czek no i aby było ok z całym systemem. No i kto mu pomoże, ogarnia ktoś ASN bez katów żeby check nie zaświecił, byłoby to miłe.
wojtek26 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Sprawdz kody gotowości i wtedy sie okaże co i jak.
Wandej Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Witam, To są wszystkie błędy jakie się pojawiają ale jeśli ktoś pytał będzie o błąd sondy to pojawia się tylko dlatego że ganiam na odpiętej teraz dlatego jest. p00431,p0196,p0300,p0302,p0306,p0305 Sprawdzałem wszelkie fora, i chyba bez wymiany kata nie obędzie się, tylko on holernie dużo kosztuje bo brak zamienników, teoretycznie bo można to zrobić jest firma która się tym zajmuje tylko pytanie czy jak to zrobią będzie odpowiadał parametrom względem tego drugiego czy nie będzie pomiędzy stronami różnicy ze jeden kat jest inny ma inne parametry a drugi inny., Podpowiedzcie coś panowie, ewentualnie skierujcie kto te katy wytnie wywali całkiem i oszuka sterownik by się nie palił czek no i aby było ok z całym systemem. jedz do jakiegos tunera na hamownie i Ci usunie sygnal Ja pytalem Rogala to powiedzial ze da rade przy okazji hamowanka
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 A gdzie i jak sprawdzić te KODY GOTOWOŚCI co to jest można deczko rozjaśnić temat. [br]Dopisany: 03 Październik 2011, 13:37_________________________________________________Mógłbyś Wandej podac na e-meila namiar do P. Rogala. Skontaktuje się z chłopakiem ustawie i zobacze co on może pomóc
pawelwv6 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 czesć kolego mam prośbę możesz powiedzieć czxy rozwiązałes swój problem bo mi sie od niedawna pokazują takie same błedy jak u ciebie rozwiązałeś swój problem ? jeś li tak to co pomogło
powaguspisz Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Tak problem rozwiązany dawno temu. Soft zrobiony przez tunera i po kłopocie. Wyłączone tylne sondy
dynamiquedci Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 A podasz namiary do tego tunera? bo mam to samo...
powaguspisz Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 TURBODIESEL.PL CHIPTUNING TUNING HAMOWNIA BIAŁYSTOK DPF | chiptuning tuning białystok dpf turbobenzyna turbodiesel hamownia 4×4 pytaj może pomoże, z tym że trzeba być u niego z autem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się