Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Urwana szpilka napinacza paska rozrządu podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z przykrością stwierdzam iż ułamała się podczas jazdy szpilka napinacza paska rozrządu przy prędkości ok 70km/h. Rozebrałem przód dobrałem się do rozrządu i skutki są takie że można ruszyć wałem korbowym lecz nie można za chiny ludowe ruszyć wałka rozrządu? Co może być tego przyczyną, na jakie koszta trzeba się szykować? Jutro ściągam głowicę i się troszkę boje... :kwasny: :kwasny:... Jeżeli bym chciał zrobić SWAP AJM na AWX co trzeba wymienić? Pozdrawiam

Opublikowano

Prawdopodobnie pokrzywiło zawory i zablokowało wałek rozrządu, ale trzeba to rozebrać żeby się dowiedzieć dokładnie co się tam stało :confused4:

Opublikowano

Przekladasz slupek a osprzet z AJM-ki i po robocie:)

Opublikowano

Miałem to samo, przyczyna było przekręcenie śruby koleś który robił mi rozrząd za mocno docisnął 5000 kilometrow wytrzymał.. Ja robiłem głowice ale nie polecam , lepiej nową jak tłoki i panewki za mocno nie dostały,

Opublikowano

faktycznie, najlepiej będzie kupić używkę głowicę i ją po prostu zmienić.

Opublikowano

wlasnie kupiłem używke za 450 zl dałem do przegladniecia i wycenil naprawe tej uzywki za 450 zl; remont starej 1100 zl? Slupek od AWX pasuje do AJM P&P ? Graty z AJM beda pasowac do slupka od AWX?

Opublikowano

p&p AWX,AVF,AVB.Jeszcze będzie pasował ASZ,AXR,ATD,ARL Tyko musisz swoją miskę olejowa założyć i chyba jeszcze pompę oleju swoją gdyż silniki te ostatnie to poprzeczniaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...