Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Statyczne Basic Settings:

Log ( 000)

Log ( 011)

Log ( 003,003)

Statyczne:

Log ( 003)

Log (000,000,000,000)

Log (007)

Log (001)

Log (014)

Log (023)

Log ( 004)

Log (013)

Log ( 018)

Dynamiczne:

Log (004)

Log (001)

Log (010)

Log (003)

Log (008)

Log (011)

Log (000)

Z góry serdecznie dziękuję :)[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 00:05_________________________________________________Dopiero zauważyłem, niektóre grupy logowałem kilka razy myśląc że vag-com nadpisuje pliki, a z tego co widzę dopisywał wiersze do istniejących...

Opublikowano

ja nie widze nic niepokojącego.

jedynie synchronizacja do poprawki.

ale niech bardziej doświadczeni się wypowiedzą

Opublikowano

No właśnie zacząłem sam je rozkminiać na podstawie topicu "Diagnostyka TDI" i wygląda być ok. Co prawda pierwszy raz robiłem logi i nie wiem jakie mogą być odstępstwa od wartości pożądanych do wartości rzeczywistych w poszczególnych grupach, bo jakieś wahania są.

Generalnie robiłem logi przez to że nie kiedy samochód łapał muła. Nie była to jakaś znaczna utrata mocy, ale nieraz lepiej się wkręca w obroty, a nieraz jest mu ciężej co najmniej jak by ciągnął coś na holu;/ Myślałem że to zależne od temperatury zewnętrznej ale jest coraz zimniej a jemu nadal zdarzają się takie zawiehy;/

Albo to tylko moje wrażenie albo to dotyczy wsystkiego, ciężej chodzi wspomaganie hamulce też nie są takie "bystre";), a nie raz się wsiada i aż się chce zapi...... :kox:

Opublikowano

Generalnie masz sporo syfu w sprezarce. Dlatego regulacja cisnienia doladowania mocno swiruje.

Masz dwa wyjscia... wyjac turbo i wyczyscic lub pojezdzic ostrzej przez tydzien/dwa i znow powtorzyc logi dynamiczne.

Kąt synchronizacji obowiazkowo do podregulowania.

Opublikowano

Możecie powiedzieć dwa słowa więcej o kącie synchronizacji, lub podać linka żeby doczytać? Bo nie za bardzo wiem o co chodzi :mysli:

Turbo spróbuję przegonić, bo na codzień głównie jazda miejska.

Opublikowano

blok 004 pozycja 4 (powinno być zero )

ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu)

Opublikowano

Tu masz pdfa jak to zrobić: http://chomikuj.pl/maniu465/opisy+porady+audi+vw/Ustawianie+kata+synchronizacji+PD+Pompo+wtryski,440961942.pdf

Wpisz sobie w google kąt synchronizacji to wyskoczy ci sto stron z tym związane. Na forum też jest sporo porad jak to zrobić

Opublikowano

Dzięki za linka do pdf'a, wszystko bajecznie prosto opisane, wieczorem się za to wezmę:)[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 12:43_________________________________________________Pogooglowałem trochę o tym, i na forum passata wyczytałem że ustawienie kąta na minus wpływa pozytywnie na dynamikę. Kombinować z innymi ustawieniami czy ustawiać jak najbliżej 0 ?

Opublikowano

Ustaw tak, żeby na wolnych obrotach było 0.0/ -0.6. Zawsze możesz spróbować kilu ustawień i ocenić czy jeździ się lepiej na którejś wartości w porównaniu do pozostałych:). Na forum ktoś opisał, że auto ma lepszą dynamikę w przedziale od -2.2 do 0.

Opublikowano

Jeszcze jedno szybkie pytanie. Ustawiamy kąt jednocześnie podglądając jego wartość na vagu i przy pożądanej skręcamy? Czy ustawiamy na pałę, skręcamy sprawdzamy a jak źle to od początku?

Opublikowano

Ustawiamy kąt jednocześnie podglądając jego wartość na vagu i przy pożądanej skręcamy?

Wiadomo ze tak jak wyzej.

Opublikowano

jak ktos umie krecace sie sruby dokrecac :D

Opublikowano

Kąt synchronizacji obowiazkowo do podregulowania.

W nawiązaniu do powyższego jak auto wyglądało ze spalaniem?

Robiłeś za swojej kadencji rozrząd?

Opublikowano

Nie, mam udokumentowaną wymianę przez poprzedniego właściciela, do wymiany jest 25tys. Spalanie trasa 5,5-6 w zaleznosci od stylu jazdy. Miasta nie miałem nigdy okazji dokłądnie przeliczyć, ale w trybie 50/50 6.3-6.6. Wydaje mi się że w ostatnim czasie spalanie trochę wzrosło, aczkolwiek opieram to o fis bo nie tankowałem pod korek.

Opublikowano

blok 004 pozycja 4 (powinno być zero )

ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu)

a z tego co pamietam to w PD nie loguje sie tej grupy.

Opublikowano

blok 004 pozycja 4 (powinno być zero )

ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu)

a z tego co pamietam to w PD nie loguje sie tej grupy.

zle pamietasz ... nie loguje sie 004 BS

Opublikowano

nie loguje sie tej grupy.

zle pamietasz ... nie loguje sie 004 BS

a to przepraszam za moj blad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...