Haimon Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Statyczne Basic Settings: Log ( 000) Log ( 011) Log ( 003,003) Statyczne: Log ( 003) Log (000,000,000,000) Log (007) Log (001) Log (014) Log (023) Log ( 004) Log (013) Log ( 018) Dynamiczne: Log (004) Log (001) Log (010) Log (003) Log (008) Log (011) Log (000) Z góry serdecznie dziękuję [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 00:05_________________________________________________Dopiero zauważyłem, niektóre grupy logowałem kilka razy myśląc że vag-com nadpisuje pliki, a z tego co widzę dopisywał wiersze do istniejących...
ERW0 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 ja nie widze nic niepokojącego. jedynie synchronizacja do poprawki. ale niech bardziej doświadczeni się wypowiedzą
Haimon Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 No właśnie zacząłem sam je rozkminiać na podstawie topicu "Diagnostyka TDI" i wygląda być ok. Co prawda pierwszy raz robiłem logi i nie wiem jakie mogą być odstępstwa od wartości pożądanych do wartości rzeczywistych w poszczególnych grupach, bo jakieś wahania są. Generalnie robiłem logi przez to że nie kiedy samochód łapał muła. Nie była to jakaś znaczna utrata mocy, ale nieraz lepiej się wkręca w obroty, a nieraz jest mu ciężej co najmniej jak by ciągnął coś na holu;/ Myślałem że to zależne od temperatury zewnętrznej ale jest coraz zimniej a jemu nadal zdarzają się takie zawiehy;/ Albo to tylko moje wrażenie albo to dotyczy wsystkiego, ciężej chodzi wspomaganie hamulce też nie są takie "bystre";), a nie raz się wsiada i aż się chce zapi......
przemik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Generalnie masz sporo syfu w sprezarce. Dlatego regulacja cisnienia doladowania mocno swiruje. Masz dwa wyjscia... wyjac turbo i wyczyscic lub pojezdzic ostrzej przez tydzien/dwa i znow powtorzyc logi dynamiczne. Kąt synchronizacji obowiazkowo do podregulowania.
Haimon Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Możecie powiedzieć dwa słowa więcej o kącie synchronizacji, lub podać linka żeby doczytać? Bo nie za bardzo wiem o co chodzi Turbo spróbuję przegonić, bo na codzień głównie jazda miejska.
ERW0 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 blok 004 pozycja 4 (powinno być zero ) ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu)
lukaszlsw Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Tu masz pdfa jak to zrobić: http://chomikuj.pl/maniu465/opisy+porady+audi+vw/Ustawianie+kata+synchronizacji+PD+Pompo+wtryski,440961942.pdf Wpisz sobie w google kąt synchronizacji to wyskoczy ci sto stron z tym związane. Na forum też jest sporo porad jak to zrobić
Haimon Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Dzięki za linka do pdf'a, wszystko bajecznie prosto opisane, wieczorem się za to wezmę[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 12:43_________________________________________________Pogooglowałem trochę o tym, i na forum passata wyczytałem że ustawienie kąta na minus wpływa pozytywnie na dynamikę. Kombinować z innymi ustawieniami czy ustawiać jak najbliżej 0 ?
Biszczan Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Ustaw tak, żeby na wolnych obrotach było 0.0/ -0.6. Zawsze możesz spróbować kilu ustawień i ocenić czy jeździ się lepiej na którejś wartości w porównaniu do pozostałych:). Na forum ktoś opisał, że auto ma lepszą dynamikę w przedziale od -2.2 do 0.
Haimon Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Jeszcze jedno szybkie pytanie. Ustawiamy kąt jednocześnie podglądając jego wartość na vagu i przy pożądanej skręcamy? Czy ustawiamy na pałę, skręcamy sprawdzamy a jak źle to od początku?
przemik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Ustawiamy kąt jednocześnie podglądając jego wartość na vagu i przy pożądanej skręcamy? Wiadomo ze tak jak wyzej.
lukjar7 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 jak ktos umie krecace sie sruby dokrecac
adadur Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Kąt synchronizacji obowiazkowo do podregulowania. W nawiązaniu do powyższego jak auto wyglądało ze spalaniem? Robiłeś za swojej kadencji rozrząd?
Haimon Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Nie, mam udokumentowaną wymianę przez poprzedniego właściciela, do wymiany jest 25tys. Spalanie trasa 5,5-6 w zaleznosci od stylu jazdy. Miasta nie miałem nigdy okazji dokłądnie przeliczyć, ale w trybie 50/50 6.3-6.6. Wydaje mi się że w ostatnim czasie spalanie trochę wzrosło, aczkolwiek opieram to o fis bo nie tankowałem pod korek.
Michaloo24 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 blok 004 pozycja 4 (powinno być zero ) ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu) a z tego co pamietam to w PD nie loguje sie tej grupy.
spanky Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 blok 004 pozycja 4 (powinno być zero ) ustawia sie na tzw. fasolkach wałka rozrządu (koło paska rozrządu) a z tego co pamietam to w PD nie loguje sie tej grupy. zle pamietasz ... nie loguje sie 004 BS
Michaloo24 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 nie loguje sie tej grupy. zle pamietasz ... nie loguje sie 004 BS a to przepraszam za moj blad.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się