dziuniek Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 witam mam problem z zapaleniem silnika kręcę go około z 7 sekund później odpala i chodzi normalnie co to może być świecę żarowe czy coś innego
sokolnh Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 moze kąt wtrysku do ustawienia, musisz podpiąc vaga mogą być swiece, kabelkiem połącz do klemy i zobacz czy iskrzy jezeli jak juz odpali i pusci dymka to sie zapowietrza
dziuniek Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 ostatnio wymieniałem cały rozrząd w serwisie vw i przejechałem już 5 tys km od wymiany to może sie przestawić kąt wtrysku tak sam ale świec żarowych nie wymieniałem wcale od kupna auta bo dobrze odpalał i nie było problemów a już zrobiłem nim z 40 tys km to mi stało popołudniu rano normalnie pojechałem do pracy i było git wracałem z pracy zajechałem do sklepu i odpalam a tam szok kręcę z 7 sekund a dopiero zaskoczył i tak jest teraz cały czas na ciepłym też tak odpala nie wiem jeszcze na zimny silniku czy odpali tak samo
.Pablo. Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 kont wtrysku sam z siebie sie nie przestawi chyba ze mechanik nie dokręcił czegoąś rozrządzie albo skoczył ci pasek ale to mało prawdopodobne, świece hmmmmmmmm na ciepłym silniku powinien zapalić na strzał świece nie maja tu nic do rzeczy, najprościej podpiąć go pod vaga powinno coś wykazać.
dziuniek Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 tak filtr był wymieniany ostatnio [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:25 _________________________________________________dzwoniłem do serwisu vw dzisiaj co mi wymieniali cały rozrząd i powiedzieli mi to nie jest kat wtrysku tylko jakaś sprawa elektroniczna mam gwarancje nato ale jest problem bo nie przebywam w kraju obecnie tylko norge i d*pa nie wiem co teraz zrobić czy wymieniać świecę czy szukać vaga gdzieś tu [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:29 _________________________________________________ zobaczę rano jak odpali jak tak samo to może to nie świece [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:31 _________________________________________________ale czy kąt wtrysku powoduje ze jazda autem jest utrudniona bo auto zachowuje sie normalnie jak zawsze moc jest nic sie nie dzieje nic nie kopić spalanie normalne czy kat wtrysku źle ustawiony tylko powoduje utrudnienia odpalenia silnika
krzysiek23 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 na pw wysle ci num.telef.do mnie jak chcesz skontaktuj sie ze mna mam vaga i zajmuje sie troche mechanika i siedze w oslo ile bede mogl to ci pomoge
Gość Faworek Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 mam ten sam przypadek ale filtry wymienilem swiece mam dobre,kat wtrysku tez ok dawka paliwa tez jest dobrze ustawiona vag bledow niepokazuje, na zimnym odpala zawsze jak jest cieply i zgasze postoji z 5 minut to potem musze albo krecic dlugo i zapali albo na 2 razy go odpalac, mechanik stwierdzil ze moze ropa z ukladu schodzic i trzeba na nowo ja napompowac do ukladu ale to wtedy rano bym mial jeszce gorsze problemy z zapaleniem a ich nie mam:/.Sa specjalne zaworki zeby ta ropa nie schodzila z ukladu w nowszych audicach te zaworki montowali juz.Bede go zakaldal a co bedzie dalej to sie okaze
taktuś Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 jak kiepsko pali na ciepłym silniku to problem może być w ECU jest tam układ odpowiedzialny za dostosowanie optymalnych parametrów do rozruchu, po zczytaniu informacji z czujników kolega tak miał ingerencja fachmana od elektroniki w jego przypadku skończyła się kosztem ok.200zł, po wszystkim ciepły silnik palił na dotyk, zimny zresztą też
dziuniek Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 to jeżeli mi dzisiaj vag nic nie wykryje to co mam zrobić szukać jakiegoś elektronika
krzysiek23 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 panowie koledze wyszedl blad 00542 czyli czujnik uniesienia igly 27-10 implausible signal,intermittet powiedzcie co to znaczy i czego dotyczy???? czy to moze byc awaria wtrysku sterujacego?po odlaczeniu wtyczki powinno sie cos zmienic.zauwaze ze kolega palil i krecil go z 7 sek.pozniej zgasil zaraz zapalil ponownie juz po 1sek zgasil i zapalil znowu i znowu krecenie ok 6=7sek,ewentualnie gdzie znajdukje sie ten czujnik?[br]Dopisany: 26 Luty 2008, 20:45 _________________________________________________i jeszcze jedno czy to moze byc efekt przestawionego rozrzadu,bo jest kontakt z kolesiem ktory pracowal w serwisie vw i twierdzi ze pewnie rozrzad sie przestawil lub trzeba pompe ustawic elektronicznie za pomoca jakiegos specjalnego programu????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się