Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AQD] Wymiana paska wielorowkowego bez zdjęcia przodu?


bartek123438

Rekomendowane odpowiedzi

Też mnie to interesuje, choć na wiosnę będę wymieniał rozrząd ale pasek mam spękany i z chęcią bym go wymienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Rs6 trzeba zdejmowac przód. Wydaje mi sie, że w A4 też musisz zdejmowac, ale mogę sie mylic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to interesuje, choć na wiosnę będę wymieniał rozrząd ale pasek mam spękany i z chęcią bym go wymienił.

:)

witam czy jest taka możlowość i czy ktoś już próbował? Pasek rozrządu jest ok tylko wielorowkowy jest spękany :wallbash:

chyba nie da rady, z tego co pamiętam jak robiłem rozrząd, sporo osłon jest. W dieslu można to było zrobic ale w benzyniaku cięzko sie do tego dobrać. Zrzucić przód nie jest wcale trudno i nie schodzi się z tym długo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne.

chyba nawet nie podejdziesz kluczem żeby naciągnąć napinacz w V-ce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da rade bez zdejmowania przodu.Ja ostatnio wymieniałem napinacz tego paska i przodu nie zdejmowałem :rolleyes: trzeba się nameczyć trochę ale napewno da radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli znalazł się wśród nas twardziel :naughty: no i dobrze, na forum SAABa też pisali że się nie da wymienić łańcucha rozrządu w benzyniakach a znalazło się dwóch co dali rade, choć robili to 4x dłużej ale się udało.

Jutro się poprzyglądam jak by ta operacja mogła wyglądać, teoretycznie wymiana paska jest łatwiejsza niż napinacza :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w s6 c5 dało radę wymienić pasek wielorowkowy bez zdejmowania przodu a w a4 b5 V6 nie da rady ? :mysli:

na pewno nie jest to łatwe bo miejsca mało, ale raczej wykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum SAABa też pisali że się nie da wymienić łańcucha rozrządu w benzyniakach a znalazło się dwóch co dali rade

Bo nie wiedzieli że się nie da i to zrobili :wink4:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh zapewne tak, ja sie dzisiaj przyglądałem jak to tam jest i ile jest miejsca i jakoś nie mam ochoty tego robić. Poczekam do wiosny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie wymienic pasek bez zdejmowania przodu. Ja wymieniłem chociaż robiłem to długo i troszke sie.Myśle że jakbym zdjął przód to bym robił tak samo długo tylko bez kombinacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mały silnik w porównaniu z V ale też wszyscy mechanicy ( nie mówiąc o ASO gdzie najlepiej do byle czego

rozebrać pół auta bo kasa za roboczogodzinę więc lepiej wykonać jak najwięcej czynności i jak najdłużej :pali::kawa: )

twierdzili że do wymiany rozrządu i wszystkich pasków trzeba przód demontować .

No więc niekoniecznie : na kanale we dwóch (tylko bez skojarzeń ) jeden z dołu drugi z góry i tylko odkręcony wentylator klimy w dwie

godziny naprawa wykonana ( bez wymiany pompy, bo u mnie dopiero co była wymieniona).

Inna sprawa, że trochę się trzeba nakombinować bo dostęp trudny i na pewno wygodniej i bezpieczniej jak przód zdemontowany, więc

jak ktoś nie ma wprawy( np. duże łapy :polew: i marne klucze) to metody nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...