paweu1 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Cześć, potrzebuej pomocy w sprawie Passata znajomego Z góry przepraszam za logi, bo są zrobione częściowo i na szybko, tylko grupy 003 i 011 Z logów widać, że turbo słabo ładuje, proszę o wskazanie kierunku postępowania, tj dziura w dolocie, geometria, czy nieszczelność w wężykach podciśnieniowych? Z góry dzięki za odpowiedzi http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_58851.html 003 dyn http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_58852.html 003 ms http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_58853.html 003 bs http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_58854.html 011 dyn http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_58855.html 011 bs
anderllh Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 nieszczelność w dolocie. odcinek turbo->ic>kolektor ssący.
paweu1 Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 Też mi się tak wydaje, bo przepływka mierzy w miarę prawidłowo, a dolocie ciśnienia nie ma Czy EGR może puszczać ciśnienie? cieknie z niego olej
zeflik Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Ja miałem podobnie. Miałem EGR zalany olejem - ale to nie z niego ciekł olej :> Miałem sporą dziurę w tym łączniku gumowym - kolektor ssący a ta plastikowa rura. I to przez tą dziurę dmuchało olej.
paweu1 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 I wszystko jasne, dziura jak stodoła na dole węża wychodzącego z turbinki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się