spanky Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 przepływke juz zamówiłem, taką samą jak mam u siebie, czyli bosh 0 281 002 216 za 320zł, i powiedzcie czy jak mam 120tys km przebiegu i zwięsze moc na 110 koni to czy to bedzie szkodzic dla silnika? bo gosc powiedział ze takie cos robi za 800zł, (cena nawet spoko) i ze to nie szkodzi i nic sie nie bedzie psuc AFF to normalny TDI tylko ma tylko słabszy program w sterowniku i 1-no sprężynowe wtryskiwacze... takze zmien wtryski wgraj soft i bedzie 110 kucorów .... :diabelek:
szpak Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2006 przeplywke mam juz wymienioną i nic to nie pomogło, w dalszym ciągu ledwo co uzyskuje 130km/h, nie mam pojęcia czemu moja a4 sie zrobiła taka słaba :/
Pikuś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 szpak, a ja chyba wiem i stawiam na N75. Jednej osobie robilem logi w takim silniku jak masz i turbina malo co pompowala. :diabelek:
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 przeplywke mam juz wymienioną i nic to nie pomogło, w dalszym ciągu ledwo co uzyskuje 130km/h, nie mam pojęcia czemu moja a4 sie zrobiła taka słaba :/ widze ze obrałeś najdroższa metode naprawy swojego TDI [tzw.metoda prób i błędów :diabelek: ] ... to teraz wymień N75 ... moze pomoze P.S zapnij Vag'a i zrób pełną diagnoze :!: inaczej wywalisz kupe kasy a bardzo mozliwe ze w dalszym ciagu furak bedzie sie ledwo toczył ... :diabel2:
pre_pl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zamiast wymiany przepływomierza, wystarczyło zrobić najpierw to: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=39428#39428 Co już sugierowano szpakowi ..... Wiedziałbyś od razu czy to LMM, czy nie. Nawet sam możesz odpiąć.
Wihajster Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Co już sugierowano szpakowi ..... Wiedziałbyś od razu czy to LMM, czy nie. Nawet sam możesz odpiąć. on wyznaje zasade wymieniaj az trafisz co bylo zepsute :one:
szpak Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2006 a co to jest ten N75? i nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa
Gość zdeniu Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 szpak, tu masz wsio na ten temat -> http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=1568 :621: a gość co podpinał Vaga widac się nie zna :622:
pre_pl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 a co to jest ten N75? zawór magnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa wymieniasz, wymieniasz.... Całkowicie niepotrzebny był zakup (bo pewno kupiłeś) przepływomierza. Wystarczyło go najpierw sprawdzić jak Ci już na pierwszej stronie radzono. Skoro gostek tego nie wie.... Trudno, ale mogłeś sam to zrobić, albo nawet powiedzieć "gościowi". Prosty test, a jak skuteczny. Niepotrzebnie się w koszta ładujesz.
szpak Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2006 mam błąd 0575. Gosciu mówił ze jest to czujnik umieszczony na tej grubej rurze (ona chyba od turbiny wychodzi widac go jka sie otworzy maske) między silnikiem a tą przegrodą co np za nią jest akumulator, tu: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=1568 piszecie ze jest on gdzies na dole, czy to jest ten sam??
pre_pl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 mam błąd 0575 hmm, to jest błąd N75 właśnie. Dokładnie : 00575 (kody są 5 cyfrowe) Trzeba zrobić bloki 010/011 w czasie próby dynamicznej na Vag-Comie Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo EDIT : baskecior i spanky już poprawili: żadne kierownice.
Wihajster Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo stawiam na to drugie... :one:
Pikuś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo stawiam na to drugie... :one: Tez stawiam na przytarte kierownice. :053: :053: :053: Takze wez teraz wymien N75 :one: A propo smieszy mnie jak komus wyskoczy blad przeladowania i zwala wine na czujnik. Ale nie kazdy sie zna, wiec nie ma co sie smiac.
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 a co to jest ten N75? i nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa podpiał i co zrobił.... pewnie tylko odczytał błedy .... :diabelek: 575 to błąd doładowania ... czyli na 99% N75 (bo kierownic w turbulum to Ty nie masz ).. tylko trzeba było zrobic diagnoze Vagiem podczas jazdy i bys mial wszystko na tacy ..... (a tak jestes pare stówek do tyłu) Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo stawiam na to drugie... :one: Tez stawiam na przytarte kierownice. panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma .....
Pikuś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/
Wihajster Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... no nie moge jak moglem tego nie zauwazyc ze on nie ma 110 tylko 75 :/
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/ albo ja sie nie znam na zartach .....
baskecior Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Klasyczny przypadek naprawy auta metodą prób i błedów, w sytuacji gdy pacjenta można przebadać od stóp do głów ... :/ 00575 to uszkodzone N75 , szkoda tylko że od razu nie zapięto VAG`a i nie wykonano najprostszych testów. Po wymianie moc powróci.
alfuta Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 czytam, czytam - a głupi jestem od tego czytania Panowie - ostanio zauważyłem że chyba moja czwóreczka też złapała muła, na 4-ce ciężko było się rozbujać do stufki. Mam interfejs, ale lapika mam jeszcze 486 i nie wiem czy on potrafi pogadać ze wszystkim sterownikami. Tak więc podpiąłem, i : 00575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica doregulowania - błą sporadyczny 00519 - czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym - G71 - zwarcie do plusa - błąd sporadyczny 17978 - Engine Start Blocked by imobiliser P1570- 35-10 Intermittent 00575 - piszecie że to zaworek N75 - wykręciłem, odłączyłem, podałem zew. zasilanie i pyka. Ale teraz co z nim nie tak, jak on się psuje ? wiesza się mechanicznie, czy puszcza, i jest nieszczelny 00519 - ? 07978 - może to być związane z tym, że odpaliłem 3 razy auto nowym kluczykiem bez imo. Auto odpalało i po chwili gasło - i jeszcze jedno, rozruszałem troszke kierownice turbinki, i wydaje mi się że w jedym miejscu troszke się haczyły :/ Co według Was jest przyczyną tych błądków jaka diagnoza ?
baskecior Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 alfuta: wrzuć proszę logi z 01/ 003 i 011, będziemy mieli papkę do spożycia [ Dodano: 09-01-2007, 00:16 ] panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/ albo ja sie nie znam na zartach ..... Jest nas dwóch .. :one: Pikuś: nie gniewamy się ... :564:
Rekomendowane odpowiedzi