Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 Di 75KM AFF] tymczasowy zanik mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przepływke juz zamówiłem, taką samą jak mam u siebie, czyli bosh 0 281 002 216 za 320zł, i powiedzcie czy jak mam 120tys km przebiegu i zwięsze moc na 110 koni to czy to bedzie szkodzic dla silnika? bo gosc powiedział ze takie cos robi za 800zł, (cena nawet spoko) i ze to nie szkodzi i nic sie nie bedzie psuc

AFF to normalny TDI tylko ma tylko słabszy program w sterowniku i 1-no sprężynowe wtryskiwacze... takze zmien wtryski wgraj soft i bedzie 110 kucorów .... :diabelek:

Opublikowano

przeplywke mam juz wymienioną i nic to nie pomogło, w dalszym ciągu ledwo co uzyskuje 130km/h, nie mam pojęcia czemu moja a4 sie zrobiła taka słaba :/

Opublikowano

szpak, a ja chyba wiem i stawiam na N75.

Jednej osobie robilem logi w takim silniku jak masz i turbina malo co pompowala. :diabelek:

Opublikowano
przeplywke mam juz wymienioną i nic to nie pomogło, w dalszym ciągu ledwo co uzyskuje 130km/h, nie mam pojęcia czemu moja a4 sie zrobiła taka słaba :/

widze ze obrałeś najdroższa metode naprawy swojego TDI [tzw.metoda prób i błędów :diabelek: ] ... to teraz wymień N75 ... moze pomoze ;)

P.S zapnij Vag'a i zrób pełną diagnoze :!: inaczej wywalisz kupe kasy a bardzo mozliwe ze w dalszym ciagu furak bedzie sie ledwo toczył ... :diabel2:

Opublikowano
Co już sugierowano szpakowi .....

Wiedziałbyś od razu czy to LMM, czy nie. Nawet sam możesz odpiąć.

on wyznaje zasade wymieniaj az trafisz co bylo zepsute :one:

Opublikowano

a co to jest ten N75? i nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa

Opublikowano
a co to jest ten N75?

zawór magnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania

nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa

wymieniasz, wymieniasz.... Całkowicie niepotrzebny był zakup (bo pewno kupiłeś) przepływomierza. Wystarczyło go najpierw sprawdzić jak Ci już na pierwszej stronie radzono.

Skoro gostek tego nie wie.... Trudno, ale mogłeś sam to zrobić, albo nawet powiedzieć "gościowi". Prosty test, a jak skuteczny.

Niepotrzebnie się w koszta ładujesz.

Opublikowano
mam błąd 0575

hmm, to jest błąd N75 właśnie. Dokładnie : 00575 (kody są 5 cyfrowe)

Trzeba zrobić bloki 010/011 w czasie próby dynamicznej na Vag-Comie

Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo

EDIT :

baskecior i spanky już poprawili: żadne kierownice.

Opublikowano
Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo

stawiam na to drugie... :one:

Opublikowano
Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo

stawiam na to drugie... :one:

Tez stawiam na przytarte kierownice. :053: :053: :053:

Takze wez teraz wymien N75 :one:

A propo smieszy mnie jak komus wyskoczy blad przeladowania i zwala wine na czujnik.

Ale nie kazdy sie zna, wiec nie ma co sie smiac.

Opublikowano
a co to jest ten N75? i nie wymieniam wszystkiego pokolei jak co niektórzy tu piszą, tylko tak mi kazał gość co podpinał VAGa

podpiał i co zrobił.... pewnie tylko odczytał błedy .... :diabelek:

575 to błąd doładowania ... czyli na 99% N75 (bo kierownic w turbulum to Ty nie masz ;) ).. tylko trzeba było zrobic diagnoze Vagiem podczas jazdy i bys mial wszystko na tacy .....

(a tak jestes pare stówek do tyłu)

Albo zaworek N75, albo kierownice w turbo

stawiam na to drugie... :one:

Tez stawiam na przytarte kierownice.

panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... ;)

Opublikowano
panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... ;)

spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/

Opublikowano
panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma .....

no nie moge jak moglem tego nie zauwazyc ze on nie ma 110 tylko 75 :/ :oops:

Opublikowano
panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... ;)

spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/

albo ja sie nie znam na zartach ..... ;)

Opublikowano

Klasyczny przypadek naprawy auta metodą prób i błedów, w sytuacji gdy pacjenta można przebadać od stóp do głów ... :/

00575 to uszkodzone N75 , szkoda tylko że od razu nie zapięto VAG`a i nie wykonano najprostszych testów.

Po wymianie moc powróci.

Opublikowano

czytam, czytam - a głupi jestem od tego czytania :):P

Panowie - ostanio zauważyłem że chyba moja czwóreczka też złapała muła, na 4-ce ciężko było się rozbujać do stufki.

Mam interfejs, ale lapika mam jeszcze 486 :( i nie wiem czy on potrafi pogadać ze wszystkim sterownikami. Tak więc podpiąłem, i :

00575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica doregulowania - błą sporadyczny

00519 - czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym - G71 - zwarcie do plusa - błąd sporadyczny

17978 - Engine Start Blocked by imobiliser

P1570- 35-10 Intermittent

00575 - piszecie że to zaworek N75 - wykręciłem, odłączyłem, podałem zew. zasilanie i pyka. Ale teraz co z nim nie tak, jak on się psuje ? wiesza się mechanicznie, czy puszcza, i jest nieszczelny

00519 - ?

07978 - może to być związane z tym, że odpaliłem 3 razy auto nowym kluczykiem bez imo. Auto odpalało i po chwili gasło

- i jeszcze jedno, rozruszałem troszke kierownice turbinki, i wydaje mi się że w jedym miejscu troszke się haczyły :/

Co według Was jest przyczyną tych błądków :) jaka diagnoza ?

Opublikowano

alfuta: wrzuć proszę logi z 01/ 003 i 011, będziemy mieli papkę do spożycia ;):D

[ Dodano: 09-01-2007, 00:16 ]

panowie ... nie mozna stawiać na cos czego kolega w swoim turbo nie ma ..... ;)

spanky, kurde nie udal mi sie zart. :/

albo ja sie nie znam na zartach ..... ;)

Jest nas dwóch .. ;) :one:

Pikuś: nie gniewamy się ... :564:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...