Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Analiza błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę błędów.

Podłączyłem auto pod VAG (VCDS) i takie maiłem błędy w silniku (logi?)

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9618

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00654 210 91808

VCID: 75EAE38A239B20B4

3 Faults Found

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

RPM: 1029 /min

Torque: 18.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.70 V

Bin. Bits: 00101101

Torque: 156.2 Nm

Bin. Bits: 0 01 0

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 819 /min

Torque: 46.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.24 V

Bin. Bits: 11001100

Temperature: 16.2°C

Bin. Bits: 10110000

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 3423 /min

Torque: 262.0 Nm

Speed: 106.0 km/h

Load: 92.2 %

Voltage: 13.76 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2295.0 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Usnułem błędy przeskanowałem jeszcze raz auto skanem.

VIN: WAUZZZ8E75A439051 Mileage: 130540km/81113miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9618

Revision: 12345678 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00654 210 91808

VCID: 75EAE38A239B20B4

No fault code found.

Readiness: 0 0 1 1 1

Opublikowano

kpl logow

Opublikowano
kpl logow
?? :kwasny: Za bardzo nie znam sie na Vagu
Opublikowano

Pojeździj chwile i jeszcze raz zaglądnij czy coś powróciło :rolleyes:

Opublikowano

Właśnie mruga mi co jakiś czas ikonka Świec żarowych.

Druga sprawa to chciałem sprawdzić jak sie ma Turbina, ( czasami zdarza sie, gdy przycisnę do 3000 obrotów, i traci nagle moc przechodzi w tryb awaryjny, muszę auto zatrzymać wyłączyć silnik i włączyć i jest ok do następnego razu.

Opublikowano

zapraszam ponownie z kompletem logów....

Opublikowano
kpl logow
?? :kwasny: Za bardzo nie znam sie na Vagu

Bez logow sie nie obejdzie... niestety.

Zagladnij na Slask to zrobimy. Oczywiscie zartuje.

Ale mysle ze jak podjedziesz na jakiegos miejscowego spota, to napewno ktorys z kolegow zrobi Ci logi Vagiem.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Tz... ja ma VGA VCDS ... to tym mogę zrobić Logi?

Opublikowano

Ale nie zartuj... masz VCDS...?

To ile za to zaplaciles, bo to chyba kosztuje ok. 1500zl.

Wydaje mi sie ze jak sciagniesz sobie (bezplatnie) normalny VAG COM 311.2 z internetu to tez dasz rade.

Oczywscie jest do tego potrzebny odpowiedni interfejs... :gwizdanie:

Ktory mozna kupic za ok. 100 zl.

Jesli sie myle to prosze o poprawienie.

Opublikowano

Hehhe. No mam, i Kabelek :P dokładnie VCDS 106.0.

Opublikowano

No i super...

To teraz do roboty... :a4fan:

Nie zapomnij tylko o pasazerce ktora bedzie to logowala.

Bezpieczenstwo przedewszystkim.

Opublikowano

pierwszy błąd dotyczy włącznika światła stopu (sprawdz czy działa poprawnie ,okablowanie)

trzeci błąd: sprawdz n75 ,wężyki podciśnienia.

Opublikowano

No mam, i Kabelek :P

Co za "Kabelek"...!!! to sie nazywa interfejs...

Jak kupowalam moj i zadzwonilam do firmy w Krakowie i powiedzialam ze chce kupic kabelek, to pan sie obruszyl i powiedzial ze oni zadnych kabli nie sprzedaja, tylko interfejsy.... jasne. :>

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...