Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów 4mc po chipie


marcin248

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pytanko jak w temacie ,prośba o analizę logów w AFN po chipe 4 miesiące temu ,przed - olej zmieniony z 10w40 mobil na 5w40 castrol, bez kata i wszystkie filtry przebieg na zegarze 23Xtyś , stwierdzi ktoś po logach ile około może mieć przebiegu moj AFN ? i w jakim jest stanie? na kołach seryjnych 16cali 205?55/16 nówki sztuki komplet opon

Statyczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59235.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59236.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59237.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59238.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59239.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59240.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59241.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59242.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59243.html

B.S.:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59245.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59246.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59247.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59248.html

Dynamiczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59249.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59250.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59251.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59252.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59253.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59254.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59255.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59256.html

Filmik z pracy rozgrzanego silnika po logowaniu zaraz edytuje do tematu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to turbo za ciezkie zycie ma w tym programie[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 19:49_________________________________________________w 001 nie byl pelny gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrane grupy powtórzę jak trzeba, ojciec za sterami siedział kiedy ja wciskałem start, stop itp może nie wcisnął gazu na 100%

- pierwsza odpowiedz jakie 135? jakie czasy kiepskie mógł bym prosić bardziej łopatologicznie ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku był ustawiany i delikatnie wyprzedzany przed programem wszystkie logi wysłane do Witka i coś tam poradził na ten silniczek , dodatkowe pytanka , to 135 ?? calibra 131 czy jakoś tak 20 16v na 15calach 195/15 brata mnie łyka ,długie biegi, no i jakoś ćwiczę start na światłach , pasek AWX na 195/15 lata przy moim jak szalony ok inne turbo itp ale waga większa i takie tam a myślałem że po sofcie łykne oba :kwasny: no i dziwny klekot ostatnio wchodzi czasami na rozgrzanym silniku żadko ale troszhe ustaję na chwilkę podczas logowania nie zauwarzyłęm siedząc w aucie i jeszcze jedno jak prze;liczyć ciśnienie dołądowania turbo , przed chipem był 1948 wymagane a teraz jest jak widać 2264 - ile to bara? bo jakoś nie czaje tych ciśnień :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to turbo za ciezkie zycie ma w tym programie[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 19:49_________________________________________________w 001 nie byl pelny gaz

no ciezkowate zycie ma [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 20:40_________________________________________________

A czy kat wtrysku paliwa nie jest minimalnie zapozny jak na to autko..?

a Ty cale zycie o jednym :polew:[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 20:41_________________________________________________

kąt wtrysku był ustawiany i delikatnie wyprzedzany przed programem wszystkie logi wysłane do Witka i coś tam poradził na ten silniczek , dodatkowe pytanka , to 135 ?? calibra 131 czy jakoś tak 20 16v na 15calach 195/15 brata mnie łyka ,długie biegi, no i jakoś ćwiczę start na światłach , pasek AWX na 195/15 lata przy moim jak szalony ok inne turbo itp ale waga większa i takie tam a myślałem że po sofcie łykne oba :kwasny: no i dziwny klekot ostatnio wchodzi czasami na rozgrzanym silniku żadko ale troszhe ustaję na chwilkę podczas logowania nie zauwarzyłęm siedząc w aucie i jeszcze jedno jak prze;liczyć ciśnienie dołądowania turbo , przed chipem był 1948 wymagane a teraz jest jak widać 2264 - ile to bara? bo jakoś nie czaje tych ciśnień :mysli:

ori jest 0,94 b

po sofcie jest 1,26

zakladajace ze atm ma 1000mbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego aktualnego , a przebiegu ma już chyba bez różnicy 400 czy 500 tyś :confused4: jak mi sie filmy załadują to wrzucę ale dziwnie czasami tzn klepie cały czas na goracym a czasami przestaje na chwileczkę jak by na gęsciejszy olej łapał a cały czas chodzi na jałowym jak by basowe stukanie tłumika , bardziej słyszalne z dalsza auta (osłona silnika dolna zdjęta) ps a jak można przeliczyć sobie to ciśnienie doładowania? :( osłona silnika dolna jest zdjęta :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbieraj na sprezarke.

Ale nie dlatego ze Twoja jest zła.

Bedzie zła i to juz niebawem. :)

Katalizator wybebeszyłes przed tym modem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator wybebeszyłem przed modem , dlaczego mam zbierać na sprężarkę jest zbyt wysilona?? a jak tam wtryski można coś o nich powiedzieć każdy działa prawidłowo? ile może mieć przebiegu taki silniczek ? można po logach stwierdzić że coś z silnikiem nie teges? czasami coś się w nim tłumi na chwilkę o czym wspomniałem wcześniej , pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski ok, turbina ma skoki do 2450mbar którą ją męczą i skracają jeż żyworodność, poprawę mogła by dać korekta mapy N75, przy okazji można by zmniejszyć ciut doładowanie no ale to są koszty wiec co najwyżej możesz zrobić to przy okazji

musisz skorygować statyczny kat wtrysku bo przez to tracisz cenne konie, z 5 koni napewno:hi: po prostu przez duży wydatek paliwa pompa nie wyrabia, a dokładnie nastawiacz kata dynamicznego, korekta kąta trochę ułatwi wysterowywanie kąta powyżej 3500obr

ustaw na 50, wymień filtr paliwa jak dawno nie był wymieniony

koksu na dole jest bezpiecznie(przynajmniej do 2000obr bo powyżej log źle zrobiony), o dwumas nie widzę potrzeby się martwić IDUAL do 2000obr

powtórz loga dynamicznego 001 oraz 004 bo w tych pedał nie był do dechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N 75 mam zamieniony z tym od EGR zapomniałem jak się nazywa N18??, przed chipem było coś nie tego więc na próbę zamieniłem zrobłem logi i spisywał się lepiej więc zostało odwrotnie (może na próbę zamienić z powrotem?), kąt wtrysku ustawiany był przed chipem lekko wyprzedzany bo pompę uszczelniali, miał być nie pamiętam ale chyba wyprzedzony nie był :confused4: 000 BS z przed wizytą w mr motors

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59357.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wartość kąta 33 a powinno być 50, przed czipem pewnie ustawili prawidło ale pasek się rozciąga z czasem przez co kąt ulega zmianie

skoro po zamianie N75 z N18 było lepiej zostaw jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film jak pracuje rozgrzany silniczek na wolnych obrotach ,

http://www.youtube.com/user/majcin248?blend=3&ob=5#p/u/1/24hnekmfAg0

http://www.youtube.com/user/majcin248?blend=3&ob=5#p/u/0/JSSN54tvgrc

od 21, 22 sekundy drugiego filmu słychać takie dziwne stukanie , osłona z pod silnika zdjęta może dlatego coś się tak niesie ale wydaje mi się że tego wcześniej nie słyszałem a słuch mam dobry :confused4:

jak coś do mogę nagrać z wkręceniem na obroty wrzucę razem z logami dynaminczymi 001 004

i jeszcze jedno... jak zamieniać/wyliczać ciśnienie doładowania tzn zamieniać na bary że 094B lub 1.26B przyjmując te atm ma 1000mbar wpisując dowolną wartość z logowania grupy 011 dynamicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to za duzo powietrza do tego softu.Bo paliwa nie jest podlane za wiele[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 22:35_________________________________________________az dziwne te 142 konie,no ale jak rogal robil to chyba wiedzial co robi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...