Goldeq Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 1. Tak te kable są po to by działały długie, a imaczej przesłona bixenona2. Kodowanie na skandynawię, światła świecą od razu w pozycji 0 Dzięki za szybką odpowiedź z którego pinu wtyczki od xenona mam pociągnąć kabel do budy aby działał bi xenon ?
H4mm3R Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 1. Tak te kable są po to by działały długie, a imaczej przesłona bixenona 2. Kodowanie na skandynawię, światła świecą od razu w pozycji 0 Dzięki za szybką odpowiedź z którego pinu wtyczki od xenona mam pociągnąć kabel do budy aby działał bi xenon ? Ludzie czy na prawdę tak trudno poczytać co jest na pierwszej stronie?! xenon (N347)[11/56a] -długie - Pin 10 we wtyczce T17b/15 ( Fioletowo- niebieski)
Goldeq Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Ludzie czy na prawdę tak trudno poczytać co jest na pierwszej stronie?!xenon(N347)[11/56a] -długie - Pin 10 we wtyczce T17b/15 ( Fioletowo- niebieski) czyli dokładam jeszcze jeden pin do przesłony "11 - dodatkowe podłączenie do J519 (moduł centralnej) do (T32 szara kostka w centralnej)- (lewa - do pinu 21 kostka T32b21)- (prawa - do pinu 22 kostka T32b21)" ?? czy coś jeszcze bo pin 10 mam połączony ze starej kostki do nowej kostki xenonowej
Goldeq Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 A więc tak światłą dziś odpaliły ale czujnik zmierzchu po ustawieniu na "auto" nie reaguje na światło i nie wyłącza xenonu oraz długich brak dalej po pod pieciu pina 21 i 22 do pina 10 (do długich) w kostce lampy przesłona sie nie otwiera . w czym problem ? zmieniłem kodowanie na "reszte świata" oraz "o 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7)" czy ja jakiegoś kabla jeszcze nie dodałem ? Czy ktoś ruszy coś w temacie? Proszę o pomoc
H4mm3R Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Do długich musisz poprowadzić osobno przewody do wtyczki która jest pod kolumną kierowniczą. Zakodowałeś bixa bez DRL więc się nie wyłączy. Pokrętło do DRL masz?
Goldeq Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Do długich musisz poprowadzić osobno przewody do wtyczki która jest pod kolumną kierowniczą. Zakodowałeś bixa bez DRL więc się nie wyłączy. Pokrętło do DRL masz? oczywiście że mam pokrętło do DRL . Piny o nr 21 i 22 podciągnięte do kompa oraz podłączone kodowanie według rozpiski ponizej mam 010"3/4"1 na 3 i 4 przesłona się nie otwiera przewody mam połączone w przejsciówce tak jak pisaliście "Zwykła = Xenon jeden do jeden: 5 - 5 6 - 6 7 - 7 9 - 9 10 - 10 zmiany: 8 - 12 3 - 14 " Rozpiska kodowania xenonów: Centralna Ele. 09 -> Kodowanie-07 * ?xxxx: Chassis o 0 = Limousine (PR-K8B) o 1 = Avant (PR-K8D) o 2 = Cabriolet (PR-K8K) * x?xxx: Driving Light Switch o 0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4) o 1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9) * xx?xx: Trailer Hitch o 0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0) o 1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2) * xxx?x: Headlights o 0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7) o 1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) o 2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4) o 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7) o 4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3) * xxxx?: Country o 1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon o 2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon o 3 = USA/Canada with Bi-Xenon o 4 = Canada without Bi-Xenon o 5 = Special Vehicles Up proszę o pomoc Up proszę o pomoc Edytowane 19 Lutego 2016 przez Goldeq
H4mm3R Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Napisz jakie dokładnie masz kodowanie. Ciężko pomóc jak się tego nie widzi na żywo.
Gość .... Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Edytowane 22 Lutego 2016 przez djim
Goldeq Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Patrze ze się rozpisałes ale czytać to ty nie umiesz ze kodowanie jest zrobione ale długich nie ma czego ty nie rozumiesz? Wszystko w aucie miałem ale bez ksenonow . I nie mam tylko przesłony i tu jest cały problem ze się nie otwiera.. nie umiesz odpowiedzieć to nie odpowiadaj.. dziękuję tobie za pomoc .
Arczi78 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Byłem dzisiaj przekodować sterowniki i co LIPA !!! Co mi powiedział pan to to ze muszę wymienić moduł 09-Centr.zesp.elektr. na nowszy z większą cyferka jaka jest teraz tz.; K ;teraz mam 8E0 907 279 K. Czy to możliwe? I czy Goldeq ma ten sam problem ?Zaznaczam ze kodowania moduł nie akceptuje na Biksenony.
Goldeq Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Byłem dzisiaj przekodować sterowniki i co LIPA !!! Co mi powiedział pan to to ze muszę wymienić moduł 09-Centr.zesp.elektr. na nowszy z większą cyferka jaka jest teraz tz.; K ;teraz mam 8E0 907 279 K.Czy to możliwe? I czy Goldeq ma ten sam problem ?Zaznaczam ze kodowania moduł nie akceptuje na Biksenony. Powiem że po podłączeniu zwykłej żarówki halogenowej pod pin 21 lub pin 22 żarówka się zapala więc jakieś napięcie dochodzi do przesłony ... ale na jakiej zasadzie przesłona jest sterowana ? cięzko mi powiedziećale na dniach również sprawdzę jaki mam nr modułu i dam znać może to jest główną przyczną ... bo kodowania porobione itp
Gość .... Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Byłem dzisiaj przekodować sterowniki i co LIPA !!! Co mi powiedział pan to to ze muszę wymienić moduł 09-Centr.zesp.elektr. na nowszy z większą cyferka jaka jest teraz tz.; K ;teraz mam 8E0 907 279 K. Czy to możliwe? I czy Goldeq ma ten sam problem ?Zaznaczam ze kodowania moduł nie akceptuje na Biksenony. Arczi78 Ty obecnie posiadasz MCE z literką K czyli moduł LOW i potrzebujesz go wymienić najlepiej na J, L lub N w wersji HIGH wtedy możesz montować inne ciekawe fanty. Wersje LOW: 8E0 907 279 H (wycofany ?) -> 8E0 907 279 K (wycofany 01/03/2007) -> 8E0 907 279 M Wersje HIGH: 8E0 907 279 J (wycofany ?) -> 8E0 907 279 L (wycofany 01/10/2005) -> 8E0 907 279 N Goldeq ma MCE w wersji HIGH bo zakodował czujnik deszczu. Skoro masz napięcie na pin 21 i 22 to masz wysterowanie przysłon w lampach bi xenon. Nie sprawdzaj na żarówce halogenowej bo uszkodzisz sterownik przez zbyt duże obciążenie. Gniazdo C (32-pin) szary wtyk różowa blokada Pin 21 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/nebieski] Pin 22 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/zielony] Kodowanie zrób 01041 lub 01021 jeśli nie chcesz żeby z DRL świeciły tylnymi lampami. ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy Podaj +12V na pin 11 w lampie, jeśli przysłona nie ruszy to może być : - uszkodzona cewka ( nie sądzę) - wypięta wtyczka w środku lampy ( ktoś rozbierał mył itp) i nie podłączył przysłony -zablokowana przysłona. (N347)[11/56a] -długie - Pin 10 we wtyczce T17b/15 w lampie bi benon ( Fioletowo- niebieski) N345 cewka elektromagnetyczna przysłony wewnątrz lampy mijania/ drogowe Na niebiesko wtyk N347 Na czerwono N347 Edytowane 24 Lutego 2016 przez djim
Arczi78 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ma ktoś może z klubowiczów taki moduł w dobrej cenie? Znalazłem MODUŁ ŚWIATEŁ AUDI A4 B7 8E0 907 279 L jest niedaleko Zlelonej Góry wiec załatwię to od reki i dam znać. Edytowane 24 Lutego 2016 przez Arczi78
pila Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam Panowie kupiłem auto które fabrykę opuściło na bixenonanach skrętnych po stłuczce poprzedni właściciel założył zwykłe bixenony . Jak powrócić do wersji fabrycznej? Lampy skrętne już mam sterownik był na miejscu tylko nie podłączony dlatego na FISie błędów nie wywala pozostaje tylko dłubanie w instalacji które piny poprzekładać żeby skrętne świeciły i działały ? Tylko proszę nie piszcie że na początku posta są podane schematy – zielony z takich rysunków jestem J
Gość .... Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zdemontuj schowek pasażera i sprawdź czy wtyczka z sterownika na miejscu. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
pila Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Czy wtyczka w sterowniku czy nie to bixenon mi świeci (z licznika wykodowane AFS zeby błędu nie pokazywało) ja pytam bardziej o to czy przed podłączeniem skrętnych muszę jakieś kable (które) poprzekładać (np. wtyczka lampy). Czy nic nie uwalę jak od razu wepnę wtyczkę do skrętnych
Gość .... Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mówisz że instalacja jest pod skrętne bo takie były. To co chcesz zmieniać ?. Jak jest instalacja pod nie skrętne to inny sterownik zmiana kabli etc. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
pila Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Więc powiadasz że podłączę skrętne i będzie działać (wiadomo adaptacja musi być)?
H4mm3R Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Jak nie podepniesz to się nie dowiesz. Ewentualnie sprawdź czy wtyczka przy lampie ma obsadzone te piny które potrzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się